
22 Kasım 2011'de uygulamaya başlanan ''güvenli internet'' hizmetini alan abone sayısı, 120 bini aştı.***
İZMİR - Gülcan Kaplan
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanı Tayfun Acarer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, her gün 2-3 bin abonenin güvenli internete geçtiğini belirtti.
10 ay boyunca bunun detaylarının tartışılamadığını ifade eden Acarer, "Sadece 'bu sansür değildir' diye açıklama yapmak durumunda kaldık, vakit kaybettik" dedi.