• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Şirketler
  • Giriş

Türkiye'nin 81 ilinde konumlanan Gratis, mağaza yatırımlarına devam edecek

Gratis Üst Yöneticisi Bülent Gürcan, "Hakkari’de hizmete açtığımız mağazamız ile tüm Türkiye'ye yayılmış olduk. Türkiye'de 81 ilde ve her dört ilçeden birinde olmak üzere toplam 650'yi aşkın mağaza ile hizmet veriyoruz" dedi

09.11.2021 Fatma Eda Topcu Istanbul perakende

Türkiye'nin 81 ilinde konumlanan Gratis, mağaza yatırımlarına devam edecek

GRATİS Haberleri

Gratis Resim Yarışması’nın kazananları belli oldu
Gratis Resim Yarışması’nın kazananları belli oldu
Gratis’in 13’üncü Çocuklar Arası Resim Yarışması başlıyor
Gratis’in 13’üncü Çocuklar Arası Resim Yarışması başlıyor
Gratis “Türkiye’nin En Mutlu İşyeri” seçildi
Gratis “Türkiye’nin En Mutlu İşyeri” seçildi
Gratis'e ECHO Awards’tan ödül
Gratis'e ECHO Awards’tan ödül
Gratis, 2 yeni ödülün sahibi oldu
Gratis, 2 yeni ödülün sahibi oldu

İSTANBUL (AA) - Gratis Üst Yöneticisi (CEO) Bülent Gürcan, 'Hakkari’de hizmete açtığımız mağazamız ile tüm Türkiye'ye yayılmış olduk. Türkiye'de 81 ilde ve her dört ilçeden birinde olmak üzere toplam 650'yi aşkın mağaza ile hizmet veriyoruz.' dedi.

Gürcan, düzenlenen basın toplantısında Gratis'in yeni dönem hedeflerini anlatırken yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Kişisel bakım sektörünün NielsenIQ verilerine göre 2020 yılında bir önceki yıla göre yüzde 17 büyüme gösterdiğini aktaran Gürcan, bu rakamın 2021 yılının ilk 9 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 21'lere ulaştığını dile getirdi.

Kategori bazındaki en çok artışın ise yine 2021 yılının ilk 9 aylık döneminde vücut bakım ve ağız bakım ürünlerinde olduğunu aktaran Gürcan, şu bilgileri verdi:

'Türkiye'de e-ticaret büyümesi pandemi öncesi seviyenin üzerinde kalmaya devam etti ve ilk 8 ayın sonunda geçen senenin aynı dönemine oranla yüzde 89 büyüme gösterdi. e-ticaretin bu yüksek büyümesiyle tüm kategorilerin payı arttı ancak ürün bazında deodorant, diş macunu ve saç kreminin ilk 10 içinde yer aldığını söyleyebilirim. Gratis'in 2022 yılında yüzdesel olarak sektörün üzerinde büyüme göstermesini bekliyoruz. Bu başarımızın sırrı tüketicilerimizin beklentisine yönelik ürün ve hizmet sunma kabiliyetimiz.'


- 'Tüm mağazalarımızdaki çalışanlarımızın kadın olması ile sektörümüzde tekiz'


Gratis'in, Hakkari mağazasını hizmete açtığını anımsatan Gürcan, bu açılış sonrasında 'Tüm Türkiye'de hizmet veren tek kişisel bakım marketi' olma unvanını kazandıklarını söyledi.

Yeni açılan bu mağazanın Gratis markası için olduğu kadar sektör için de önemli bir kilometre taşı olduğuna işaret eden Gürcan, şunları kaydetti:

Gratis olarak ilk günden beri hedefimiz tüketicilerimizin kolay ulaşabileceği ve kişiye özel alışveriş deneyimleri yaşatabileceğimiz mağazaları hizmete almaktı. 12 yıldır bunu başarı ile sürdürüyoruz. Şimdi de Hakkari’de hizmete açtığımız mağazamız ile tüm Türkiye'ye yayılmış olduk. Sektörün her ilde hizmet veren tek markası olmamız tüketiciye fayda sağlayacak şekilde rekabette de fark yaratacaktır. Türkiye'de 81 ilde ve her dört ilçeden birinde olmak üzere toplam 650'yi aşkın mağazası ile hizmet veriyoruz. Tüm mağazalarımızdaki çalışanlarımızın kadın olması ile de sektörümüzde tekiz. Toplam 5 bin 500'ü aşkın çalışanımızın da yaş ortalaması da 28.'


- '7 ürün markamızın bileşik yıllık büyüme oranı yüzde 57'lere ulaştı'

Gratis'in 16 milyon sadık müşteri kitlesi olduğunu belirten Gürcan, şu bilgileri paylaştı:

'Dünyanın seçkin markalarını tüketicilerimiz ile en uygun koşullarda buluşturuyoruz. Bu bizim farkımız. Yalnızca Gratis'te bulunan ürünlerin, Gratis'in sektör lideri olmasında önemli bir payı var. Ancak bundan daha önemli bir özelliğimiz daha var, o da marka yaratma gücümüz. Biz trendleri yakından takip ediyor, tüketicinin beklentilerini dinliyor ve bu doğrultuda onların ihtiyaçlarını karşılayacak tüm ürün gamına sahip markalar yaratabiliyoruz. ​​​​​​​11 yıldır sektöre sunduğumuz 7 ürün markamızın bileşik yıllık büyüme oranı yüzde 57'lere ulaştı. Gerek makyaj gerekse kişisel bakım ürün gamına sahip olan bu markalarımız tüketicilerimiz tarafından oldukça yoğun bir beğeni ve ilgi görüyor.'


- 'Perakende sektöründe katma değerli hizmetlerin önemi her geçen gün artıyor'


7 ürün markası haricinde 1 hizmet markası da yarattıklarını söyleyen Bülent Gürcan, 4 yıl önce sektörde bir ilke daha imza atarak Beauty hizmet markasını oluşturduklarını anımsattı.

Gürcan, perakende sektöründe de katma değerli hizmetlerin öneminin her geçen gün daha da arttığına işaret ederek, 'Gratis olarak müşterilerimize sunduğumuz zengin ürün yelpazesi kadar onları yenilikçi hizmetler ile tanıştırmak da önceliklerimiz arasında. Halihazırda her ay binlerce kadına hizmet sunduğumuz 30 mağazamız ve yine tamamı kadın 200'e yakın Gratis Beauty çalışanımız var. Gratis müşterileri kişisel bakım hizmetlerini de Gratis kalitesi ile yaptırma imkanı buluyor. 2022 yılında Beauty Akademi'yi açacağız. Akademide hem Gratis Beauty'de istihdam sağlamak hem de sektöre nitelikli eleman yetiştirmek üzere kadınlarımıza eğitim vereceğiz.' ifadelerini kullandı.

- 'Sanal makyaj deneyimi sunmaya başlayacağız'

Gürcan, yüksek teknoloji kullanarak Gratis mağazalarında ve Gratis.com’da yapay zeka kullanımına başlayacaklarını ve müşterilerine sanal makyaj deneyimi de sunacaklarını açıkladı.

2022 yılındaki hedeflerinden de bahseden Gürcan başta yeni mağaza yatırımları olmak üzere, yatırımlara devam edeceklerini dile getirdi.

Yurt dışında mağaza açma planları şimdilik olmasa da, Gratis'in kendi markalarıyla 2022'de ihracata başlayacaklarını bildiren Gürcan, Türkiye'ye gelen turistlerden de önemli oranda talep gördüklerini söyledi.



Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

13 : 26
yildiz holding / perakende 11.08.2022

Derby kişisel bakım kategorisinde 16 yeni ürünle portföyünü genişletti

12 : 48
carrefour / perakende 11.08.2022

CarrefourSA'dan "Doğrusu" mottosuyla kafessiz yumurta taahhüdü

15 : 11
flo / perakende 10.08.2022

FLO'nun geleneksel Büyük Yaz İndirimi fırsatlarla başladı

12 : 06
mediamarkt / perakende 10.08.2022

MediaMarkt, Google Çok Kanallı Perakende Araştırmasında Türkiye lideri

10 : 47
defacto / perakende 10.08.2022

DeFacto, temmuzda Türkiye’de 3, yurt dışında 2 yeni mağaza açtı

18 : 51
koçtaş / perakende 09.08.2022

Koçtaş 300’üncü mağazasını hizmete açtı

15 : 33
flo / perakende 09.08.2022

Flo, Disney karakterlerini çanta ve sandaletlere taşıyor

12 : 25
metro türkiye / perakende 09.08.2022

Metro Türkiye'den, kendi markası organik gıda ürününde izlenebilirlik

11 : 02
carrefour / perakende 09.08.2022

CarrefourSA'dan Aşure Günü'nde müşterilerine aşure

12 : 03
br mağazacılık / perakende 06.08.2022

Quiksilver X Stranger Things özel koleksiyonu Boyner'de

11 : 46
koçtaş / perakende 05.08.2022

Koçtaş'tan bahçe aydınlatmaları için öneriler

15 : 38
kiğili / perakende 02.08.2022

Kiğılı gömlekleriyle yaz mevsiminde de erkeklerin yanında

13 : 17
bambi yatak / perakende 02.08.2022

Bambi Yatak'tan "Artık Fiyatlar Çok Net" kampanyası

11 : 14
şirket haberleri / perakende 02.08.2022

Flo'nun büyük yaz indirimi kaçırılmayacak fırsatlarla başlıyor

13 : 02
metro türkiye / perakende 01.08.2022

Metro Türkiye, izlenebilirlik çalışmalarını genişletiyor

12 : 08
trendyol / perakende 30.07.2022

Trendyol, güzellik ve bakım ürünleri alışveriş trendlerini açıkladı

11 : 16
bizim toptan satiş mağazalari / perakende 28.07.2022

Bizim Toptan’dan 15 günde 5 yeni mağaza

11 : 27
boyner grup / perakende 27.07.2022

Boyner Grup insan odaklı sürdürülebilirlik raporunu yayınladı

11 : 40
migros / perakende 26.07.2022

Antalyalı kadın üreticilerin meyveleri Migros raflarında

16 : 19
lc waikiki / perakende 25.07.2022

LC Waikiki, 56. ülkede 1.200’üncü tabelasını astı

12 : 09
mediamarkt / perakende 25.07.2022

MediaMarkt, gençlerin en çok güvendiği elektronik perakende markası

10 : 53
boyner büyük mağazacilik / perakende 25.07.2022

Emel Sayınataç, Boyner Büyük Mağazacılık Genel Müdür Yardımcısı oldu

11 : 03
boyner grup / perakende 22.07.2022

Boyner Cadde Sıfır Atık Belgesi aldı

13 : 47
amazon türkiye / perakende 21.07.2022

Murat Dalkılıç, Amazon Türkiye Prime Alışveriş Festivali'nde

13 : 39
beymen / perakende 19.07.2022

Beymen Club'da yüzde 50'ye varan indirimli satışlar başladı

10 : 57
migros / perakende 18.07.2022

Migros’tan WAMO ile taşıma süreçlerine inovatif ve çevreci çözüm

13 : 14
yünsa / perakende 14.07.2022

Yünsa sonbahar-kış 2023-2024 koleksiyonunu Paris'te tanıttı

11 : 14
mediamarkt / perakende 12.07.2022

MediaMarkt'tan klima alacaklara ipuçları

13 : 11
mediamarkt / perakende 08.07.2022

MediaMarkt'tan bayrama özel fırsat ve hizmetler

20 : 09
defacto / perakende 07.07.2022

DeFacto, "iklim pozitif marka" olma yolunda ilerliyor

14 : 51
boyner grup / perakende 07.07.2022

Boyner, “Askıda İyilik” ile ihtiyaç sahibinin mutluluğuna ortak oluyor

14 : 44
migros / perakende 07.07.2022

Migros,sektöründe ilk Entegre Sürdürülebilirlik Raporu'nu yayınladı

11 : 09
metro türkiye / perakende 07.07.2022

Metro Türkiye’den bayram sofralarına tat katacak tatlılar

15 : 13
beymen / perakende 06.07.2022

Beymen'den bayram ziyaretleri için ikramlıklar

15 : 02
kiğili / perakende 06.07.2022

Sıcak yaz günlerine Kiğılı'dan stil önerileri

14 : 17
metro türkiye / perakende 06.07.2022

Metro Türkiye'den bayram sofraları için tatlılar

10 : 43
istikbal / perakende 06.07.2022

İstikbal Mobilya'dan bir haftada 5 yeni mağaza

15 : 38
migros / perakende 05.07.2022

Migros'tan Kurban Bayramı'na özel fırsatlar

15 : 33
amazon türkiye / perakende 05.07.2022

Amazon'un Prime Alışveriş Festivali 18-25 Temmuz’da Türkiye’de

14 : 57
damat tween / perakende 05.07.2022

Damat Tween'den Kurban Bayramı'nda sürpriz seçenekler

11 : 09
boyner grup / perakende 05.07.2022

Boyner, yeni nesil mağazacılık yatırımlarına devam ediyor

11 : 29
ülker / perakende 04.07.2022

Ülker, Kurban Bayramı'na 53 farklı ürünle hazırlandı

11 : 23
d's damat / perakende 04.07.2022

D'S damat'tan indirim kampanyası

11 : 12
beymen / perakende 04.07.2022

Beymen, Çok Kanallı Perakende Araştırması'nda ikinci oldu

10 : 57
coca cola / perakende 03.07.2022

Fitch Ratings CCI'nın yatırım yapılabilir seviyedeki notunu teyit etti

11 : 00
migros / perakende 01.07.2022

Migros'un mobil alışverişine "En Yenilikçi Gıda Satış Yeri" ödülü

13 : 19
metro türkiye / perakende 29.06.2022

Metro Türkiye, 2021 yılı Etki Raporu’nu yayımladı

17 : 56
metro türkiye / perakende 28.06.2022

Metro Türkiye'den Slow Food Aşçı Dayanışması Türkiye ile iş birliği

17 : 24
damat tween / perakende 27.06.2022

Damat'tan kadınlara özel kapsül takım elbise koleksiyonu

14 : 45
migros / sağlık 27.06.2022

Mars Athletic ve Mimeda'dan iş birliği

11 : 50
flo / perakende 27.06.2022

Flo Bayram Koleksiyonu’yla konforu adımlara taşıyor

14 : 54
migros / perakende 23.06.2022

Migros Deniz Market yeni hizmetleriyle yeniden denize açıldı

19 : 25
mediamarkt / perakende 21.06.2022

MediaMarkt CLUB'lılar için "En uzun gün" indirimleri başladı

18 : 32
beymen club / perakende 20.06.2022

Beymen Club'dan 21 Haziran indirimi

14 : 05
flo / perakende 20.06.2022

Yaz enerjisini yansıtan modeller Flo tekstil koleksiyonunda

11 : 18
migros / perakende 20.06.2022

Migros'tan en iyi fiyatlarla kurbanlık ve ücretsiz kasaplık hizmeti

11 : 19
carrefour / perakende 16.06.2022

CarrefourSA, kurbanda müşterilerine iki farklı seçenek sunuyor

12 : 03
defacto / perakende 15.06.2022

DeFacto'dan Karıştır & Eşleştir yapay zeka uygulaması

11 : 52
lc waikiki / perakende 15.06.2022

LC Waikiki ve iştirakı Taha Giyim'in ihracatı 1 milyar doları aştı

18 : 49
metro türkiye / perakende 14.06.2022

Metro Türkiye, restoranlarda sürdürülebilir dönüşüme liderlik ediyor

15 : 40
migros / perakende 13.06.2022

Migros One, "Migros Yemek"le online yemek siparişi sektörüne adım attı

10 : 07
modalife / perakende 13.06.2022

Modalife’tan Babalar Günü’ne özel hediye

14 : 28
mediamarkt / perakende 11.06.2022

MediaMarkt’tan babalar ve öğrenciler için kampanya

13 : 32
gratis / perakende 11.06.2022

Gratis Resim Yarışması’nın kazananları belli oldu

13 : 30
migros / perakende 11.06.2022

Migros Kadın Akademisi Isparta'da

13 : 01
migros / perakende 10.06.2022

Migros’tan Güzellik Karnavalı Yaza Merhaba Partisi

20 : 27
d's damat / perakende 09.06.2022

D’S damat’tan babalara özel fırsatlar

18 : 34
damat tween / perakende 09.06.2022

Babalara en şık hediye Damat Tween

17 : 52
boyner grup / perakende 09.06.2022

Siparişi 90 dakikada müşterinin ayağına götürecek Boyner Now tanıtıldı

15 : 59
beymen / perakende 08.06.2022

Beymen'den Babalar Günü için hediye önerileri

14 : 47
migros / perakende 08.06.2022

Migros'un özgün markalı ürününe "Uluslararası Mükemmellik Ödülü"

13 : 38
flo / perakende 08.06.2022

Flo, Babalar Günü'nde hediye alternatiflerini genişletiyor

12 : 51
beymen club / perakende 06.06.2022

Beymen Club'ın Babalar Günü için alternatif hediye seçenekleri

11 : 55
metro türkiye / perakende 04.06.2022

Metro Türkiye'den Dünya Çevre Günü hediyesi

19 : 12
migros / perakende 03.06.2022

Migros Üst Yönetim Kurulu Toplantısı, Ordu'da yapıldı

17 : 26
boyner grup , logo yazilim / perakende 03.06.2022

Logo ve Boyner’den perakendede yepyeni bir mobil ödeme deneyimi

17 : 06
koçtaş / perakende 03.06.2022

Koçtaş’tan terasta açık havanın keyfini yaşamak isteyenlere öneriler

11 : 24
hopi / perakende 03.06.2022

Hopi’nin yeni pazarlama direktörü Yiğit Kalafatoğlu oldu

12 : 43
koçtaş / perakende 02.06.2022

Koçtaş salgına rağmen 2021'de yüzde 57 büyüdü

11 : 20
migros / perakende 02.06.2022

Migros 247 ton plastik atığın önüne geçti

12 : 21
mediamarkt / perakende 01.06.2022

MediaMarkt, Türkiye’deki 89’uncu mağazasını Diyarbakır’a açtı

15 : 47
qua granite / perakende 27.05.2022

QUA Granite, İç Mimarlık Bölümü mezunları ve öğrencileriyle buluştu

11 : 06
koçtaş / perakende 27.05.2022

Kamp sandalyesi çeşitleri Koçtaş'ta

13 : 48
kiğili / perakende 26.05.2022

Kiğılı dünyanın ilk holografik NFT defilesini düzenledi

11 : 15
beymen / perakende 25.05.2022

Beymen Club, renkli tasarımlarıyla sezona enerji katıyor

16 : 59
orka holding / perakende 24.05.2022

Amerikan lüks giyim markası Beverly Hills Polo Club, Türkiye pazarında

12 : 18
metro türkiye / perakende 24.05.2022

Sürdürülebilir balıkçılıkla yetiştirilen levrekler Metro Türkiye'de

13 : 48
isfanbul tema park / perakende 23.05.2022

Z kuşağı Vialand AVM'ye yoğun ilgi gösteriyor

13 : 05
beymen / perakende 23.05.2022

Beymen.com, yeni kategorilerdeki ürünlerle zenginleşti

12 : 52
lg electronics / perakende 23.05.2022

LG'den yaz sıcağına iklimlendirme çözümleri

11 : 51
migros / perakende 23.05.2022

Migros Up, ikinci çağrı dönemi başvurularını almaya başladı

15 : 25
kiğili / perakende 20.05.2022

Kiğılı, "Yılın Uluslararası Giyim Markası" aldı

10 : 53
migros / perakende 20.05.2022

Migros, Dünya Arı Günü'nü özel etkinliklerle kutluyor

13 : 45
borsa istanbul / perakende 18.05.2022

Borsa İstanbul’da gong Sun Tekstil için çaldı

15 : 23
şirket haberleri / perakende 17.05.2022

Kale Banyo ile banyo mobilyalarında bahar fırsatı

14 : 49
şirket haberleri / perakende 17.05.2022

Petlas'tan lastiklerin ömrünü uzatacak öneriler

15 : 35
vestel / perakende 16.05.2022

"Vestel Yetkili Online Bayi" süreci başlıyor

14 : 47
migros / perakende 16.05.2022

KAGİDER ve Migros tarımda kadın girişimcilere kariyer fırsatı sunuyor

13 : 00
carrefour / perakende 16.05.2022

CarrefourSA dünyanın en iyileri arasında

12 : 40
lg electronics / perakende 16.05.2022

LG çamaşır çözümlerine UL onayı

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Türkiye'nin 81 ilinde konumlanan Gratis, mağaza yatırımlarına devam edecek
1 / 1

Türkiye'nin 81 ilinde konumlanan Gratis, mağaza yatırımlarına devam edecek

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Habercilik ve KVKK İlkeleri
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2022