• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Şirketler Giriş
  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Anadolu Ajansı

İstanbul Havalimanı'ndaki erişilebilir hizmetlerle yolculuk kolaylaştırılıyor

İstanbul Havalimanı'nda otizm, serebral palsi, görme engeli ile hareket kısıtlılığı gibi farklı zorluklar yaşayan bireyler için havalimanı kapısından uçuş kapılarına kadar engelsiz ulaşım sağlanıyor

03.12.2020 İzzet Taşkıran Istanbul ulaşım

İstanbul Havalimanı'ndaki erişilebilir hizmetlerle yolculuk kolaylaştırılıyor

İGA Haberleri

Rus hava yolu şirketi Utair, Mahaçkale-İstanbul uçuşlarına başladı
Rus hava yolu şirketi Utair, Mahaçkale-İstanbul uçuşlarına başladı
İstanbul Havalimanı'nda kar temizleme çalışmaları sürüyor
İstanbul Havalimanı'nda kar temizleme çalışmaları sürüyor
THY ve İstanbul Havalimanı, Avrupa'nın zirvesindeki yerini korudu
THY ve İstanbul Havalimanı, Avrupa'nın zirvesindeki yerini korudu
İstanbul Havalimanı yolcu sayısında Avrupa'da birinci oldu
İstanbul Havalimanı yolcu sayısında Avrupa'da birinci oldu

İSTANBUL (AA) - Erişilebilir havalimanı olma hedefiyle çalışmalarını sürdüren İstanbul Havalimanı, otizm, serebral palsi, görme engeli ile hareket kısıtlılığı gibi farklı zorluklar yaşayan bireylerle, havalimanı süreçlerini terminal giriş kapısından uçuş kapısına kadar deneyimleyerek, yeni uygulamaları hayata geçiriyor.

İGA'dan yapılan açıklamaya göre, farklılıkları önemseyen İstanbul Havalimanı, tüm misafirlerine kesintisiz, erişilebilir ve bağımsız bir havalimanı deneyimi sunmak için 'Erişilebilirlik Deklarasyonu'na 32 paydaşıyla beraber imzasını attı.

İstanbul Havalimanı'nda farklı gereksinimleri olan misafirler için ihtiyaçlar belirlenirken, misafir odaklı bakış açısıyla her bir temas noktasındaki deneyimin iyileştirilmesi hedefleniyor.

'Erişilebilir Seyahat Deneyimi' İstanbul Havalimanı Otoparkı'ndan başlıyor. İstanbul Havalimanı otoparkında her kat ve otopark bölgesinde giriş kapılarına ve asansörlere yakın konumda engelli araç park yerleri bulunuyor.

Otoparkta her tuvalet bölgesinde erişilebilir tuvaletler yer alıyor. Havalimanı girişinde giden yolcu katında 1, 3 ve 7. giriş kapılarının karşısında bulunan engelli yolcu indirme-bindirme noktaları ile misafirlerin erişilebilir kapılara yakın noktalardan araçtan indirilmelerine olanak sağlanıyor. Havalimanı giriş kapıları öncesinde bulunan asistan çağrı telefonları ile havayollarından asistanlık hizmeti talep eden misafirlerin terminale girmeden bu hizmeti alabilmelerine olanak sağlanıyor. Havayollarına giriş kapısında ulaşan misafirler, asistanlık hizmetini giriş kapısında bulunan bankta dinlenerek bekleyebiliyor.

- Görme engelliler için hissedilebilir yüzey uygulaması

İstanbul Havalimanı'nda beyaz baston kullanan görme engelli misafirler için giden yolcu katında 1., 3. ve 7. giriş kapılarına giden kaldırımdan danışma noktalarına; gelen yolcu katı karşılama noktalarından toplu ulaşım bölgesi ve taksi bekleme alanına hissedilebilir yüzey uygulaması bulunuyor. Giriş kapılarında başlayan kılavuz yollar güvenlik noktalarında engelli yolcu öncelikli geçişlerden geçerek misafirlere güvenlik noktasında da kesintisiz bir hizmet sunuluyor.

- Özel Yolcu Hizmet Noktaları

Havalimanına giden yolcu katı check-in bölgesinde 'B' ve 'M 'check-in adalarında özel gereksinimli misafirler için iki 'Özel Yolcu Hizmet Noktası' bulunuyor. Check-in işlemlerinden önce daha sakin bir alana ihtiyacı olan, elektrikli tekerlekli sandalyesini şarj etmek isteyen misafirler kapı öncesindeki telefonu kullanarak bu odalardan faydalanıyor. Oda içinde protezini çıkarıp uçak altına vermek isteyen misafirler için de kapalı bir alan ve misafirlerin stressiz bir şekilde check-in zamanını beklemelerine yardımcı olacak olan uçuş bilgi ekranları bulunuyor.

- Sesli ve görüntülü canlı destek

İstanbul Havalimanı danışma noktalarında, işitme cihazı kullanan misafirlere indüksiyon döngü sistemleriyle destek oluyor. İşitme güçlüğü yaşayan ve işitme cihazı kullanan misafirler için terminaldeki tüm asansörlerde, danışma masasında indüksiyon döngü sistemi bulunuyor. Havalimanı terminalinde bulunan dijital danışma kioskları ile misafirlere hizmet, mekân sorgulama, uçuş bilgi alma ve rota çizme desteği sunulurken, misafirler bir temsilciye bağlanarak sesli ve görüntülü canlı destek alabiliyorlar. Yirmi üç farklı noktada bulunan dijital danışma kiosklarında Türkçe ve İngilizce dışında Türkçe işaret dili ile de canlı destek hizmeti sağlanıyor.

- Braille alfabeli panolar

Görme güçlüğü yaşayan misafirler için gelen ve giden yolcu katı terminal girişine yakın noktalardaki danışmalarda, kat bilgilerini, katta verilen hizmetleri içeren 'Braille alfabeli' panolar bulunuyor. Bunlarla beraber asansörlerdeki kat bilgilendirme tabelalarında ve tuvalet tabelalarında da 'Braille alfabesi' misafirlere sunuluyor.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) pandemisi ile birlikte özel yolcularını düşünen İstanbul Havalimanı, maske takma, sosyal mesafeyi koruma gibi uyarıları havalimanı ekranlarından işaret diliyle gösteriyor.

- İstanbul Havalimanı’nda görünmeyen engellilik uygulamaları

İstanbul Havalimanı dışarıdan fark edilemeyen ancak günlük süreçlerde güçlükler yaşayan misafirleri için de hizmet kapsamını genişletiyor. Demans, otizm, konuşma güçlüğü, okuma güçlüğü görünmeyen bir engele sahip bireylerin yaşadığı güçlükler anlaşılamadığı için havalimanı süreçleri bu kişiler için daha zorlu bir mücadele haline gelebiliyor.

Ayçiçeği yaka kartı uygulaması ile bu kişileri havalimanı çalışanlarına görünür kılarak, çalışanların onların farkına varması ve onlara karşı hassasiyetle yaklaşması sağlanıyor. Görünmeyen engelliliğe farkındalık ve hassasiyetin arttırılması amacıyla İngiltere’de Londra Heathrow Havalimanı’nda başlayan uygulama, İstanbul Havalimanı’nda da yer alıyor.

Tekerlekli sandalye ve baston gibi aparatlar ile havalimanını kullanan yolcular olması durumunda çalışanlar bu kişilere hassasiyetle yaklaşıyor. İGA çalışanları, aldıkları eğitimle ayçiçeği yaka kartı takmış olan bireylerin daha fazla desteğe ve süreçlerde daha fazla zaman tanınmasına ihtiyaçları olabileceğini biliyor. İstanbul Havalimanı'nda bulunan danışmalardan bir form doldurularak, herhangi bir sağlık raporu göstermeden alınabilen ayçiçeği yaka kartı diğer uçuşlarda da kullanılabiliyor.

- Otizmli bireyler için havalimanı rehberi

Kalabalığa ve sese daha duyarlı olan otizm gibi farklılıklara sahip misafirlerin havalimanı deneyimini kolaylaştırabilmek adına İstanbul Havalimanı, otizmli bireyler için özelleştirilen Havalimanı Rehberi'ni havalimanı süreçlerini fotoğraflarla anlatıyor ve bu uygulamayı misafirlerinin hizmetine sunuyor.

- 'Çok Özel Misafir Kartı' uygulaması

İstanbul Havalimanı’nda sese, kalabalığa duyarlı olan, daha sakin bir alana ihtiyaç duyabilen otizm, down sendromu ya da serebral palsili misafirlerin havalimanı süreçlerini kolaylaştırmak için 'Çok Özel Misafir Kartı' uygulaması yer alıyor. Özel misafirler bu kart ile İstanbul Havalimanı’nda biri iç, biri dış hatlarda olmak üzere iki adet bulunan 'Çok Özel Misafir Odaları'na giriş yapabiliyor, belli bir rota üzerinde ilerleyen buggylerden ücretsiz olarak yararlanıyor.

Bu odalarda misafirlerin uçuş öncesi keyifli zaman geçirebileceği dinlenme alanları, özellikle çocuklara yönelik oyuncaklar, televizyonda çizgi film gösterimi ve uçuş bilgi ekranları bulunuyor. Bunların yanında herhangi bir kriz durumunda kullanılmak üzere duvarları yumuşak zeminle kaplanan küçük sessiz odalar da bu özel alanın içinde yer alıyor.

- Uçuş kapılarına engelsiz ulaşım

'İstanbul Airport' mobil uygulamasının erişilebilirliği için de çalışmalar yürüten İstanbul Havalimanı, uçuşu takip etme özelliği ile misafirlerin uçuşları hakkındaki güncel bilgiyi telefonlarından anlık bilgilendirme olarak almalarına olanak sağlıyor. İç hatlarda bulunan hissedilebilir erişilebilir rota ile, beyaz bastonlu görme yetisi olmayan misafirler danışma noktalarından uçuş kapılarına kadar engelsiz bir şekilde ulaşabiliyor.

- Erişilebilir iç mekan navigasyonu

Erişilebilir rotanın yanında İstanbul Airport mobil uygulamasında geliştirilen erişilebilir iç mekan navigasyonu ile telefonunu sesli asistan özelliğiyle kullanan misafirler istedikleri mekana bağımsızca ulaşabiliyor. Misafirler uçuş kapılarına ya da aradıkları mekana rota çizdirebiliyor, rotayı sesli yönlendirmelerle takip edebiliyor. Bulundukları konumu öğrenebiliyor ve ‘etrafımda ne var’ özelliği ile telefonlarını tuttukları yönde ne olduğu hakkında bilgi alabiliyor.

Her tuvalet bölgesinde bulunan erişilebilir tuvaletlerin yanında giden yolcu katı iç hat ve dış hat bölgelerinde yüksekliği ayarlanabilir yatak ünitesi bulunan yetişkin alt değiştirme odaları yatarak alt değişimi ihtiyacı duyan misafirlere hizmet veriyor. İstanbul Havalimanı’nda, bagaj alım noktasında da engelliler için uygulamalar mevcut.

Bagaj bantları etrafında ayrılan öncelikli bagaj bekleme alanlarıyla engelli misafirler için daha sakin bir alanda bagajları bekleme imkanı sağlanıyor.





Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

12 : 44
denizbank , tav holding / finans 24.02.2021

DenizBank müşterilerine TAV Passport ayrıcalığı

11 : 30
sunexpress / ulaşım 23.02.2021

SunExpress'ten 2021 yazında Türk turizmine tam destek

14 : 27
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 19.02.2021

Sabiha Gökçen Airport Otel,müşterilerine özel PCR test hizmeti sunuyor

14 : 20
pegasus / ulaşım 19.02.2021

Pegasus, Ukrayna'nın Odessa kentine 28 Mart'ta uçuş başlatacak

12 : 13
türk hava yollari / ulaşım 19.02.2021

THY günlük 590 uçuşla Avrupa zirvesindeki yerini korudu

13 : 08
iga / ulaşım 18.02.2021

Rus hava yolu şirketi Utair, Mahaçkale-İstanbul uçuşlarına başladı

12 : 06
tav holding / finans 17.02.2021

TAV, 2020'de 27 milyon yolcuya hizmet verdi

16 : 48
türk hava yollari / ulaşım 16.02.2021

THY, günlük 592 uçuşla Avrupa'nın zirvesindeki yerini sağlamlaştırdı

14 : 53
iga / ulaşım 15.02.2021

İstanbul Havalimanı'nda kar temizleme çalışmaları sürüyor

14 : 42
türk hava yollari / ulaşım 11.02.2021

THY'den yurt içi tek yön uçuşlarda yüzde 30 indirimli kampanya

12 : 53
corendon airlines / ulaşım 11.02.2021

Anadolu Efes'in Sırp oyuncusu Micic: "Bu ülkeyi çok seviyorum"

19 : 34
türk hava yollari / ulaşım 10.02.2021

Turkish Cargo dünyadaki en önemli 5 hava kargo şirketi arasına girdi

13 : 01
corendon airlines / ulaşım 09.02.2021

Corendon Touristic ve Corendon Airlines'a ödül

14 : 11
avis-budget / ulaşım 02.02.2021

Avis, Echo Awards'ta bir kez daha "E-Ticaretin En İyisi" oldu

13 : 32
pegasus / ulaşım 02.02.2021

Pegasus, İsrail seferlerini durdurma kararını 7 Şubat'a uzattı

11 : 40
tav holding / ulaşım 27.01.2021

TAV, Özbekistan'da havalimanlarını geliştirecek

10 : 28
obilet.com / ulaşım 27.01.2021

2020'de en çok Balkanlar ve Azerbaycan Türklerin ilgisini çekti

12 : 53
iga , pegasus , türk hava yollari / ulaşım 26.01.2021

THY ve İstanbul Havalimanı, Avrupa'nın zirvesindeki yerini korudu

15 : 09
pegasus / ulaşım 22.01.2021

Pegasus Genel Müdürü Mehmet Nane,IATA Denetim Komitesi Başkanı seçildi

14 : 20
iga / ulaşım 19.01.2021

İstanbul Havalimanı yolcu sayısında Avrupa'da birinci oldu

12 : 30
tav holding / ulaşım 19.01.2021

TAV, 2030'da karbon salımlarını "nötralize" edecek

12 : 15
türk hava yollari / ulaşım 15.01.2021

THY, uçuş trafiğiyle 13 Ocak'ta Avrupa'nın zirvesinde yer aldı

11 : 46
türk hava yollari / ulaşım 13.01.2021

THY, APEX'in sağlık ve güvenlik kategorisinde "Diamond" statüsünü aldı

14 : 47
türk hava yollari / ulaşım 12.01.2021

THY, yurt dışı seferlerinde yüzde 40 indirimle uçuracak

14 : 32
tav holding / ulaşım 11.01.2021

TAV Milas-Bodrum Genel Müdürlüğü görevine İclal Kayaoğlu atandı

14 : 11
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 11.01.2021

Sabiha Gökçen Havalimanı yolcularına online alışveriş hizmeti sunuyor

11 : 50
türk hava yollari / ulaşım 06.01.2021

THY öğrencilere özel uçuş programı başlattı

13 : 43
corendon airlines / ulaşım 04.01.2021

Corendon Airlines'tan erken rezervasyon kampanyası

19 : 01
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 21.12.2020

Sabiha Gökçen'de, Plaza Premium Group ile anlaşma yapıldı

14 : 46
pegasus / ulaşım 17.12.2020

Pegasus Havayolları Dubai ve Abu Dabi seferlerine yeniden başlıyor

11 : 53
sunexpress / ulaşım 17.12.2020

SunExpress, DJ Burak Yeter'in hava yolu partneri oldu

13 : 17
yurtiçi kargo / ulaşım 14.12.2020

Yurtiçi Kargo ve Fanatik'ten imzalı forma hediyeli yarışma

11 : 47
sunexpress / ulaşım 09.12.2020

SunExpress, uçuş öncesi antijen testi denemelerine başladı

14 : 58
sunexpress / ulaşım 04.12.2020

SunExpress'ten ücretsiz Kovid-19 testi

14 : 39
tim , türk hava yollari / ulaşım 04.12.2020

TİM ve THY'den ihracata katkı sağlayacak iş birliği

14 : 39
iga / ulaşım 03.12.2020

İstanbul Havalimanı'nda erişilebilir hizmetlerle yolculuk kolaylaşıyor

11 : 55
pegasus / ulaşım 01.12.2020

Pegasus'un biletli yolcuları bu süreçte havalimanlarına ulaşabilecek

11 : 12
türk hava yollari / ulaşım 01.12.2020

Biletli THY yolcuları kısıtlama süresince havalimanlarına ulaşabilecek

15 : 18
tav holding / ulaşım 27.11.2020

Milas-Bodrum Havalimanı ACI pandemi sertifikasını aldı

11 : 14
sunexpress / ulaşım 26.11.2020

SunExpress, yolcularına daha fazla esneklik sunuyor

17 : 05
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 19.11.2020

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'nda Dufry dönemi başladı

11 : 22
obilet.com / ulaşım 19.11.2020

Sokağa çıkma kısıtlamalarından şehirlerarası seyahatler etkilenmeyecek

17 : 29
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 18.11.2020

Sabiha Gökçen Havalimanı, "Yüksek Övgüye Değer Havalimanı" seçildi

17 : 27
türk hava yollari / ulaşım 18.11.2020

THY'den, kısıtlama saatlerinde uçuşu olan yolculara ilişkin açıklama

17 : 21
pegasus / ulaşım 18.11.2020

Sokağa çıkma kısıtlamasından uçuşu olan yolcular muaf tutulacak

11 : 56
sunexpress / ulaşım 18.11.2020

SunExpress, boş orta koltuk imkanı sunuyor

18 : 51
tav holding / ulaşım 16.11.2020

Gazipaşa-Alanya, pandemi önlemleri sertifikasını aldı

15 : 20
türk hava yollari / ulaşım 13.11.2020

THY/Murat Şeker, Türkiye'nin en başarılı 50 CFO'su arasında yer aldı

16 : 39
iga / ulaşım 06.11.2020

İstanbul Havalimanı otoparkında kasımda yüzde 50 indirim kararı

12 : 00
türk hava yollari / ulaşım 23.10.2020

THY, Airbus filo planlarını tadil etti

11 : 28
sunexpress / ulaşım 23.10.2020

SunExpress, Lufthansa ile olan ortak uçuş anlaşmasını genişletiyor

12 : 20
garanti bankasi , türk hava yollari / finans 21.10.2020

Miles Smiles kredi kartı 20 yaşında

11 : 18
sunexpress / ulaşım 21.10.2020

SunExpress'e "Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası"

17 : 01
türk hava yollari / ulaşım 20.10.2020

THY, Medipol Başakşehir'in Avrupa maçları için forma sponsoru oldu

16 : 39
corendon airlines / ulaşım 16.10.2020

Altınordu FK, Corendon Airlines’ın özel takım uçağıyla Adana’ya uçtu

17 : 36
türk hava yollari / ulaşım 13.10.2020

THY günlük sefer sayısında Avrupa'da 2. sıraya yükseldi

15 : 38
corendon airlines / ulaşım 12.10.2020

Anadolu Efes, EuroLeague maçlarına Corendon Airlines’la gidiyor

12 : 49
iga / ulaşım 09.10.2020

İstanbul Havalimanı, 5 uluslararası sertifika aldı

11 : 43
şirket haberleri / ulaşım 08.10.2020

Havaş Genel Müdürlüğü’ne Mete Erna asaleten atandı

11 : 01
pegasus / ulaşım 06.10.2020

Pegasus yurt içi uçuşlarda indirimli bilet kampanyası başlattı

19 : 08
iga / ulaşım 01.10.2020

Rus Nordwind Airlines, Moskova-İstanbul tarifeli seferlerine başladı

17 : 55
türk hava yollari / ulaşım 29.09.2020

THY, Azerbaycan uçuşlarının iptal edildiğine dair iddiaları yalanladı

15 : 39
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 28.09.2020

Sabiha Gökçen Havalimanı'nı yaz döneminde 4,8 milyon yolcu kullandı

15 : 50
türk hava yollari / ulaşım 24.09.2020

Turkish Cargo, dört yeni yapay zeka robotunu tanıttı

13 : 05
sunexpress / ulaşım 15.09.2020

SunExpress mobil uygulamasıyla işlemler daha hızlı

11 : 50
mastercard / ulaşım 09.09.2020

Toplu taşımada temassız ödeme yaygınlaşıyor

12 : 12
sunexpress / ulaşım 07.09.2020

SunExpress'den dış hat uçuşları için esnek bilet uygulaması

18 : 34
türk hava yollari / ulaşım 04.09.2020

THY, teknoloji şirketi kuruyor

12 : 13
sunexpress / ulaşım 03.09.2020

SunExpress’ten yapay zeka ile esnek fiyatlandırma

18 : 43
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 01.09.2020

Sabiha Gökçen günlük uçuş trafiği en yüksek beşinci havalimanı oldu

11 : 06
sunexpress / ulaşım 25.08.2020

SunExpress, Antalya’dan Almanya’da 3 şehre daha uçmaya başlıyor

11 : 26
sunexpress / ulaşım 19.08.2020

SunExpress'ten yeni seyahat standartlarını içeren video

14 : 19
iga / ulaşım 14.08.2020

Pandemiye rağmen havalimanında 50 bin yolcuya hizmet

11 : 33
sunexpress / ulaşım 14.08.2020

SunExpress'ten, Kovid-19 Turist Koruma ve Destek Sigortası

17 : 57
iga / ulaşım 12.08.2020

İstanbul Havalimanı, sağlık akreditasyonu sertifikası aldı

13 : 51
tav holding / ulaşım 12.08.2020

TAV Passport üyelerine ücretsiz otopark ayrıcalığı

16 : 37
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 10.08.2020

Sabiha Gökçen Havalimanı'nda günlük yolcu sayısı 61 bine ulaştı

13 : 53
tav holding / ulaşım 10.08.2020

Gazipaşa Rusya'dan gelen ilk uçuşu karşıladı

11 : 34
sunexpress / ulaşım 10.08.2020

SunExpress, Almanya'dan Türkiye tatil beldelerine uçuşlarını artırıyor

19 : 26
türk hava yollari / ulaşım 07.08.2020

THY'den Almanya uçuşları öncesi yolculara "PCR testi" uyarısı

13 : 09
sunexpress / ulaşım 06.08.2020

SunExpress Anadolu-Avrupa uçuş ağını genişletiyor

14 : 54
pegasus / ulaşım 30.07.2020

Pegasus ile EASA Kovid-19 Havacılık Sağlık Emniyeti Protokolü imzaladı

14 : 22
tav holding / ulaşım 29.07.2020

TAV Passport üyeleri güvenle ve konforla seyahat ediyor

16 : 32
iga / ulaşım 28.07.2020

WeChat Pay İstanbul Havalimanı'nda kullanılabilecek

11 : 31
sunexpress / ulaşım 28.07.2020

SunExpress, uçak içi ikram servisini yeniledi

11 : 05
sunexpress / ulaşım 22.07.2020

Almanya'nın önde gelen seyahat profesyonelleri Antalya'da ağırlanacak

10 : 47
pegasus / ulaşım 22.07.2020

Pegasus 7/24 hizmet verecek WhatsApp destek hattı kurdu

14 : 31
pegasus / ulaşım 16.07.2020

Pegasus’tan Sabiha Gökçen-Ağrı hattı

10 : 56
sunexpress / ulaşım 15.07.2020

SunExpress, Türkiye turizmini destekliyor

17 : 56
tav holding / ulaşım 02.07.2020

TAV, EASA'nın Kovid-19 protokolünü imzaladı

17 : 18
sabiha gökçen havalimani / ulaşım 02.07.2020

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, Türkiye'nin en büyük 204. şirketi

16 : 11
iga / ulaşım 01.07.2020

İstanbul Havalimanı'nda Kovid-19 Test Merkezi kuruldu

16 : 09
türk hava yollari / ulaşım 01.07.2020

THY, İtalya uçuşlarına bugün yeniden başladı

15 : 24
türk hava yollari / ulaşım 01.07.2020

THY Bulgaristan seferlerine yeniden başladı

17 : 26
sunexpress / ulaşım 30.06.2020

Avrupalılara "tatil için en doğru yer Türkiye" çağrısı

12 : 48
tav holding / ulaşım 29.06.2020

ATÜ Duty Free, yolcularıyla yeniden buluşuyor

16 : 42
tav holding / ulaşım 27.06.2020

İzmir’e Corendon uçuşları başladı

14 : 59
şirket haberleri / ulaşım 26.06.2020

THY, temmuz ayı dış hat uçuş takvimini belirledi

18 : 42
tav holding / ulaşım 24.06.2020

Kürşad Koçak, TAV İşletmelerden Sorumlu Grup Başkanı olarak atandı

11 : 33
iga / ulaşım 24.06.2020

İGA, EASA "Kovid-19 Havacılık Sağlık Emniyeti Protokolü'nü İmzaladı

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • İstanbul Havalimanı'ndaki erişilebilir hizmetlerle yolculuk kolaylaştırılıyor
1 / 1

İstanbul Havalimanı'ndaki erişilebilir hizmetlerle yolculuk kolaylaştırılıyor

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Koronavirüs enfeksiyon haritası
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2021