• Altın : 5,592.80
  • BIST 100 : 10,574.70
  • BIST 30 : 11,429.58
  • BTC/USDT : 103,908.00
  • Dolar : 42.23
  • ETH/USDT : 3,495.10
  • Euro : 49.01
ŞİRKET HABERLERİ

Hizmet kapsamını genişleten Passo güncellendi

Aktif Bank Genel Müdürü Ayşegül Adaca Oğan, "Passo, içerisinde e-ticaret dikeyini ve kullanıcılarının etkinlik deneyimini kolaylaştıracak yeni ürün ve hizmetleri barındıran çok daha kapsamlı bir yapıyla yoluna devam edecek" dedi

  • 11.11.2025
  • Enes Ege
  • Istanbul
  • Finans
news

İSTANBUL (AA) - Aktif Bank iştiraki Passo, yenilenen yüzü ve genişleyen hizmet kapsamıyla kullanıcılarına daha bütünleşik bir deneyim sunmayı hedefliyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, özel sermayeli yatırım bankası Aktif Bank'ın imzasını taşıyan Passo, geniş ölçekli bir güncellemeyle yeni özelliklere kavuştu.

Passo, 12 milyonu aşkın kullanıcısıyla etkinlik ve spor dünyasının yanı sıra e-ticareti de kapsayan yeni hizmetler sunacak.

Kullanıcılarının etkinlik deneyimini bir üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen Passo, kültür, sanat, spor ve eğlenceyi tek dijital çatı altında buluşturuyor.

İletişimde yeni bir dönemi başlatan marka, entegre lansman kampanyasında 'Passo ile hayat rutinden çıktı' söylemiyle yenilenen deneyim anlayışını vurguluyor ve etkinlik başta olmak üzere, kullanıcıların her zaman yanında olma hedefini yansıtıyor.

- 'Dijitalleşmenin lokomotif markası haline geldi'

Açıklamada görüşlerine yer verilen Aktif Bank Genel Müdürü Ayşegül Adaca Oğan, Passo'nun zirve yolculuğunu başarıyla sürdürdüğünü belirtti.

Öyküsüne 11 yıl önce stadyumlarla başlayıp, kültür-sanat ve eğlence ile devam eden Passo'nun, zaman içerisinde Türkiye'nin kültür, spor ve eğlence ekonomisinde dijitalleşmenin lokomotif markası haline geldiğine değinen Oğan, 'Passo, içerisinde e-ticaret dikeyini ve kullanıcılarının etkinlik deneyimini kolaylaştıracak yeni ürün ve hizmetleri barındıran çok daha kapsamlı bir yapıyla yoluna devam edecek.' ifadelerini kullandı.

Oğan, ekosistemlerinden aldığı güçle beslenen Passo'nun kullanıcılarına 'kulak verdiğini' ve müşteri memnuniyeti ekseninde uygulama içerisindeki yoğun trafiği en iyi şekilde besleyecek ürünler sunduğunu aktardı.

Aktif Bank ekosisteminde her bir parçanın kendi alanında değer üretirken, bütünü tamamlayan bir uyum içinde çalıştığını vurgulayan Oğan, şöyle devam etti:

'Passo'nun arkasında yer alan teknoloji iştirakimiz Aktif Tech, bu yapının sağlam zeminini inşa ederek hız, güvenlik ve kusursuz altyapı sağlıyor. Insurtech markamız Sigortayeri ise biletlerin arkasındaki koruma kalkanı. Tüm bu parçalar bir araya geldiğinde, sadece birbirini tamamlayan bir sistem değil, kullanıcılarına eksiksiz bir deneyim sunan canlı bir ekosistem ortaya çıkıyor.'

- 'Etkileşimi yenilikçi yaklaşımlarımızla güçlendiriyoruz'

Passo Genel Müdürü Atıl Aykar da Passo'nun kullanıcıları için yeni bir deneyim inşa ettiğini, etkinlik dünyasının kapılarını açan çatıları altında 75 şehirde, 800'ün üzerinde organizatörle çalıştıklarını vurguladı.

Aykar, milyonlarca müşteriyi kapsayan söz konusu geniş ekosistemin, kullanıcılarla aralarında kuvvetli bir etkileşim kurma fırsatı sağladığına değinerek, 'Bizler de bu etkileşimi yenilikçi yaklaşımlarımızla güçlendiriyoruz. Bugün, müşterilerimizden aldığımız ilhamla Passo'yu bir adım öteye taşıyor ve kullanıcılarımız için bütünleşik bir deneyim inşa ediyoruz.' değerlendirmesinde bulundu.

Yenilenen Passo'da e-ticaret alanında attıkları adımın önemini vurgulayan Aykar, şunları kaydetti:

'Artık kullanıcılarımız, sadece bilet almakla kalmıyor, aynı zamanda o deneyimi tamamlayacak her şeyi Passo'nun içerisindeki 'Passo Dükkan' üzerinden satın alabiliyor. Örneğin, maç bileti alırken takımının formasını da sepete ekleyebiliyor ya da konser bileti alırken, yine Passo içerisinde konser öncesi yemek indirimini de seçebiliyor. Passo'da on binlerce ürün, kullanıcılarımıza avantajlı fiyatlar ve kolay alışveriş süreciyle satışa sunuldu. Müşterilerimizden gelen talep üzerine oluşturduğumuz sektörde bir ilk niteliğindeki 'Keyfe Keder Bilet İade Güvencesi' uygulamamızla, kullanıcılarımız hiçbir gerekçe göstermeden etkinliğe 24 saat kalana kadar biletini iptal edebiliyor. Çok yakında NFT bilet, sadakat programları, kişiselleştirilmiş teklifler, mekan içi hizmet modülleri de uygulamamızda yerini alacak. Bu yenilikleri güçlü teknolojik altyapımızla hayata geçirebiliyoruz.'