Bakan Bayraktar, Londra'da Türkiye'nin enerji dönüşümü yol haritasını uluslararası yatırımcılarla paylaştı
- "2050'ye kadar toplamda en az 20 gigavat nükleer enerji kapasitesine ulaşmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda nükleerin elektrik üretimindeki payını da yüzde 15'e çıkarmayı amaçlıyoruz"
14:19
Enerji Diplomasisi