Bedelsiz doğal gaz tüketiminde faturalar kesilmeye başladı
İnfografikler
Bedelsiz doğal gaz tüketiminde faturalar kesilmeye başladı
Dağıtım şirketlerinden doğal gaz temin eden abonelerden 1 ay boyunca ücret alınmamasına ilişkin uygulama kapsamındaki faturalar abonelere gönderilmeye başlandı. ( Mahmut Resul Karaca - Anadolu Ajansı )
04 Mayıs 2023•Güncelleme: 04 Mayıs 2023
Haberi Paylaş
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır.Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.