Aksa Doğalgaz dijital dönüşüm sürecinin ilk aşamasını tamamladı
Aksa Doğalgaz, hizmet kalitesini arttırmak için uçtan uca dijitalleşme sürecinin ilk aşamasını tamamladığını bildirdi
ANKARA (AA) - Aksa Doğalgaz, hizmet kalitesini arttırmak için uçtan uca dijitalleşme sürecinin ilk aşamasını tamamladığını bildirdi.
Şirketten yapılan açıklamada, 27 il merkezi, 255 ilçe ve beldede faaliyet gösteren Aksa Doğalgaz, kurulduğu günden bu yana her yıl genişleyen dağıtım bölgelerindeki hizmet kalitesini daha da yükseltebilmek için operasyonel uygulamalarını tek çatı altında bir araya getirdi.
SAP CRM/IS-U dijital dönüşüm sürecinin ilk etabının tamamlanmasıyla dağıtım sektörünün tüm süreçlerinde verinin girilmesi, işlenmesi, raporlanıp analiz edilmesi ve uçtan uca izlenebilmesinden saha iş gücü yönetimi gibi temel kaynak planlaması uygulamalarına kadar uçtan uca dijitalleşen şirket, müşteri süreçlerini 360 derece yönetilebilir hale getiriyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Aksa Doğalgaz Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Arslan, yeni dijital entegre sistemleriyle sürdürülebilir olarak kesintisiz ve güvenli doğal gaz dağıtım hizmeti sunmanın avantajlarına dikkati çekerek, her bir lokasyonda aynı standardı sağlamanın başarıya giden yol olduğunu belirtti.
Yeni sistemle birlikte tüm iş süreçlerinin ölçülebilir ve izlenebilir hale gelmesiyle müşteri hizmet yaklaşımının 360 derece döngüsel, karşılıklı etkileşime açık, daha geliştirilebilir bir yapıya kavuşacağını ifade eden Arslan, “Dağıtım şirketi ve müşteri aynı veriye eş zamanlı ulaşarak gereken süreç iyileştirmeleri konusunda daha hızlı ve interaktif bir iletişim sağlayabilecek. Bu da giderek daha mükemmel hale gelen müşteri süreçleri ve memnuniyeti anlamına gelecek. Aynı zamanda, bu dijitalleşme çalışmalarımızla süreçlerimizde gerçekleşen iyileştirmeler sonucunda daha doğa dostu bir işleyişe de sahip olduk. Eskiden kâğıt kullanılan pek çok süreç dijitalleşme çalışmalarımız kapsamında iyileştirilerek kâğıt kullanımı minimum seviyeye indi” dedi.
Arslan, mevcut dağıtım ağındaki abone sayısını artırmak için 88 yeni ilçeye daha doğal gaz ulaştırma hedeflerine işaret ederek, şunları kaydetti:
“Kaliteli hizmet anlayışımızı her birimimize ve lokasyonumuza ulaştırıyoruz. Gerçek zamanlı değerlendirme, iç iletişim ve saha iş gücü yönetimi gibi süreçlerimizin tamamını anlık olarak görüntüleyebilir, şeffaf ve dinamik şekilde gerekli müdahalelerde bulunuyor, abonelerimiz için etkinliğimizi artırıyoruz. Gerçek zamanlı veri işlememizi sağlayacak ve tüm süreçlerimizi uçtan uca ölçülebilir hale getirecek olan entegre sistemimiz SAP CRM/IS-U ve tüm SAP ERP çözümleri sayesinde başta müşteri hizmetleri uygulamalarımız olmak üzere tüm adımlarımızı dünya standartlarının üzerine çıkarıyoruz. Aksa Doğalgaz olarak tek merkezden daha verimli faaliyetler gerçekleştiriyoruz. Dijitalleşme sürecimizin diğer etapları için planlarımız hazır, her birini planlı biçimde devreye alacağız. Sistematik adımlarımız önümüzdeki süreçte de devam edecek.”
Enerji
Schneider Electric'ten sürdürülebilirlik ve enerji yönetimi alanında yapay zeka girişimi
Enerji
STAR Rafineri ve Petkim, Ege'nin en büyük sanayi kuruluşları arasında ilk üçte yer aldı
Enerji
Enerjisa Enerji'nin "Daha İyi Bir Gelecek" vizyonu Bahçeşehir Üniversitesi'nde ders oldu
Enerji
Aytemiz, enerji ve akaryakıt sektöründe ikinci kez "En Mutlu İşyeri" seçildi
Enerji
Enerjisa Enerji ve Öğretmen Ağı işbirliğiyle Öğretmen Esenliği Zirvesi düzenlendi