Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası Genel Başkanı Okumuş, akaryakıt bayilerinin mevzuattan ve dağıtım şirketlerinden kaynaklanan sorunlarının bulunduğunu belirterek "Bu sorunların çözümü için kar marjlarımızın en az % 15 olmasını istiyoruz" dedi.