Cumhurbaşkanı Erdoğan, doğal gaz tedarik sıkıntısı iddialarına ilişkin "Bizim öyle bir sıkıntımız yok. Doğal gazımız var, FSRU'muz var, Tuz Gölü'nün altında stoklarımız var, bütün tedbirlerimizi alıyoruz." dedi.