Dolar
38.87
Euro
43.47
Altın
3,218.47
ETH/USDT
2,363.10
BTC/USDT
102,878.00
BIST 100
9,668.36
Ekonomi

Beklemekten telefonu kıracaktım

BTK Başkanı Acarer, çağrı merkezleriyle ilgili sıkıntıları dile getirerek ''Vatandaş olarak söylüyorum, bir seferinde telefonu kırıyordum, beklemekten'' dedi.

26.09.2012 - Güncelleme : 26.09.2012
Beklemekten telefonu kıracaktım

ANKARA 

IMI Conferences tarafından Turkcell Global Bilgi'nin katkılarıyla Swissotel'de düzenlenen 2. Ankara Çağrı Merkezi Konferansı'nın açılışında konuşan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Tayfun Acarer, çağrı merkezleri hizmetlerinin ülkelerin gelişmişlik göstergesi olduğunu söyledi.

Çağrı merkezlerinin tüketicilere verilen hizmet kalitesinin aynı olmadığını, ancak aynı olması gerektiğini vurgulayan Acarer, ''Bilişim sektörünün dışına baktığınızda örneğin ulaşım, beyaz eşya ve özellikle finans sektöründeki hizmetlerde tüketici memnuniyetinin fazla olduğunu düşünmüyorum. vatandaş olarak söylüyorum, bir seferinde telefonu kırıyordum, beklemekten. Çünkü menülerde kayboldum, 3-4 defa tekrar aradım. Bir seferinde de uçağı kaçırıyordum. 9 dakika operatöre ulaşamıyorsam ve derdimi anlatamıyorsam bu çok acı bir şey'' diye konuştu.

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.