• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Şirketler Giriş
  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Anadolu Ajansı

7. Perakende Teknolojileri Konferansı

Boyner Üst Yöneticisi (CEO) Eren Çamurdan, grup olarak kusursuz müşteri deneyimi sunmak için gerekli bütüncül kanal anlamına gelen Omnichannel yatırımlarına önem verdiklerini belirtti

18.11.2020 Musab Turan Istanbul perakende

7. Perakende Teknolojileri Konferansı

BOYNER GRUBU Haberleri

MediaMarkt Türkiye 2020 mali yılında yüzde 45 büyüdü
MediaMarkt Türkiye 2020 mali yılında yüzde 45 büyüdü
MediaMarkt Club, Zubizu'lulara indirim fırsatı sunuyor
MediaMarkt Club, Zubizu'lulara indirim fırsatı sunuyor
MediaMarkt'tan sevgililer için teknolojik hediye kampanyası
MediaMarkt'tan sevgililer için teknolojik hediye kampanyası
Boyner, müşteri ve teknolojiyi odağına aldığı Boyner IQ’yu tanıttı
Boyner, müşteri ve teknolojiyi odağına aldığı Boyner IQ’yu tanıttı
Şirketlerin Sevgililer Günü mesaisi sürüyor
Şirketlerin Sevgililer Günü mesaisi sürüyor

İSTANBUL (AA) - Boyner Üst Yöneticisi (CEO) Eren Çamurdan, grup olarak kusursuz müşteri deneyimi sunmak için gerekli bütüncül kanal anlamına gelen Omnichannel yatırımlarına önem verdiklerini belirterek, 'Şu anda bizim boyner.com satışlarımız toplam satışımız içinde pandemi etkisini ayırsanız bile yüzde 20 seviyelerine geldi. Morhipo'yla birlikte grubun satışı yüzde 40'lar seviyesinde. Zaten 'omni' olmak zorundayız. Bunun ikinci bir alternatifi yok.' dedi.

Çamurdan, 7. Perakende Teknolojileri Konferansı’nda düzenlenen 'Yeni Normalde Omnichannel Başrolde' panelinde yaptığı konuşmada, tüm dağıtım ve iletişim kanallarının entegre ve kesintisiz bir şekilde kullanılarak kusursuz bir müşteri deneyimi sunulması anlamına gelen Omnichannel çözümleri hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Boyner Grubun 30 yıldır faaliyetlerinin odağına müşterilerini oturttuğunu ifade eden Çamurdan, perakende enstrümanlarının tamamını müşteri ihtiyaçlarına en doğru cevap verebilecek şekilde kullandıklarını anlattı.

Çok kategorili mağazacılık alanında faaliyet gösterdiklerini aktaran Çamurdan, sadece kendilerine ait 550'nin üzerinde marka ile tüketiciye hizmet sunduklarını söyledi.

Çamurdan, şöyle konuştu:

'Müşterimiz bir spor ayakkabı aldığında, 'Bunun çocuk modeli yok mu? Çocuğumla aynı modeli giyinmek istiyorum' diyor. Normalde herhangi bir spor mağazasında bunu sormaz ama bizim mağazamızın çocuk kategorisi de olduğu için bu soruyla karşılaşabiliyoruz. Bütün bunların sonunda zaten teknolojinin, online alışverişin son 10 yıldaki gelişimine bakarsak, bunun ardından 8-9 aylık pandemi etkisini de düşünürsek ivme 3-5 katına çıktı. Hem ihtiyaç hem de gelişim anlamında.'

Türkiye'de mağazalarında ilk ücretsiz Wi-Fi hizmetini sunan marka olduklarını anlatan Çamurdan, perakendenin artık ürünle değil deneyimle öne çıkan bir yapıya kavuştuğunu söyledi.

Grubun içinde Omnichannel kavramını artık 'all-line' olarak isimlendirdiklerini aktaran Çamurdan, müşteri deneyimini iyileştirmek için sürekli iyileştirmeler yaptıklarını kaydetti.


- 'Boyner Grubun kültürü zaten 'Omni kültürünü' besliyor'


Çamurdan, grubun satışlarına ilişkin, 'Şu anda bizim boyner.com satışlarımız toplam satışımız içinde pandemi etkisini ayırsanız bile yüzde 20 seviyelerine geldi. Morhipo'yla birlikte grubun satışı yüzde 40'lar seviyesinde. Zaten 'omni' olmak zorundayız. Bunun ikinci bir alternatifi yok.' ifadelerini kullandı.

Kişiselleştirme, mağaza içi servisler, satış sonrası servisler gibi konularda sürekli bir inovasyon arayışı içinde olduklarını anlatan Çamurdan, günümüzde mağazaya gelen müşterilerin son derece bilinçli geldiğini söyledi.

Çamurdan, şu bilgileri verdi:

'Müşteri mağazaya bilinçli ve deneyimli bir şekilde geliyor. Çok hedefli bir şekilde geliyor artık. Bu bizi de diri tutuyor, geliştiriyor. Kariyerimde eskiden bir ayakkabı markası yönetiyordum. Kunduracılık diye bir şey vardı ve o kunduracı gelirdi anlatırdı ayakkabıyı. 'El işçiliğiyle yapılmış, şöyle deri' diye. Zaten artık müşteri geldiğinde onu bilir halde geliyor. Geçen gün bizim bir mağazada yaşadım, 'Yok canım, o öyle değil' dedi bir müşteri anlatan satıcıya. Satış elemanı da kendini geliştirmek zorunda. Yani sadece işin dijital boyutu değil aslında eğitsel boyutu da gelişiyor, toplamda hep birlikte gelişiyoruz ve bunun ana noktalarından biri de 'Omni kültürü' oluyor sanırım.

Boyner Grubun kültürü zaten 'Omni kültürünü' besliyor. Perakendenin ihtiyaçları ve Kovid'in ivmeyi artırması bizleri Omnichannel konusunda çok daha konsantre olduğumuz bir döneme getirdi.'


- 'Dijitali hayatımızın her noktasına oturtmaya çalışıyoruz'


MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, günümüz tüketicisinin ürüne istediği yerden ulaşmak ve istediği yerden teslim almak istediğini belirterek, MediaMarkt olarak bu ihtiyaçlara göre bir çalışma modeli kurguladıklarını söyledi.

Tüketici taleplerinin markaları Omnichannel yatırımlarına sevk ettiğini anlatan Gökyıldırım, şunları kaydetti:

'İster mobilden ister mağazadan ister ekrandan, nereden başlarsa yolculuk, hepsini birbirine bağlayabilmeniz lazım. Biz de bunun bilincinde olarak yıllar önce dijitalleşme konusunda adımlarımızı attık. Burada ana vizyonumuz olan 'Kaliteli, hızlı büyüme' çerveçesinde ilerliyoruz. Şu anda Avrupa'nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi olarak tabii liderin üzerine de düşen görevin bu olması lazım. Burada da bütün yenilikleri getiriyor olması lazım tüketicilerine. Biz de bunu yaparken bir yandan olabildiğince kategori yönetimimizi iyi yapmak, bir yandan çalışanlarımızı doğru eğitmek, bir yandan müşteri memnuniyetlerini en yukarıya çekmek için müşteri yolculuklarını analiz ederek burada dijitali hayatımızın her noktasına oturtmaya çalışıyoruz.'

- 'Mağazalarımıza kiosklar yerleştirdik'


Gökyıldırım, dijital eksenli hizmet sunarken mağazalarla e-ticareti birbirine bağlama konusunda önemli çalışmalar yaptıklarını ifade ederek, altyapı yatırımlarıyla sistemleri birbirine entegre ettiklerini anlattı.

Kuvvetli bir e-ticaret altyapısını kurduktan sonra buna, doğru ödeme modellerini entegre ettiklerini aktaran Gökyıldırım, şunları kaydetti:

'Sistemleri entegre ederken önümüze fırsatlar çıktı. Örneğin, internetten satın alıp mağazadan teslim almak konusunda bir fonksiyon geliştirdik. Arkasından mağazada bulunan müşteriye internetteki her şeyi sunabilmek için mağazada sipariş konusunu hayata geçirdik. Bunun için ilk etapta mağazalarımıza kiosklar yerleştirdik. Bir de bu 'sonsuz raf' dediğimiz dönemin de başlangıcı oldu aynı zamanda. Mağazada olan olmayan bütün ürünleri bir 'sonsuz raf'la sunabildik müşterilerimize.

Ardından mağazadaki çalışanlarımızın her birine gerekli yazılıma sahip bir tablet vererek mağazadan sipariş oluşturmayı hayata geçirdik. Yani mağazaya geldiğinde orada olmayan bir ürünü bizim herhangi bir depomuza ya da müşterimizin istediği herhangi bir noktaya veya yine o mağazaya getirme fonksiyonunu hayata geçirdik.'

Gökyıldırım, son olarak da mağazadan yakındaki adreslere teslimat hizmetini de hayata geçirdiklerini kaydetti.


- 'Müşterilerimizin yenilikçi proje ve fikirleri devreye almalarına yardımcı oluyoruz'


Logo Perakende Çözümleri Satış Direktörü Kutadgu Aslan, bir teknoloji şirketi olarak şirketlerin dijital dönüşümünde önemli bir rol oynadıklarını söyledi.

Kovid-19 pandemisinin tüm şirketlerin dijital dönüşümüne öncülük ettiğini aktaran Aslan, 'Dünya öyle bir değişik durumla karşılaştı ki şirketler bu nahoş durum nedeniyle daha önceden kendilerine sunulan dönüşüme hızla adapte olmaya başladı.' dedi.

Omnichannel yatırımlarının önemini önceden fark etmiş şirketlerin pandemi sürecine daha hazırlıklı girdiğini anlatan Aslan, 'Bugün herhalde bizler de dahil hiçbir şirketin dönüşmek gerektiğine karşı çıkmadığı bir dönemdeyiz. Biz dünyada nelerin değişeceğini ve dönüşeceğini ortaya koyarak çözüm ve hizmetlerimizi bu yönde bir plan dahilinde geliştiriyoruz. Bu da bize esneklik ve çeviklik kazandırıyor. Bu gibi kriz durumlarında altyapımızı kullanan müşterilerimizin bir taraftan yaşamsal faaliyetlerini sürdürmesine eşlik ederken bir taraftan da yenilikçi proje ve fikirleri devreye almalarına yardımcı oluyoruz.' bilgilerini verdi.

Logo'nun ilk cloud yatırımını perakende sektörüne çözüm üreten departmanı oluşturmak için yaptığını aktaran Aslan, 'Logo ana omurgasındaki ERP ürünleri için de cloud'ın aşamalarını geliştiriyoruz. Birçok şirketin binlerce mağazasını regülasyonlara uygun olacak şekilde yurt içindeki en iyi data merkezlerinde işletiyoruz. Şirketlerin sunucuymuş, veri tabanıymış, güvenlik donanımları, yazılımlarıymış, bu sistemlerin bakımlarıymış... Şirketlerin perakende mağazacılık yazılımları çerçevesinde bu gibi teknik konulardan uzaklaşmasını sağlıyoruz. Markalarla daha çok yenilikçi iş fikirleri konuştuğumuz, daha az teknik detaya girdiğimiz bir iş modeliyle çalışıyoruz biz.' diye devam etti.


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

17 : 43
mediamarkt / perakende 23.02.2021

MediaMarkt Türkiye 2020 mali yılında yüzde 45 büyüdü

12 : 23
altınyıldız / perakende 23.02.2021

Geçiş mevsiminin kilit parçası puffer montlar Altınyıldız Classics'te

11 : 57
migros / perakende 23.02.2021

Migros TikTok'a rekor etkileşimle girdi

14 : 14
metro türkiye / perakende 22.02.2021

Metro Türkiye vegan yaşama uygun ürünleri müşterileriyle buluşturuyor

14 : 44
teknopark istanbul / perakende 19.02.2021

Malwation, 7 milyon lira değerleme ile yatırım aldı

14 : 14
gratis / perakende 19.02.2021

Gratis, kişisel bakım sektörünün en teknolojik markası seçildi

13 : 52
şok marketler / perakende 19.02.2021

Şok Marketler ve Tarım Kredi Kooperatifleri iş birliği hedef büyüttü

12 : 17
arzum küçük ev aletleri / perakende 19.02.2021

Arzum, küçük ev aletlerinde en teknolojik marka seçildi

18 : 06
carrefour / perakende 18.02.2021

"Yeniden Kariyerim CarrefourSA"da, kadınlara yönelik proje paylaşıldı

14 : 55
mediamarkt / perakende 18.02.2021

MediaMarkt Club, Zubizu'lulara indirim fırsatı sunuyor

12 : 57
teknosa / perakende 17.02.2021

Teknosa, 2021'i "yatırım yılı" ilan etti

12 : 20
migros , şişecam / perakende 17.02.2021

Virüs ve bakterisavar V-Block teknolojili cam ürünler Migros’ta

15 : 55
flo / perakende 15.02.2021

FLO'dan kış tatili hazırlıkları için geniş koleksiyon

14 : 58
teknopark istanbul / perakende 15.02.2021

Legna Medikal, aldığı yatırımla 1,86 milyon avro değerlemeye ulaştı

12 : 37
n11.com / perakende 14.02.2021

n11.com, bu yıl 8 mağaza destek noktası daha açacak

12 : 12
mastercard / finans 13.02.2021

Türkler Sevgililer Günü alışverişinde dijitale yöneldi

11 : 57
mediamarkt / perakende 13.02.2021

MediaMarkt'tan sevgililer için teknolojik hediye kampanyası

11 : 49
mega avm-isfanbul / perakende 13.02.2021

AVM’lerde Sevgililer Günü ve sömestir hareketliliği

19 : 36
carrefour / perakende 12.02.2021

CarrefourSA, bu yıl 100 bayiye ulaşmayı hedefliyor

19 : 30
kiğili / perakende 12.02.2021

Kiğılı, AYD araştırmasında erkek giyimde 9'uncu kez birinci oldu

19 : 01
boyner grubu / perakende 12.02.2021

Boyner, müşteri ve teknolojiyi odağına aldığı Boyner IQ’yu tanıttı

14 : 23
flo / perakende 12.02.2021

FLO'dan Fas'a yeni mağaza

14 : 22
altınyıldız / perakende 12.02.2021

Altınyıldız Classics, 2019'un En Beğenilen Erkek Giyim Markası seçildi

11 : 52
teknosa / perakende 12.02.2021

Teknosa'ya 11'inci kez AVM'lerde en beğenilen marka ödülü

19 : 09
teknopark istanbul / perakende 10.02.2021

Girişimler, Boostcube ofisleriyle iş geliştirme becerilerini artıracak

11 : 58
koçtaş / perakende 09.02.2021

Koçtaş 150'nci mağazasını Amasya'da hizmete açtı

11 : 16
venezia mega outlet / perakende 08.02.2021

AVM'ler ilk çeyrekten itibaren toparlanma bekliyor

15 : 31
yapı kredi bankası , trendyol / finans 07.02.2021

Yapı Kredi ve Trendyol'dan KOBİ'lere özel avantajlar

15 : 20
mediamarkt , trendyol / perakende 07.02.2021

MediaMarkt ve istegelsin'den iş birliği

14 : 02
beko / perakende 05.02.2021

Beko, değişim kampanyası başlattı

15 : 54
redbull / perakende 04.02.2021

Red Bull M.E.O.'da Türkiye şampiyonları belli oluyor

14 : 11
gittigidiyor.com / bilişim 04.02.2021

GittiGidiyor, 75 liraya varan Worldpuan kazandırıyor

14 : 08
huawei / perakende 04.02.2021

Huawei, teknik servis kampanyası ile avantajlı fiyatlar sunuyor

14 : 05
metro türkiye / perakende 04.02.2021

Metro Türkiye 4. kez En İyi İşveren oldu

14 : 02
samsung / perakende 04.02.2021

Samsung'dan buzdolaplarında kişiselleştirilebilir özellikler

00 : 44
vestel / perakende 04.02.2021

Vestel,1 milyonuncu çamaşır kurutma makinesini üretti

12 : 21
koçtaş / perakende 02.02.2021

Koçtaş perakendede 25'inci yılını kutluyor

15 : 08
amazon türkiye / perakende 01.02.2021

Amazon.com.tr'den Sevgililer Günü Hediye Rehberi

14 : 41
altınyıldız / perakende 01.02.2021

Altınyıldız Classics'ten Sevgililer Günü'ne özel hediye seçenekleri

14 : 22
trendyol / perakende 01.02.2021

Trendyol ve Toplum Gönüllüleri Vakfı'ndan eğitim bursu

11 : 21
flo / perakende 01.02.2021

FLO'dan kış tatiline hazırlananlara özel ürünler

11 : 17
lg / bilişim 01.02.2021

LG, gerçek kullanıcı fikirlerini öğrenmek için web sitesi açtı

12 : 05
şirket haberleri / perakende 30.01.2021

Online alışverişin salgından sonra da büyümeye devam etmesi bekleniyor

11 : 59
şirket haberleri / perakende 30.01.2021

E-ticarette teslimat hızının önemi "h-ticaret"i ortaya çıkardı

11 : 51
mediamarkt / perakende 30.01.2021

MediaMarkt, Torium AVM’deki mağazasını açtı

16 : 52
akbank , trendyol / finans 28.01.2021

Akbank, Trendyol tedarikçilerine destek veriyor

14 : 09
mediamarkt / perakende 28.01.2021

MediaMarkt Torium mağazası yarın özel indirimlerle açılacak

12 : 46
huawei / bilişim 28.01.2021

Huawei'den teknik servis ücretlerinde indirim fırsatı

12 : 15
albayrak grubu / perakende 28.01.2021

Sukkar Şeker, üretimde geçen yılları katladı

12 : 08
migros / perakende 28.01.2021

Migros, GS1 Global Yönetim Kurulu'na Türkiye'den ilk ve tek üye oldu

15 : 24
koç holding / perakende 27.01.2021

Fit120, Koçtaş'ın stok zamanını 50 gün azalttı

15 : 20
lg / perakende 27.01.2021

LG OLED TV'ye "Teknoloji ve Mühendislik" ödülü

11 : 44
altınyıldız / perakende 27.01.2021

Altınyıldız Classics'ten "360 derece koleksiyon" rahatlığı

12 : 20
mediamarkt / perakende 26.01.2021

MediaMarkt'ın yarıyıl tatili kampanyası devam ediyor

14 : 25
türkiye şeker fabrikalari / perakende 24.01.2021

Türkşeker Erciş Şeker Fabrikası 32 yaşında

14 : 14
gittigidiyor.com / perakende 24.01.2021

"e-ticaret ekonominin lokomotifi olacak" öngörüsü

10 : 54
gratis / perakende 23.01.2021

Gratis Kart'a ECHO Awards'tan ödül

10 : 50
koçtaş / perakende 23.01.2021

Koçtaş'tan yarıyıl tatiline özel "avantajlı fırsatlar"

18 : 36
şirket haberleri / perakende 21.01.2021

Beymen.com'a "Lüks Giyim" kategorisinde birincilik ödülü

16 : 11
altınyıldız / perakende 21.01.2021

Altınyıldız Classics'in online satışları 2020'de yüzde 160 arttı

12 : 20
koçtaş / perakende 21.01.2021

Koçtaş’tan kedi ve köpek mamalarında indirim kampanyası

18 : 43
altınyıldız / perakende 20.01.2021

Altınyıldız Classics'ten kadife pantolonlar

13 : 11
migros / finans 20.01.2021

Kenan Investment,Migros'taki hisse satışında Goldman Sachs ile anlaştı

12 : 31
teknosa / perakende 20.01.2021

Teknosa'da karne ve yarıyıl tatili kampanyaları

18 : 50
flo / perakende 18.01.2021

Miniklerin karne hediyeleri Flo'da

12 : 36
mediamarkt / perakende 18.01.2021

MediaMarkt Türkiye'den karne hediyeleri için alternatifler

12 : 30
flo / perakende 18.01.2021

FLO, Bursa'ya yeni mağaza açtı

15 : 16
migros , türkiye finans katilim bankasi / finans 15.01.2021

Türkiye Finans'ın "Üretime Dönüş" buluşmalarının üçüncüsü gerçekleşti

13 : 27
mediamarkt , samsung / perakende 15.01.2021

Samsung Galaxy S21 modelleri MediaMarkt’ta ön siparişe açıldı

14 : 08
migros / perakende 14.01.2021

Migros'tan Türkiye'nin dört bir yanına pizza servisi

13 : 14
altınyıldız / perakende 13.01.2021

Altınyıldız Classics'ten "ton sür ton" şıklık

14 : 40
hepsiburada.com , vestel / perakende 12.01.2021

FutureCommerce360 Konferansı

13 : 54
mediamarkt / perakende 12.01.2021

MediaMarkt'ta "Teknoloji Karnavalı" başladı

14 : 13
flo / perakende 11.01.2021

Flo'nun kış aksesuarları satışa sunuldu

11 : 43
migros / perakende 11.01.2021

Migros ve Espor Kulüpler Birliği gençler için 2021’de de birlikte

11 : 33
arzum küçük ev aletleri / perakende 11.01.2021

Arzum, yeni hizmetiyle online siparişleri tüketiciye hızla ulaştırıyor

13 : 31
migros / gayrimenkul 08.01.2021

GYODER Çözüm Platformu'nda "salgında yaşanan değişim" masaya yatırıldı

11 : 50
koçtaş / perakende 08.01.2021

Koçtaş, 2021'de 100 yeni mağaza açacak

20 : 01
migros / perakende 07.01.2021

Migros ve CarrefourSA 34 mağaza için anlaşma imzaladı

19 : 00
vestel / perakende 07.01.2021

Vestel, marka yolculuğunda yeni bir dönem başlatıyor

12 : 55
kiğili / perakende 07.01.2021

Kiğılı, pet şişelerden yüzde 100 geri dönüşümlü gömlek üretti

12 : 51
teknosa / perakende 07.01.2021

2020'nin en çok satın alınan teknoloji ürünü yine akıllı telefon oldu

12 : 07
mediamarkt / perakende 07.01.2021

MediaMarkt’ın cirosu, yılbaşında yüzde 69 büyüdü

11 : 55
arçelik / perakende 07.01.2021

Arçelik'te Genel Müdür Yardımcılığı görevine Nihat Bayız getirildi

15 : 55
migros / perakende 05.01.2021

Migros, TSE'den Kovid-19 Güvenli Hizmet/Üretim Belgesi aldı

18 : 56
flo / perakende 04.01.2021

Kadın, erkek ve çocuklara botlar Flo koleksiyonunda yerini aldı

13 : 53
metro türkiye / perakende 04.01.2021

Metro Türkiye'den İzmir depreminde zarar gören işletmelere destek

15 : 32
metro türkiye / perakende 01.01.2021

Metro Türkiye, yılbaşında en çok talep gören ürünleri açıkladı

13 : 24
hopi / perakende 31.12.2020

Hopi, 2020'nin alışveriş istatistiklerini açıkladı

11 : 48
venezia mega outlet / perakende 30.12.2020

AVM'lerin 2021'in ilk çeyreğinden sonra normalleşmesi bekleniyor

14 : 25
flo / perakende 28.12.2020

FLO yeni bot koleksiyonunu müşterilerinin beğenisine sundu

15 : 06
mediamarkt / perakende 26.12.2020

MediaMarkt'tan Yılbaşına özel fırsatlar

14 : 48
gittigidiyor.com , hepsiburada.com , teknosa , trendyol / perakende 26.12.2020

Robot süpürge "Katya" satışlarda ortalığı "sildi süpürdü"

13 : 40
migros / perakende 25.12.2020

Yılbaşını yalnız geçireceklerin oranı ikiye katlandı

12 : 50
teknosa / perakende 25.12.2020

Teknosa Genel Müdürü Gürcan, Teknosa'nın performansını değerlendirdi

14 : 35
boyner grubu / perakende 24.12.2020

Yılbaşı hediyesine karar veremeyenler için hediye önerileri

13 : 04
arzum küçük ev aletleri / finans 24.12.2020

Borsada gong Arzum Elektrikli Ev Aletleri için çaldı

12 : 45
boyner grubu / perakende 24.12.2020

Boyner'den "Turkish Dictionary x Fabrika" koleksiyonu

11 : 42
mediamarkt / perakende 23.12.2020

MediaMarkt'tan yılbaşı indirimi

19 : 03
altınyıldız / perakende 22.12.2020

Altınyıldız Classics'ten yeni yıla özel hediye önerileri

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • 7. Perakende Teknolojileri Konferansı
1 / 1

7. Perakende Teknolojileri Konferansı

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Koronavirüs enfeksiyon haritası
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2021