Bakan Bayraktar, Türkiye'nin enerji dönüşümünde 3 temel konuya odaklandığını bildirdi:
- "Türkiye nükleer yapmak zorunda, emisyon olmadan elektrik üretmenin yollarından biri bu" - "İklim konusunda dünya bir sonuç alamıyorsa bu politikacıların o sürekliliği sağlamadığı anlamına gelir"
24.06.2026
Enerji Diplomasisi