Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, "(Yeni Lefkoşa Devlet Hastanesi) Bölgedeki sağlık altyapısına değer katacak yeni sağlık tesisinin şimdiden hayırlı olmasını diliyorum." ifadesini kullandı.