• Altın : 5,664.60
  • BIST 100 : 10,549.75
  • BIST 30 : 11,438.14
  • BTC/USDT : 97,128.00
  • Dolar : 42.33
  • ETH/USDT : 3,189.80
  • Euro : 49.19
METRO TÜRKİYE

Metro Türkiye'ye Curious Felis'ten bronz ödül

Metro Türkiye, Curious Felis Ödülleri'nde "Balık Takımı" projesiyle B2B Trailblazers kategorisinde bronz ödüle layık görüldü

  • 14.11.2025
  • Emine Aleyna Başoğlu
  • Istanbul
  • Genel
news

İSTANBUL (AA) - Metro Türkiye, Curious Felis Ödülleri'nde 'Balık Takımı' projesiyle B2B Trailblazers kategorisinde bronz ödüle layık görüldü.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, strateji disiplinini görünür kılmayı ve yaratıcı akıl yürütmeyi ödüllendirmeyi amaçlayan Curious Felis, stratejik akıl yürütmeyi merkeze koyarak başarıya ulaşan kampanyaları onurlandıran vaka yarışması olarak faaliyet gösteriyor.

Pazarlama iletişimi alanında strateji disiplininin gücünü görünür kılmayı hedefleyen yarışmada Metro Türkiye, Brand Week Istanbul'da gerçekleştirilen Curious Felis Ödülleri'nde, 'Balık Takımı' projesiyle hem yaratıcılığı hem de etkisini kanıtlayan stratejik yaklaşımıyla ​​​​​​​bronz ödülün sahibi oldu.

İşletmelerin balık tedarik sürecini uçtan uca kolaylaştıran, uzmanlık ve hız odağında şekillenen proje, Metro Türkiye'nin 'işin mutfağındaki' 35 yıllık deneyimini yeniden tanımlayan çözüm olarak değerlendirildi.

Ağdan tabağa uzanan sürecin her adımını Metro usulü kalite anlayışıyla takip eden Metro Türkiye, reyonlarında sunduğu 100'ün üzerindeki balık çeşidini yüzde 100 izlenebilirlikle müşterilere ulaştırırken, restoranlara yönelik hizmet yaklaşımını 'Balık Takımı' projesiyle bir adım ileriye taşıyor.

Uzman kadro ve hızlı sevkiyat çözümleriyle desteklenen ekip, balığın tedarikinden usulüne uygun ayıklama sürecine kadar işletmelere kapsamlı hizmet sunuyor.

'Balığın iyisinden anlayanlar, takımın iyisinden de anlıyor' söylemiyle öne çıkan reklam kampanyasının yaratıcı sürecini Punch BBDO üstlenirken, filmin yönetmenliğini Ali Yorgancıoğlu gerçekleştiriyor.