Dijital ve interaktif pazarlama alanında
düzenlenen en önemli uluslararası iletişim yarışmalarından biri olan Mixx
Awards'ın Türkiye ayağında Aygaz, otogaz dönüşüm ve bakım kampanyaları için
yarattığı interaktif uygulamalarıyla, Türkiye'nin en prestijli dijital ve
interaktif pazarlama ödülüne layık görüldü.
Yapılan açıklamaya göre, merkezi Amerika'da bulunan ve 33 ülkede faaliyet
gösteren Interactive Advertising Bureau (IAB) tarafından düzenlenen Mixx Awards,
interaktif pazarlama reklamlarını stratejiden, çalışmaya ve uygulamaya, medya
planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar
tüm katmanlarıyla değerlendiriyor.
IAB Türkiye tarafından düzenlenen Mixx Awards Türkiye Ödülleri yarışmasına,
70 ajanstan 27 kategoride, toplam 433 başvuru yapıldı. Aygaz'ın düzenlediği
Dönüşüm ve Bakım kampanyası, Aygaz Otogaz'ın standart otogaza göre sağladığı
fayda ve avantajları anlatmayı hedefleyen bir proje olarak başladı. Özellikle
internet üzerinden interaktif uygulamalarla ve hedef kitleye uygun gösterim
şekliyle dikkati çeken kampanya, iki ayda 600 binin üzerinde tıklanma oranına
ulaştı. Kampanyanın etkisiyle, Facebook fan sayısı 40 bine yükselirken, 3 binin
üzerinde kişinin bakım kampanyasından yararlanması, 600'ü aşkın kişinin de
aracını otogaza dönüştürmesi sağlandı.
Ulaşılan bu rakam, Mixx Awards'ın yarışma kriterleri kapsamında, yüksek
düzeyde geri dönüş rakamları olarak değerlendirilerek, ''Doğrudan Pazarlama''
kategorisinde altın ödül Aygaz'a verildi.
Yoğun istek üzerine devam eden Aygaz Dönüşüm ve Bakım Kampanyası ile ilgili
ayrıntılı bilgi ve katılım için ''www.aygaz.com.tr'' internet adresi ziyaret
edilebilir.