Enerjisa Enerji, müşteri işlemlerini dijitale taşıdı
Enerjisa Enerji'nin abonelik, tahliye, fatura ödeme ve başvuru gibi hizmetlerini sunduğu dijital kanalları yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde 3 kat fazla kullanıldı
İSTANBUL (AA) - Enerjisa Enerji'nin abonelik, tahliye, fatura ödeme ve başvuru gibi hizmetlerini sunduğu dijital kanalları yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde 3 kat fazla kullanıldı.
Sabancı Holding ve Alman enerji şirketi E.ON ortaklığında faaliyet gösteren Enerjisa Enerji'den yapılan açıklamaya göre, şirket salgın sürecinde müşteri operasyonlarına yönelik birçok işlemini dijital platformlarda kesintisiz sunmaya devam etti.
Günde ortalama 500 bin müşterisine hizmet sunan Enerjisa Enerji, dijital dönüşüm süreciyle birlikte hayata geçirdiği birçok yatırımı sayesinde fiziksel kanalda yapılan tüm işlemlerini online kanallar üzerinden de müşterilerine sunuyor.
Son 3 ayın kullanım raporlarına göre, şirket müşterilerinin büyük bölümü işlemlerini online ortamda gerçekleştirmeyi tercih etti.
Salgın öncesinde online kanalların tüm işlemlerdeki payı yüzde 5,9 iken, bu oran yüzde 20,4'e yükseldi. Normalleşme sürecinde de abonelerin yaklaşık yüzde 13'ü işlemlerini online kanallar üzerinden sürdürüyor. Bu kapsamda, 1 milyondan fazla abone Enerjisa Enerji'nin online kanallarından işlem yapıyor.
Enerjsa Enerji, 14 ilde sahip olduğu 122 hizmet merkezinin yanı sıra bir milyondan fazla toplam kullanıcısı olan web ve mobil tabanlı online hizmet kanallarına yatırım yapmaya devam ederek sektördeki öncü konumunu sürdürmeyi hedefliyor.
Enerji
Schneider Electric'ten sürdürülebilirlik ve enerji yönetimi alanında yapay zeka girişimi
Enerji
STAR Rafineri ve Petkim, Ege'nin en büyük sanayi kuruluşları arasında ilk üçte yer aldı
Enerji
Enerjisa Enerji'nin "Daha İyi Bir Gelecek" vizyonu Bahçeşehir Üniversitesi'nde ders oldu
Enerji
Aytemiz, enerji ve akaryakıt sektöründe ikinci kez "En Mutlu İşyeri" seçildi
Enerji
Enerjisa Enerji ve Öğretmen Ağı işbirliğiyle Öğretmen Esenliği Zirvesi düzenlendi