• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Şirketler Giriş
  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Anadolu Ajansı

Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı

Altınyıldız Classics, bu yıl online kanallar için hazırladığı koleksiyonları yeni bir marka ile sunmaya hazırlanıyor

21.01.2021 Gökhan Yıldız Istanbul perakende

Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı

Altınyıldız Haberleri

Geçiş mevsiminin kilit parçası puffer montlar Altınyıldız Classics'te
Geçiş mevsiminin kilit parçası puffer montlar Altınyıldız Classics'te
Altınyıldız Classics'ten 360˚ koleksiyonu
Altınyıldız Classics'ten 360˚ koleksiyonu
Altınyıldız Classics, 2019'un En Beğenilen Erkek Giyim Markası seçildi
Altınyıldız Classics, 2019'un En Beğenilen Erkek Giyim Markası seçildi
Şirketlerin Sevgililer Günü mesaisi sürüyor
Şirketlerin Sevgililer Günü mesaisi sürüyor
Altınyıldız Classics'ten Sevgililer Günü'ne özel hediye seçenekleri
Altınyıldız Classics'ten Sevgililer Günü'ne özel hediye seçenekleri

İSTANBUL (AA) - Altınyıldız Classics, salgın nedeniyle alışveriş tercihlerinin online'a kaydığı geçen yıl online satışlarını yüzde 160 artırdı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, uzaktan çalışmanın yaygınlaşması üzerine koleksiyona ilk kez giren polar, eşofman ve sweatshirt gibi rahat giyim ürünleri ciroya ciddi katkılar sağladı.

Kadın müşteri sayısında yüzde 80'in üzerinde artış olan Altınyıldız Classics, bu yıl online kanallar için hazırladığı koleksiyonları yeni bir marka ile sunmaya hazırlanıyor.

Altınyıldız Classics, salgın nedeniyle online alışverişin öne çıktığı 2020 yılında online satışlarını yüzde 160 artırdı. www.altinyildizclassics.com ve mobil uygulamalarını yeni yatırımlarla güçlendiren Altınyıldız Classics, online müşteri sayısını da yüzde 75 artırdı. Altınyıldız Classics'in online mağazası, tüm mağazaları içinde ilk sırayı aldı.

Uzaktan çalışmanın yaygınlaşması nedeniyle ürün koleksiyonuna polar, eşofman ve sweatshirt gibi rahat giyim ürünlerini dahil eden Altınyıldız Classics, bu ürünlerin satışlarında da ciddi bir büyüme kaydetti. Ekim 2021'de satışa çıkan bu ürünler, kısa sürede en fazla satılan ürünler arasına girdi.


- '2020'de gerek sisteme gerekse insan kaynaklarına önemli yatırım yaptık'


Açıklamada görüşlerine yer verilen Altınyıldız Classics Pazarlama ve Online Kanallar Direktörü Onur Uluğ, salgın nedeniyle yaşam ve alışveriş alışkanlıklarının değiştiği 2020 yılında bu değişime paralel yatırım yaptıklarını belirtti.

2021 yılında online kanallar için hazırladıkları koleksiyonları genç, dinamik ve yenilikçi bir marka altında sunmaya hazırlandıklarını aktaran Uluğ, şunları kaydetti:

'2020 yılında gerek sisteme gerekse insan kaynaklarına önemli yatırım yaptık. Özellikle pandemi nedeniyle değişen müşteri ihtiyaçları çerçevesinde müşteri deneyimini mükemmelleştirecek birçok yeniliğe imza attık. Online kanallarımız için özel bir koleksiyon hazırladık. Bugüne kadar ürün gamımızda olmayan polar, eşofman ve sweatshirt gibi talebin arttığı rahat giyim ürünlerini ekim ayında müşterilerimizin beğenisine sunduk. Bu ürünlerimizin ciromuza katkısı kısa sürede yüzde 25'e yaklaştı. 2021 yılında da bu ürünlerimize ilginin artarak devam edeceğini öngörüyoruz. Ayrıca, rahatlık ve şıklığın vazgeçilmez parçalarıyla oluşturduğumuz 360 koleksiyonumuzdaki her yöne esneyen pantolon ve gömleklerimizin de çok daha fazla tercih edileceğini düşünüyoruz.'


- '2021 yılı için yüzde 100 büyüme hedefi koyduk'


2021 yılı için yüzde 100 büyüme hedefi koyduklarını belirten Uluğ, online koleksiyona geçen yıl kattıkları rahat giyim ürünlerinin çok büyük ilgi gördüğünü ve kadın müşteri sayısının artmasını sağladığını vurguladı.

2019'da yüzde 10 olan kadın müşteri oranının geçen yıl yüzde 20'lere yaklaştığını bildiren Uluğ, kadınların alışveriş tercihlerinde öne çıkan diğer ürünlerin kazak ve gömlekler olduğunu aktardı.


- 'Yurt dışı açılımlarına pazar yerleri ile devam edeceğiz'


Onur Uluğ, online kanallarda bu yıl hayata geçirecekleri yeniliklere ilişkin de, 'Geçen yıl pandeminin çok başında Altınyıldız Classics mobil uygulamamızı hayata geçirdik. Bu yıl mobil uygulamamızı daha müşteri deneyimi odaklı bir yapıya kavuşturacağız. Kolay ve hızlı alışveriş imkanı sunduğumuz kanalı sektörde fark yaratacak bir sadakat programı ile taçlandıracağız. Ayrıca, e-ticaret altyapımızı da ihtiyaçlara göre hızla entegre edebilmemizi sağlayan bir yazılım revizyonu gerçekleştireceğiz. 2018 yılında mağazalaşma ile başladığımız yurt dışı açılımlarına da pazar yerleri ile devam edeceğiz. Avrupa, Türk Cumhuriyetler ve Asya-Pasifik ülkelerinin önde gelen pazar yerleri ile yurt dışı açılımımızı hızlandıracağız.' ifadelerini kullandı.


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

13 : 48
arzum küçük ev aletleri / perakende 26.02.2021

Salgın döneminde inovatif sefer tası satışları arttı

17 : 43
mediamarkt / perakende 23.02.2021

MediaMarkt Türkiye 2020 mali yılında yüzde 45 büyüdü

12 : 23
altınyıldız / perakende 23.02.2021

Geçiş mevsiminin kilit parçası puffer montlar Altınyıldız Classics'te

11 : 57
migros / perakende 23.02.2021

Migros TikTok'a rekor etkileşimle girdi

14 : 14
metro türkiye / perakende 22.02.2021

Metro Türkiye vegan yaşama uygun ürünleri müşterileriyle buluşturuyor

14 : 44
teknopark istanbul / perakende 19.02.2021

Malwation, 7 milyon lira değerleme ile yatırım aldı

14 : 14
gratis / perakende 19.02.2021

Gratis, kişisel bakım sektörünün en teknolojik markası seçildi

13 : 52
şok marketler / perakende 19.02.2021

Şok Marketler ve Tarım Kredi Kooperatifleri iş birliği hedef büyüttü

12 : 17
arzum küçük ev aletleri / perakende 19.02.2021

Arzum, küçük ev aletlerinde en teknolojik marka seçildi

18 : 06
carrefour / perakende 18.02.2021

"Yeniden Kariyerim CarrefourSA"da, kadınlara yönelik proje paylaşıldı

14 : 55
mediamarkt / perakende 18.02.2021

MediaMarkt Club, Zubizu'lulara indirim fırsatı sunuyor

12 : 57
teknosa / perakende 17.02.2021

Teknosa, 2021'i "yatırım yılı" ilan etti

12 : 20
migros , şişecam / perakende 17.02.2021

Virüs ve bakterisavar V-Block teknolojili cam ürünler Migros’ta

15 : 55
flo / perakende 15.02.2021

FLO'dan kış tatili hazırlıkları için geniş koleksiyon

14 : 58
teknopark istanbul / perakende 15.02.2021

Legna Medikal, aldığı yatırımla 1,86 milyon avro değerlemeye ulaştı

12 : 37
n11.com / perakende 14.02.2021

n11.com, bu yıl 8 mağaza destek noktası daha açacak

12 : 12
mastercard / finans 13.02.2021

Türkler Sevgililer Günü alışverişinde dijitale yöneldi

11 : 57
mediamarkt / perakende 13.02.2021

MediaMarkt'tan sevgililer için teknolojik hediye kampanyası

11 : 49
mega avm-isfanbul / perakende 13.02.2021

AVM’lerde Sevgililer Günü ve sömestir hareketliliği

19 : 36
carrefour / perakende 12.02.2021

CarrefourSA, bu yıl 100 bayiye ulaşmayı hedefliyor

19 : 30
kiğili / perakende 12.02.2021

Kiğılı, AYD araştırmasında erkek giyimde 9'uncu kez birinci oldu

19 : 01
boyner grubu / perakende 12.02.2021

Boyner, müşteri ve teknolojiyi odağına aldığı Boyner IQ’yu tanıttı

14 : 23
flo / perakende 12.02.2021

FLO'dan Fas'a yeni mağaza

14 : 22
altınyıldız / perakende 12.02.2021

Altınyıldız Classics, 2019'un En Beğenilen Erkek Giyim Markası seçildi

11 : 52
teknosa / perakende 12.02.2021

Teknosa'ya 11'inci kez AVM'lerde en beğenilen marka ödülü

19 : 09
teknopark istanbul / perakende 10.02.2021

Girişimler, Boostcube ofisleriyle iş geliştirme becerilerini artıracak

11 : 58
koçtaş / perakende 09.02.2021

Koçtaş 150'nci mağazasını Amasya'da hizmete açtı

11 : 16
venezia mega outlet / perakende 08.02.2021

AVM'ler ilk çeyrekten itibaren toparlanma bekliyor

15 : 31
yapı kredi bankası , trendyol / finans 07.02.2021

Yapı Kredi ve Trendyol'dan KOBİ'lere özel avantajlar

15 : 20
mediamarkt , trendyol / perakende 07.02.2021

MediaMarkt ve istegelsin'den iş birliği

14 : 02
beko / perakende 05.02.2021

Beko, değişim kampanyası başlattı

15 : 54
redbull / perakende 04.02.2021

Red Bull M.E.O.'da Türkiye şampiyonları belli oluyor

14 : 11
gittigidiyor.com / bilişim 04.02.2021

GittiGidiyor, 75 liraya varan Worldpuan kazandırıyor

14 : 08
huawei / perakende 04.02.2021

Huawei, teknik servis kampanyası ile avantajlı fiyatlar sunuyor

14 : 05
metro türkiye / perakende 04.02.2021

Metro Türkiye 4. kez En İyi İşveren oldu

14 : 02
samsung / perakende 04.02.2021

Samsung'dan buzdolaplarında kişiselleştirilebilir özellikler

00 : 44
vestel / perakende 04.02.2021

Vestel,1 milyonuncu çamaşır kurutma makinesini üretti

12 : 21
koçtaş / perakende 02.02.2021

Koçtaş perakendede 25'inci yılını kutluyor

15 : 08
amazon türkiye / perakende 01.02.2021

Amazon.com.tr'den Sevgililer Günü Hediye Rehberi

14 : 41
altınyıldız / perakende 01.02.2021

Altınyıldız Classics'ten Sevgililer Günü'ne özel hediye seçenekleri

14 : 22
trendyol / perakende 01.02.2021

Trendyol ve Toplum Gönüllüleri Vakfı'ndan eğitim bursu

11 : 21
flo / perakende 01.02.2021

FLO'dan kış tatiline hazırlananlara özel ürünler

11 : 17
lg / bilişim 01.02.2021

LG, gerçek kullanıcı fikirlerini öğrenmek için web sitesi açtı

12 : 05
şirket haberleri / perakende 30.01.2021

Online alışverişin salgından sonra da büyümeye devam etmesi bekleniyor

11 : 59
şirket haberleri / perakende 30.01.2021

E-ticarette teslimat hızının önemi "h-ticaret"i ortaya çıkardı

11 : 51
mediamarkt / perakende 30.01.2021

MediaMarkt, Torium AVM’deki mağazasını açtı

16 : 52
akbank , trendyol / finans 28.01.2021

Akbank, Trendyol tedarikçilerine destek veriyor

14 : 09
mediamarkt / perakende 28.01.2021

MediaMarkt Torium mağazası yarın özel indirimlerle açılacak

12 : 46
huawei / bilişim 28.01.2021

Huawei'den teknik servis ücretlerinde indirim fırsatı

12 : 15
albayrak grubu / perakende 28.01.2021

Sukkar Şeker, üretimde geçen yılları katladı

12 : 08
migros / perakende 28.01.2021

Migros, GS1 Global Yönetim Kurulu'na Türkiye'den ilk ve tek üye oldu

15 : 24
koç holding / perakende 27.01.2021

Fit120, Koçtaş'ın stok zamanını 50 gün azalttı

15 : 20
lg / perakende 27.01.2021

LG OLED TV'ye "Teknoloji ve Mühendislik" ödülü

11 : 44
altınyıldız / perakende 27.01.2021

Altınyıldız Classics'ten "360 derece koleksiyon" rahatlığı

12 : 20
mediamarkt / perakende 26.01.2021

MediaMarkt'ın yarıyıl tatili kampanyası devam ediyor

14 : 25
türkiye şeker fabrikalari / perakende 24.01.2021

Türkşeker Erciş Şeker Fabrikası 32 yaşında

14 : 14
gittigidiyor.com / perakende 24.01.2021

"e-ticaret ekonominin lokomotifi olacak" öngörüsü

10 : 54
gratis / perakende 23.01.2021

Gratis Kart'a ECHO Awards'tan ödül

10 : 50
koçtaş / perakende 23.01.2021

Koçtaş'tan yarıyıl tatiline özel "avantajlı fırsatlar"

18 : 36
şirket haberleri / perakende 21.01.2021

Beymen.com'a "Lüks Giyim" kategorisinde birincilik ödülü

16 : 11
altınyıldız / perakende 21.01.2021

Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı

12 : 20
koçtaş / perakende 21.01.2021

Koçtaş’tan kedi ve köpek mamalarında indirim kampanyası

18 : 43
altınyıldız / perakende 20.01.2021

Altınyıldız Classics'ten kadife pantolonlar

13 : 11
migros / finans 20.01.2021

Kenan Investment,Migros'taki hisse satışında Goldman Sachs ile anlaştı

12 : 31
teknosa / perakende 20.01.2021

Teknosa'da karne ve yarıyıl tatili kampanyaları

18 : 50
flo / perakende 18.01.2021

Miniklerin karne hediyeleri Flo'da

12 : 36
mediamarkt / perakende 18.01.2021

MediaMarkt Türkiye'den karne hediyeleri için alternatifler

12 : 30
flo / perakende 18.01.2021

FLO, Bursa'ya yeni mağaza açtı

15 : 16
migros , türkiye finans katilim bankasi / finans 15.01.2021

Türkiye Finans'ın "Üretime Dönüş" buluşmalarının üçüncüsü gerçekleşti

13 : 27
mediamarkt , samsung / perakende 15.01.2021

Samsung Galaxy S21 modelleri MediaMarkt’ta ön siparişe açıldı

14 : 08
migros / perakende 14.01.2021

Migros'tan Türkiye'nin dört bir yanına pizza servisi

13 : 14
altınyıldız / perakende 13.01.2021

Altınyıldız Classics'ten "ton sür ton" şıklık

14 : 40
hepsiburada.com , vestel / perakende 12.01.2021

FutureCommerce360 Konferansı

13 : 54
mediamarkt / perakende 12.01.2021

MediaMarkt'ta "Teknoloji Karnavalı" başladı

14 : 13
flo / perakende 11.01.2021

Flo'nun kış aksesuarları satışa sunuldu

11 : 43
migros / perakende 11.01.2021

Migros ve Espor Kulüpler Birliği gençler için 2021’de de birlikte

11 : 33
arzum küçük ev aletleri / perakende 11.01.2021

Arzum, yeni hizmetiyle online siparişleri tüketiciye hızla ulaştırıyor

13 : 31
migros / gayrimenkul 08.01.2021

GYODER Çözüm Platformu'nda "salgında yaşanan değişim" masaya yatırıldı

11 : 50
koçtaş / perakende 08.01.2021

Koçtaş, 2021'de 100 yeni mağaza açacak

20 : 01
migros / perakende 07.01.2021

Migros ve CarrefourSA 34 mağaza için anlaşma imzaladı

19 : 00
vestel / perakende 07.01.2021

Vestel, marka yolculuğunda yeni bir dönem başlatıyor

12 : 55
kiğili / perakende 07.01.2021

Kiğılı, pet şişelerden yüzde 100 geri dönüşümlü gömlek üretti

12 : 51
teknosa / perakende 07.01.2021

2020'nin en çok satın alınan teknoloji ürünü yine akıllı telefon oldu

12 : 07
mediamarkt / perakende 07.01.2021

MediaMarkt’ın cirosu, yılbaşında yüzde 69 büyüdü

11 : 55
arçelik / perakende 07.01.2021

Arçelik'te Genel Müdür Yardımcılığı görevine Nihat Bayız getirildi

15 : 55
migros / perakende 05.01.2021

Migros, TSE'den Kovid-19 Güvenli Hizmet/Üretim Belgesi aldı

18 : 56
flo / perakende 04.01.2021

Kadın, erkek ve çocuklara botlar Flo koleksiyonunda yerini aldı

13 : 53
metro türkiye / perakende 04.01.2021

Metro Türkiye'den İzmir depreminde zarar gören işletmelere destek

15 : 32
metro türkiye / perakende 01.01.2021

Metro Türkiye, yılbaşında en çok talep gören ürünleri açıkladı

13 : 24
hopi / perakende 31.12.2020

Hopi, 2020'nin alışveriş istatistiklerini açıkladı

11 : 48
venezia mega outlet / perakende 30.12.2020

AVM'lerin 2021'in ilk çeyreğinden sonra normalleşmesi bekleniyor

14 : 25
flo / perakende 28.12.2020

FLO yeni bot koleksiyonunu müşterilerinin beğenisine sundu

15 : 06
mediamarkt / perakende 26.12.2020

MediaMarkt'tan Yılbaşına özel fırsatlar

14 : 48
gittigidiyor.com , hepsiburada.com , teknosa , trendyol / perakende 26.12.2020

Robot süpürge "Katya" satışlarda ortalığı "sildi süpürdü"

13 : 40
migros / perakende 25.12.2020

Yılbaşını yalnız geçireceklerin oranı ikiye katlandı

12 : 50
teknosa / perakende 25.12.2020

Teknosa Genel Müdürü Gürcan, Teknosa'nın performansını değerlendirdi

14 : 35
boyner grubu / perakende 24.12.2020

Yılbaşı hediyesine karar veremeyenler için hediye önerileri

13 : 04
arzum küçük ev aletleri / finans 24.12.2020

Borsada gong Arzum Elektrikli Ev Aletleri için çaldı

12 : 45
boyner grubu / perakende 24.12.2020

Boyner'den "Turkish Dictionary x Fabrika" koleksiyonu

11 : 42
mediamarkt / perakende 23.12.2020

MediaMarkt'tan yılbaşı indirimi

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı
1 / 1

Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Koronavirüs enfeksiyon haritası
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2021