Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Kısa bir süre içerisinde projeyi tamamlamayı, 2024 yılında 5G'ye geçiş planını kamuoyu ile paylaşılmayı hedefliyoruz. Yol haritasında önceliğimiz yerli ve milli ürünlerin kullanılması olacak" dedi.