Sıfır Atık Hareketi kapsamında başlatılan ve 1 Temmuz itibarıyla Türkiye genelinde uygulanacak olan "Depozitosu Olan Ambalajlar" uygulamasına uyum kapsamında bazı firmalar çalışmalarında son aşamaya geldi.
Sıfır Atık Vakfı Başkanı ve COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Samed Ağırbaş, İstanbul'da düzenlenen Anahtar Fikirler Zirvesi'nde sürdürülebilirlik, yeşil dönüşüm ve şehirlerin geleceğine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Uganda'nın başkenti Kampala'da bir araya gelen genç anneler, tarımsal atıklardan ürettikleri biyoyakıt briketler sayesinde hem gelir elde ediyor hem de çevrenin korunmasına katkı sağlıyor.
Muğla'nın Bodrum ilçesinde dalgıçlar, deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı.
Depozitosu Olan Ambalajlar (DOA) Sistemi'ne, otel, restoran ve kafeleri kapsayan HOREKA işletmelerinin kayıt süreci devam ederken 1 Temmuz'da başlayacak ulusal entegrasyon öncesi hazırlıklar sürüyor.