Dolar
41.24
Euro
48.32
Altın
3,586.69
ETH/USDT
4,293.80
BTC/USDT
111,168.00
BIST 100
10,729.49
Spor, Dünyadan Spor

NBA finallerinde sosyal paylaşım rekoru

NBA Final serisi, ABD'de 2016 yılının Twitter üzerinden en çok mesaj paylaşılan spor olayı oldu.

Mutlu Demirtaştan  | 23.06.2016 - Güncelleme : 23.06.2016
NBA finallerinde sosyal paylaşım rekoru Fotoğraf: AA/Cem Özdel

Istanbul

İSTANBUL

Amerikan Basketbol Ligi (NBA) finalinde Cleveland Cavaliers’ın Golden State Warriors'a 4-3 üstünlük kurarak şampiyonluğa ulaştığı 7 maçlık seriyle, televizyon ve sosyal medyada yeni rekorlara imza atıldı.

Sosyal platformlarda final karşılaşmaları sırasında 5,2 milyar içerik ve 800 milyon video yorumu oluşturuldu.

Final serisi, ABD'de 2016 yılının Twitter üzerinden en çok mesaj paylaşılan spor olayı oldu. Serideki 7 maç sonunda Twitter'da dakika başına 337 bin mesaj atıldı.

NBA'in hesabı, 76,5 milyon izlenme ile tüm Vine hesapları arasında da bir numaraya yerleşti.

Televizyonda izlenme oranları

ABC kanalı tarihinde en çok izlenen NBA finalleri unvanına erişen seri, maç başına ortalama 20 milyon 215 bin seyirciyle ABD'de 1998’den bu yana en çok izlenme oranına da ulaştı.

Serinin 7. maçını, televizyondan dünya genelinde en yükseği 44 milyon 807 bin izleyici olmak üzere ortalama 31 milyon 18 bin seyirci izledi. Serinin son maçı, NBA tarihinin en çok izlenen üçüncü karşılaşması oldu.

Muhabir: Mutlu Demirtaştan

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.