Dolar
40.25
Euro
46.84
Altın
3,338.36
ETH/USDT
3,159.30
BTC/USDT
118,161.00
BIST 100
10,225.48
arşiv

Turkcell Superonline'dan çağrı merkezi hizmeti

Turkcell Superonline'ın 0850'li hatlarıyla çağrı merkezi hizmetlerinde maliyet avantajı 

29.05.2012 - Güncelleme : 29.05.2012
Turkcell Superonline'dan çağrı merkezi hizmeti

İSTANBUL

Turkcell Superonline, kurumlar için 0850'li hatlarıyla çağrı merkezi hizmetlerinde maliyetleri sıfırlıyor, müşterilerine daha kaliteli ve daha uygun fiyatlı çağrı merkezi hizmeti sunuyor.
Turkcell Superonline'dan yapılan açıklamaya göre, çağrı merkezi hizmetlerini Turkcell Superonline'nın 0850'li hatlarına taşıyan şirketler, kendi maliyetlerini ortadan kaldırıyor. Ayrıca alınan tüm çağrılar için raporlama imkanı sunan 0850'li numaralar yurtdışından da aranabiliyor.
Turkcell Superonline Genel Müdürü  Murat Erkan, teknolojinin ışık hızında geliştiği günümüzde kurumlar ve bireylerin haklı olarak hem en yeniyi deneyimlemek hem de en uygun fiyattan yararlanmak istediklerini belirterek, açıklamada şu görüşlere yer verdi:
''Şu anda bankacılık dışında havayolu, taşımacılık, perakende gibi çok farklı sektörlerde ve her büyüklükte pek çok şirkete 0850'li numaralarımızla hizmet veriyoruz. Müşterilerimiz arasında Akbank, AlBaraka, Bank Asya, Finansbank, Garanti Bankası, HSBC gibi bankalar, Atlasjet, Marks&Spencer, Media Markt, TÜVTURK Araç Muayene İstasyonları gibi farklı sektörlerden kurumlar bulunuyor. Hem bizim müşterimiz olan bu firmalar hem de onların kendi müşterileri 0850'li numaralarımızdan aldıkları hizmetten çok memnunlar.''

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın