• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Şirketler
  • Giriş

Sompo Sigorta, hasar süreçlerini dijitalleştirdi

Tüm aksiyonlarını maksimum derecede dijitalleştiren Sompo Sigorta, hasar süreçlerini daha da hızlandırmak adına anlaşmalı servis ağını genişletti ve bu sayede online işlemlerinin de daha aktif hale gelmesini sağladı

14.09.2020 Gökhan Yıldız Istanbul hizmet

Sompo Sigorta, hasar süreçlerini dijitalleştirdi

SOMPO SİGORTA Haberleri

Sompo Sigorta’dan yeni nesil asistan: Sensei
Sompo Sigorta’dan yeni nesil asistan: Sensei
Sompo Sigorta, kasko branşında da müşteri memnuniyetine odaklanıyor
Sompo Sigorta, kasko branşında da müşteri memnuniyetine odaklanıyor
Sompo Sigorta yeni projesi DOJO ile startupların yanında
Sompo Sigorta yeni projesi DOJO ile startupların yanında
Sompo Sigorta'dan siber saldırılara karşı Dijital Güvenlik Sigortası
Sompo Sigorta'dan siber saldırılara karşı Dijital Güvenlik Sigortası
Sompo Sigorta, çalışan mutluluğuna odaklandı
Sompo Sigorta, çalışan mutluluğuna odaklandı

İSTANBUL (AA) - Sompo Sigorta, pandemi döneminde sigortalılarının ve tedarikçilerinin taleplerini dikkate alarak hasar süreçlerini hızlandıracak şekilde tüm aksiyonlarını maksimum derecede dijitalleştirdi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Sompo Sigorta, bu dönemde hayata geçirdiği yeni projelerle müşteri memnuniyetini artırmayı başardı.

Oto sigortalarında elde ettiği başarılarla öne çıkan Sompo Sigorta, pandemi sürecinde hem çalışanlarının sağlığını korumak hem de müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak amacıyla hasar süreçlerine yeni düzenlemeler getirdi.

Operasyonel işlerden arındırılmış memnuniyet odağı doğrultusunda bu dönemde tüm aksiyonlarını maksimum derecede dijitalleştiren Sompo Sigorta, hasar süreçlerini daha da hızlandırmak adına anlaşmalı servis ağını genişletti ve bu sayede online işlemlerinin de daha aktif hale gelmesini sağladı.


- 'Salgın döneminde hasar taleplerinde azalma oldu'


Açıklamada görüşlerine yer verile Sompo Sigorta Hasar Departmanı Genel Müdür Yardımcısı Uğur Özer, salgın döneminde hasar taleplerinde doğal bir azalma olduğunu ancak talebin hiçbir zaman tamamen sıfırlanmadığını ve belirli seviyede devam ettiğini belirterek, şunları kaydetti:

'Pandemi ile birlikte hasar tespit uygulamalarında Dijital Hasar Yönetimi olarak adlandırdığımız birim üzerinden hızla bu yeni duruma adapte olduk. Hızlıca hayata geçirdiğimiz projelerimiz sayesinde tüm süreçlerimizi maksimum derecede dijitalleştirerek operasyonel işlerden arındırılmış memnuniyet odağı doğrultusunda sektörün en kaliteli hizmetini verme hedefiyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Salgının ve kısıtlamaların en yüksek olduğu nisan ve mayıs döneminde gelen hasar ihbarlarını yüzde 70'lere varan oranlarda Dijital Hasar Birimi'nde yöneterek müşterilerimizin mağdur olmalarının önüne geçtik. Bunu yapabilmek için dijital servis partnerlerimizin sayısını, kısıtlamaların hemen başında 800 adetten 1.250 adede yükselttik. Yine Dijital Hasar Birimi içerisinde, anlaşmasız servisler ve doğrudan müşteriler üzerinden gelen düşük tutarlı hasarları yönettiğimiz Evraklı Hasar Yönetim Birimi'mizin kapasitesini 15 gün içerisinde kurguladığımız sistemsel geliştirmeler ve ek görevlendirmeler sayesinde 10 kat artırdık.'

Bu hızlı dönüşüm ile kavuştukları yeni organizasyonlarını normalleşme sürecinde olunan bugünlerde de kullanmaya ve geliştirmeye devam ettiklerini aktaran Özer, 'Böylece hem olası bir yeni dalgaya karşı hazırda bekliyor hem de bu hızlı değişim sürecini işimizin dönüşümü için bir fırsat penceresi olarak kullanıyoruz. Aldığımız tüm aksiyonlar sayesinde kasko branşında dosyalarımızı inceleme ve sonlandırma süreçlerimiz, sektör ortalamasına göre oldukça başarılı seviyelerde gerçekleşiyor.' ifadelerini kullandı.


- 'Teknolojik gelişmelere yönelik eğitimler veriyoruz'


Akademik olması bakımından sektörde bir ilk olan Hasar Gelişim Akademisi hakkında da bilgi veren Özer, şu değerlendirmelerde bulundu:

'Bu atölye kapsamında çalışanlarımıza, hem otomotiv tekniklerine hem de bu alandaki tüm teknolojik gelişmelere yönelik eğitimler veriyoruz. Bu sayede hem pazarda bulunan ve halihazırda teminat verdiğimiz hem de pazara girmeye başlayan tüm yeni teknoloji araçlarda yaşanacak hasarlar karşısında daha güçlü bir ekip yaratıyoruz. Tümü eğitimli dosya yöneticilerimiz sayesinde çok hızlı aksiyonlar alabiliyor ve görev değişiklikleri konusunda esnek davranabiliyoruz.

Hasar dosyalarının yönetilerek neticelendirilmelerini sağlayan Dosya Yönetim Ekibi ise Türkiye'de ilk vakanın görülmesi ile birlikte uzaktan çalışmaya başladı ve hasar hizmetlerinin kesintisiz bir şekilde devamı sağlandı. Böylelikle gerek sigortalılarımızın gerek satış kanallarımızın ve gerekse çalışanlarımızın bu süreçten en az etkilenmeleri sağlandı. Yeni kurduğumuz Hasar Kalite Yönetimi Departmanı'mızın da bu süreçte çok faydasını gördük. Burada yapılan kök neden analizleri sayesinde sigortalılarımızın talep ve şikayetlerini derinlemesine inceleyerek uygun çözümler üretiyoruz. Bu çözümleri, yürüttüğümüz projelerin kapsamına alıp kalıcı hale gelmelerini sağlıyoruz. Hasar dosya onay süreçlerimizde 2018 yılından bu yana uzman ekiplerle çalışarak onay hiyerarşisini tamamen ortadan kaldırdık. Pandemi döneminde özellikle ağır hasar dosyalarının tamamını bu birime atayarak daha etkin bir kontrol mekanizması kurduk.'

Özer, müşterilerine sundukları tüm hizmetlerin uçtan uca memnuniyet ölçümlemesini yaptıklarını da bildirdi.

Özellikle pandeminin Türkiye'de aktif olmaya başladığı mart ayı itibarıyla konut hasar tarafında dijital kanallar aracılığıyla yürüttükleri süreçlerde Net Tavsiye Skoru'nun (NPS) 80 puana, hızdan duyulan memnuniyetin ise 5 üzerinden 4,8 seviyelerine ulaştığını aktaran Özer, 'Kasko hasar süreçlerimizde dijital servis ve özel onarım dosyası olarak yürüttüğümüz süreçlerin genel memnuniyet seviyesinin de yüksek olduğunu yine yaptığımız anketler sonucu görüyoruz.' ifadesini kullandı.


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

19 : 27
qua granite / hizmet 20.05.2022

QUA Granite, kadınlara üretim sahasında çalışma imkanı sunuyor

19 : 22
güvenilir ürün platformu / hizmet 20.05.2022

Antalya sağlık sektöründe marka şehir olmaya hazırlanıyor

19 : 13
ülker / hizmet 20.05.2022

Ülker Metro’nun desteklediği Zeliha Ağrıs, Avrupa Taekwondo Şampiyonu

13 : 17
multinet / hizmet 20.05.2022

Multinet Up, Tazemasa ile yemek kartı kullanıcısına kampanya başlattı

17 : 01
türk hava yollari / hizmet 18.05.2022

THY'ye 4 ödül birden

16 : 43
borsa istanbul / hizmet 18.05.2022

ATP GSYO’dan Tıkla Gelsin’e stratejik yatırım

13 : 55
goodyear / hizmet 18.05.2022

Goodyear, Eagle Sport 2'yi pazara sundu

11 : 40
asriad / hizmet 18.05.2022

Lidya Grup Dijital Deneyim ve Eğitim Merkezi açıldı

11 : 24
sanko holding / hizmet 18.05.2022

İş insanı Abdulkadir Konukoğlu, tecrübelerini paylaştı:

17 : 24
kiğili / hizmet 17.05.2022

Kiğılı YK Başkanı Kiğılı: "Türk sporuna mağazacılığı öğrettik"

15 : 14
deloitte / hizmet 17.05.2022

Kurumlar karma iş gücüne geçiş için istekli

12 : 37
ptt / hizmet 17.05.2022

PTT "Peynirler" konulu anma pulu ve ilk gün zarfını tedavüle soktu

15 : 12
güzel enerji akaryakit aş , yemeksepeti / enerji 16.05.2022

Güzel Enerji ve Yemeksepeti Nar platformu iş birliği hayata geçti

10 : 58
istegelsin / hizmet 16.05.2022

Melis Özbek, istegelsin’in C Level yönetim kadrosuna katıldı

11 : 56
şirket haberleri / hizmet 13.05.2022

Vialand Tema Park 30 bin öğrenciyi sınırsız eğlence ile buluşturacak

11 : 55
enuygun.com / hizmet 13.05.2022

Enygun'dan 19 Mayıs tatili için rota önerileri

11 : 25
şirket haberleri / hizmet 13.05.2022

Sun Tekstil'in hisseleri için talep toplama işlemleri devam ediyor

10 : 39
quick sigorta / hizmet 13.05.2022

Quick Sigorta 5 yaşında

10 : 10
trouw nutrition / hizmet 13.05.2022

Trouw Nutrition Türkiye'den çiftliklere kesintisiz destek

14 : 35
avis-budget / hizmet 11.05.2022

Avis ve Budget, "Güvenli Sürüş" projesini hizmete sundu

11 : 03
edenred / hizmet 09.05.2022

Edenred Türkiye, hibrit çalışmayı kalıcı hale getirdi

10 : 51
gittigidiyor.com / hizmet 03.05.2022

GittiGidiyor'da giyilebilir teknoloji ürünlerin satışı yüzde 27 arttı

17 : 33
şirket haberleri / hizmet 02.05.2022

Vialand Tema Park'ta bayram etkinlikleri

20 : 24
amazon türkiye / hizmet 29.04.2022

Prime Gaming’in mayıs ayı ücretsiz oyunları açıklandı

16 : 39
tspb / finans 29.04.2022

Üniversitelilere yönelik fon yarışmasına başvuru 7 Mayıs'a uzatıldı

15 : 57
edenred / hizmet 29.04.2022

Ticket Restaurant Edenredlilere Teknosa'da Preo ürünlerinde indirim

11 : 05
sodexo / hizmet 27.04.2022

Çalışanlara bayram hediyesi FlexoGift’te

18 : 00
şirket haberleri , ziraat bankasi / hizmet 26.04.2022

Aile ve çocuk eğlence merkezi Max Level kapılarını ziyaretçiye açtı

10 : 10
tohum holding / hizmet 25.04.2022

23 Nisan'da ekilen çiçekler Vitago Kids ile açacak

17 : 26
şirket haberleri / hizmet 23.04.2022

Hintli Sadhguru İstanbul’da

20 : 15
bsh / hizmet 22.04.2022

Sürdürülebilirlik stratejisiyle değer katan BSH, Dünya Gününü kutluyor

16 : 38
şirket haberleri / hizmet 22.04.2022

Sağlıklı Adımlar Mutfak Atölyesi kapılarını çocuklarla birlikte açtı

16 : 30
daikin , leaseplan / hizmet 22.04.2022

LeasePlan Türkiye ile Daikin Türkiye sıfır emisyonda iş birliği yaptı

12 : 49
deloitte / hizmet 20.04.2022

Strateji yöneticileri "amaç"ın peşinde

16 : 01
istanbul akvaryum / hizmet 19.04.2022

İstanbul Akvaryum'dan 23 Nisan kampanyası

12 : 32
allianz sigorta / hizmet 19.04.2022

Allianz’dan kaskoda her bütçeye uygun 4 farklı paket

10 : 28
edenred / hizmet 19.04.2022

Ticket Compliments ile geleneksel bayram hediyeleri dijital sunuluyor

14 : 05
tskb / hizmet 18.04.2022

Verimlilik hem üretene hem gezegene kazandırıyor

12 : 53
şirket haberleri / hizmet 14.04.2022

Getir, ABD ve Avrupa pazarında büyümeye devam edecek

17 : 42
şirket haberleri / hizmet 13.04.2022

Yapı Merkezi, Tanzanya'daki projenin 3. fazına başladı

16 : 04
damat tween / hizmet 13.04.2022

Damat Tween'den metaversede ilk sezon koleksiyonu eğitimi

12 : 27
yurtiçi kargo / hizmet 13.04.2022

Yurtiçi Kargo, Fast Trade ile KOBİ'lere avantajlar sağlıyor

13 : 13
oyak yatirim / hizmet 12.04.2022

OYAK Yatırım'dan yatırımcılara Pratik Hesap uygulaması

12 : 13
şirket haberleri / hizmet 12.04.2022

Plastik atıklar çocuklar için oyun parkına dönüştürülüyor

12 : 08
deloitte / hizmet 12.04.2022

Dünya meditasyon uygulamalarına yarım milyar dolar harcayacak

10 : 55
beymen / hizmet 12.04.2022

Beymen'in yeni amiral mağazası Beymen Galataport açıldı

18 : 14
kardemir çelik / hizmet 07.04.2022

KARDEMİR'iden ihtiyaç sahibi ailelere 1650 koli ramazan kumanyası

16 : 11
setcard / hizmet 07.04.2022

OECD ülkeleri salgında yerel kalkınmayı yemek kartları ile destekledi

16 : 33
kardemir çelik / hizmet 06.04.2022

KARDEMİR'e alınacak 170 işçi kurayla belirlendi

12 : 47
allianz sigorta / hizmet 06.04.2022

Allianz Türkiye'ye "Yılın En İyi İşvereni" ödülü

13 : 29
trouw nutrition / hizmet 05.04.2022

Trouw Nutrition Türkiye, "Maxcare Güvenli Çiftlik Programı"nı tanıttı

17 : 35
arçelik / hizmet 04.04.2022

Arçelik'te Özkan Çimen Genel Müdür Yardımcılığı görevine başladı

16 : 40
securitas / hizmet 04.04.2022

Securitas Vakfı 5. yılını kutluyor

14 : 24
güvenilir ürün platformu / hizmet 04.04.2022

Arıcılardan ekolojinin önemli parçası olan arılar için yardım çağrısı

14 : 07
venezia mega outlet / hizmet 04.04.2022

AVM'lerden ilk çeyrekte salgını atlatma sinyali

10 : 56
hdi sigorta / hizmet 03.04.2022

HDI Sigorta'dan Hasar Eğitim Laboratuvarı

16 : 44
coca cola / hizmet 01.04.2022

Kız Kardeşim Projesi'nde hedef 700 bin kadına ulaşmak

17 : 31
multinet / hizmet 31.03.2022

Multinet Up, finansal hizmetler sektörünün en mutlu iş yeri seçildi

12 : 15
bambi yatak / hizmet 31.03.2022

Bambi Yatak, 600. mağazasını MODOKO’da açtı

17 : 54
amazon türkiye / hizmet 30.03.2022

Amazon Prime Video Türkiye’nin Nisan 2022 takvimi açıklandı

10 : 53
turkcell / bilişim 30.03.2022

Turkcell’den Ukrayna’ya insani yardım

14 : 14
opet / enerji 29.03.2022

Opet'in desteklediği "İşimiz Temiz Projesi" Türkiye'ye yayılıyor

14 : 06
petrol ofisi / hizmet 29.03.2022

Petrol Ofisi, Texaco markalı madeni yağ ürünlerinin satışına başladı

12 : 10
sodexo / hizmet 29.03.2022

Sodexo, Stevie Ödülleri’nde 4 farklı kategoride altın ödül aldı

13 : 59
multinet / hizmet 28.03.2022

Multinet Up'ta genel müdür değişikliği

11 : 43
şirket haberleri / finans 28.03.2022

Ziraat Katılım, Orman Haftasında tüm çalışanları adına fidan bağışladı

18 : 58
şirket haberleri / hizmet 24.03.2022

Bosch Termoteknoloji, çocuklara tasarruf bilinci aşılıyor

18 : 48
ptt / hizmet 24.03.2022

PTT "Sakin Şehirler-3" posta pullarıyla ilk gün zarfını tedavüle sundu

12 : 57
koç holding / holding 24.03.2022

Koç Holding "Office Free" uzaktan çalışmaya yeni bir boyut kazandırdı

18 : 38
ptt / hizmet 23.03.2022

"PTT Akıllı Esnaf" ile avantajlı pos hizmeti

14 : 23
kale grubu / hizmet 23.03.2022

Kaleseramik,sektörün küresel buluşması "Coverings 2022"ye hazırlanıyor

11 : 48
modalife / hizmet 23.03.2022

Modalife, yatak konforunu koltuklara taşıyor

18 : 42
kale grubu / hizmet 22.03.2022

Kale Banyo'dan "Yaşam için su, dünya için iyilik" hareketi

11 : 51
banvit / hizmet 22.03.2022

Banvit BRF, arıttığı suyun ortalama yüzde 43'ünü yeniden kazanıyor

11 : 45
trouw nutrition / hizmet 21.03.2022

Trouw Nutrition, çiftlik hayvanı verimliliğinde suya dikkati çekiyor

11 : 23
sodexo / hizmet 21.03.2022

FlexoGift'ten ramazan ayına özel yardım ve hediye paketleri

12 : 01
teknopark istanbul / hizmet 20.03.2022

Girişimcilerle down sendromlu gençler, Teknopark İstanbul'da buluştu

11 : 56
türk telekom / bilişim 20.03.2022

Türk Telekom, 1915 Çanakkale Köprüsü'nü akıllı sistemlerle donattı

13 : 00
coca cola / hizmet 18.03.2022

Kız Kardeşim Projesi Birleşmiş Milletler'de anlatıldı

12 : 54
güvenilir ürün platformu / sağlık 18.03.2022

Fatihli anneler sağlıklı beslenen çocuklar için bir araya geldi

12 : 09
suryapi / hizmet 18.03.2022

Sur Yapı Marka AVM'de, "Çanakkale Zaferi Bağımsızlık Objeleri" sergisi

18 : 34
boyner grup / perakende 17.03.2022

20 kadın girişimci "İyi İşler"den mezun oldu

18 : 16
güvenilir ürün platformu / hizmet 17.03.2022

Güvenilir Ürün Platformu, arı ürününü dünya markası yapmayı hedefliyor

13 : 11
polisan holding / holding 17.03.2022

Polisan Kansai Boya, ürününü Paintistanbul & Turkcoat Fuarında tanıttı

12 : 12
trouw nutrition / hizmet 16.03.2022

"Buzağı yemleri enerji ve protein bakımından zengin olmalı" uyarısı

12 : 09
edenred / hizmet 16.03.2022

Edenred Üye İlişkileri ve Ödeme Sistemleri Direktörü Görkem Oran oldu

11 : 33
modalife / hizmet 16.03.2022

Modalife'ta erken rezervasyon ve bahar fırsatı

17 : 51
aselsan / hizmet 15.03.2022

ASELSAN, iş sağlığı ve güvenliğinde uluslararası ödüle layık görüldü

12 : 23
yünsa / perakende 15.03.2022

Yünsa, yeni koleksiyonlarını Texhibition'da tanıtacak

11 : 18
sodexo / hizmet 15.03.2022

Kağıtsız, evraksız tek tıkla Sodexo'lu olma imkanı

17 : 55
allianz sigorta / hizmet 14.03.2022

Allianz Türkiye, EDGE Move Sertifikası'nı alan ilk şirket oldu

17 : 52
yemeksepeti / hizmet 14.03.2022

Yemeksepeti, karbon ayak izini dengeledi

12 : 33
ereğli demir ve çelik fabrikalari taş / hizmet 10.03.2022

Erdemir, Elpek bezi eğitimini tamamlayan kadınlara sertifika dağıttı

15 : 28
yeditepe üniversitesi / eğitim 09.03.2022

Yeditepe Üniversitesi'nden Dünya Kadınlar Günü'nde ödül töreni

14 : 39
avrasya tüneli / hizmet 09.03.2022

Avrasya Tüneli yenilenebilir enerjiyi destekliyor

15 : 05
dardanel / hizmet 08.03.2022

Dardanel, kadın gücünü sahaya taşıyor

13 : 42
trouw nutrition / hizmet 08.03.2022

Trouw Nutrition, Türk hayvancılık sektörüne yüksek katma değer sunuyor

16 : 38
mediamarkt / hizmet 07.03.2022

MediaMarkt'tan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel kampanya

16 : 29
opet / hizmet 07.03.2022

Opet, Kadın Gücü Projesi kapsamında 30 bin fidan dikecek

16 : 15
ülker / hizmet 07.03.2022

Ülker Ece'den, "isme özel" çikolata kutusu

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Sompo Sigorta, hasar süreçlerini dijitalleştirdi
1 / 1

Sompo Sigorta, hasar süreçlerini dijitalleştirdi

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Covid-19 Tablo
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2022