İSTANBUL (AA) - PSA grubu yeni logo ve yeni kurumsal kimliği ile 2016-2021 dönemine ilişkin yeni stratejisini açıkladı.
PSA Grup (Peugeot-Citroën ve DS) tarafından yapılan açıklamaya göre, yoluna yeni bir logo ve yeni kurumsal kimlik ile devam edecek olan şirket “Push to Pass” olarak adlandırdığı yeni stratejisini de açıkladı.
“Push to Pass” olarak adlandırılan yeni stratejik planın, müşteri beklentilerinin gelişimi ile şekillenen, dinamik verimlilik ve operasyonel mükemmellik ile şirket potansiyelinin tamamını ortaya koymak üzere tasarlandığı belirtilen açıklamada 'Yeni strateji 2018 yılına kadar 26 binek, 8 hafif ticari olmak üzere toplam 34 yeni ürünü kapsıyor' ifadeleri kullanıldı.
2016-2018 dönemi için ortalama yüzde 4 operasyonel karlılık ve 2015 yılı ile kıyaslandığında 2018 yılına kadar yüzde 10 gelir artışı elde edileceğini belirten grup, 2021 yılına kadar yüzde 6 operasyonel karlılık ve ilave yüzde 15 gelir artışı hedefliyor.
Yeni “Push to Pass” stratejisini değerlendiren Yönetim Kurulu Başkanı Carlos Tavares “Yeniden yapılanmamıza bağlı olarak, global bir ürün ve teknoloji hamlesi yapacağız. Daha atak yapımız sayesinde tüketicinin araç kullanım alışkanlıklarındaki değişimi erken öngörüyor ve hızlıca adapte oluyoruz. İçinde bulunduğumuz dijital dönüşüm sayesinde, grup olarak müşterileriyle iletişim halinde bir şirket olacağız. “Push to Pass” ile karlı organik büyüme sağlayacağız” dedi.
Öte yandan markanın yeni kurumsal kimliğini simgeleyen logosunu değerlendiren Tasarım Müdürü Jean-Pierre Ploue “Yeni logomuz zarif tasarımıyla şirketimizin geleceğini ve yeni ufuklara olan yolculuğunu sembolize ediyor. Logonun derin lacivert renginde ise zengin mirasımızdan esinlendik” ifadelerini kullandı.