• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Şirketler
  • Giriş

Çamaşır kurutma makinesi satışlarında pandemi etkisi

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer,"Pandemide artan hijyen ihtiyacı çamaşır kurutma makinesi satışlarını tetikledi.Uzaktan eğitim, evde kalınan sürede iyi vakit geçirme ihtiyacı, bilgisayar ve televizyon satışlarında pozitif etki yarattı" dedi

12.06.2020 Musab Turan Istanbul hizmet

Çamaşır kurutma makinesi satışlarında pandemi etkisi

Arçelik Haberleri

Arçelik'te Özkan Çimen Genel Müdür Yardımcılığı görevine başladı
Arçelik'te Özkan Çimen Genel Müdür Yardımcılığı görevine başladı
Arçelik'ten 10 milyon hanenin günlük tüketimine eşdeğer su tasarrufu
Arçelik'ten 10 milyon hanenin günlük tüketimine eşdeğer su tasarrufu
Arçelik, İYİ-GE ile iklim dostu hareket başlattı
Arçelik, İYİ-GE ile iklim dostu hareket başlattı
Arçelik, sürdürülebilirlik alanında üst sıralarda yer alıyor
Arçelik, sürdürülebilirlik alanında üst sıralarda yer alıyor
Arçelik Genel Müdür Yardımcılığı görevine Akın Garzanlı atandı
Arçelik Genel Müdür Yardımcılığı görevine Akın Garzanlı atandı

İSTANBUL (AA) - MUSAB TURAN - Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, 'Evlere kapandığımız pandemi döneminde artan hijyen ihtiyacı çamaşır kurutma makinesi satışlarını tetikledi. Uzaktan eğitim ve evde kalınan sürede iyi vakit geçirme ihtiyacı bilgisayar ve televizyon satışları üzerinde pozitif etki yarattı. Evde geçirilen süreye paralel, küçük ev aleti satışları ivme kazandı.' bilgilerini verdi.

Dinçer AA muhabirine, Arçelik'in pandemi döneminde yaşadığı seferberliğe ve bu dönemde satışlarda görülen artışa ilişkin açıklamalarda bulundu.

Kovid-19 pandemisinin tüketici davranışlarını önemli ölçüde etkilediğini belirten Dinçer, sağlık her şeyden önemli olduğunun bir kez daha deneyimlendiğini söyledi.

Arçelik bayileri, servisleri ve müşterileriyle birlikte büyük bir aile olduğunu aktaran Dinçer, 'Önceliğimiz her zaman ailemiz olmuştur. Bu dönemde de bu prensiple çalışmalarımızı sürdürdük. Sokağa çıkma yasaklarının olduğu günler haricinde mağazalarımızın neredeyse tamamı bu süreçte aktif olarak çalıştı. Çalışma sürelerinde ve personel yoğunluklarında gerekli önemler uygulandı. Yetkili servislerimiz kesintisiz olarak
hizmete devam etti, 65 yaş ve üstü vatandaşlarımızın market alışverişini dahi yaparak milletimizin emrine amade oldu.' bilgilerini verdi.

Bu süreçte tüm mağaza ve servislerin düzenli olarak dezenfekte edildiğini aktaran Dinçer, tüm çalışan personelin gerekli önlemleri alarak müşterilere hizmet vermeye devam ettiğini kaydetti.


- '48 saat içerisinde teslim sözü verdik'


Dinçer, mağazaları açık da olsa yürüttükleri iletişim çalışmalarıyla müşterileri evden çıkmadan alışveriş yapabilecekleri online satış kanallarına yönlendirdiklerini söyledi.

Tüketicilerin bu dönemde en fazla ihtiyaç duyabilecekleri ürünleri ön plana çıkardıklarını anlatan Dinçer, şunları kaydetti:

'Ürünlerimiz sağlık ve hijyen ile doğrudan ilişkili olan temel ürünler. Bu nedenle bu hassas dönemde sunacağımız ürün ve hizmet anlayışı oldukça kritikti. Hijyen, evde kalma ve bağışıklığı destekleyen yeni ürün gamımızla da müşterilerin ihtiyaçlarına cevap vermeye çalıştık.

'İster ara ister tıkla' iletişimimizle dijital müşterilerimizi web'den, geleneksel müşterilerimizi ise çağrı
merkezimizden satışa yönlendirdik. Web satışlarımızı bayilerimiz aracılığıyla ve doğrudan merkez depolarımızdan karşılayarak 48 saat içerisinde teslim sözü verdik. Tüm satış kanalları ve Türkiye’nin her yerine kesintisiz hizmet anlayışımızı bu süreçte de sürdürerek milletimizin yanında olduk.'


- 'Sağlık ve kaliteli zaman geçirme faydalarına odaklandık'


Dinçer, satışını yaptıkları ürünleri beslenme, hijyen ve iletişim gibi temel ve vazgeçilmeyecek ihtiyaçlara hitap etmesi nedeniyle Arçelik'in bu dönemden daha az etkilendiğini söyledi.

Dinçer, şu bilgileri verdi:

'Ülkemizde ilk vakanın mart ayı ortasında görülmesi ile başlayan ve mayıs ayı sonuna kadar
yaşanan süreçte perakende seviyede çamaşır kurutma makinesi, televizyon, bilgisayar ve küçük ev aleti ürün grupları satışlarında artışlar yaşadık.

Kampanya ve fiyat iletişimlerimizde televizyon, radyo, dijital mecralarından bu dönemde ihtiyaç olacak ürünlere ve bu ürünlerin hijyen, sağlık ve kaliteli zaman geçirme faydalarına
odaklandık.

Evlere kapandığımız pandemi döneminde artan hijyen ihtiyacı kurutma makinesi satışlarını tetikledi. Uzaktan eğitim ve evde kalınan sürede iyi vakit geçirme ihtiyacı bilgisayar ve televizyon satışları üzerinde pozitif etki yarattı. Evde geçirilen süreye paralel, mutfakta geçirilen zaman da ciddi şekilde artış
gösterdi. Bu durum küçük ev aleti satışlarının ivme kazanmasında çok etkili oldu.'


- 'Mağaza içinde görsellere yer veriyoruz'


Can Dinçer, online satışların dünya genelinde ciddi ivme kazandığını ifade ederek, 'Kovid-19 öncesinde de dijital müşterilerde günden güne artış izleniyordu. Ancak Kovid-19 ile birlikte birçok geleneksel müşterimizin dahi online kanallara yöneldiğini gördük. Bu da online satışlarımızda önemli ölçüde artış meydana getirdi.' dedi.

Markanın online satışlarının büyük kısmının kendi web sitesinden gerçekleştirdiğini anlatan Dinçer, geleneksel satış kanallarındaki yaygın ağın da gücüyle online stratejilerini güçlendirmeye devam ettiklerini söyledi.

Normale dönüş ile birlikte daha az temas konusunda önemli hazırlıklar yaptıklarını anlatan Dinçer, bayiler için pandemi hakkında profesyonel bir kılavuz hazırlandığını aktardı.

Mağazalarda ilave tedbirler aldıklarını anlatan Dinçer, 'Değişen çalışma saatlerimiz ve randevulu çalışma saatlerimiz hakkında mağaza girişinde bilgilendirme yapıyoruz. Sağlık Bakanlığı’nın tariflediği 'metre kare/insan' yoğunluğu ölçüsünde (2/5/10/20 kişi) kapasite iletişimi mağazalarımızın girişinde yapmaya başladık. Müşterilerin dikkat etmesi gereken konulara ilişkin mağaza içinde görsellere yer veriyoruz. Mağaza içinde, özellikle fazla temas alan sıcak noktalarda düzenli dezenfeksiyon yapılmasını sağlıyoruz.' diye konuştu.


- Teslimatlar daha hızlı yapılacak


Dinçer, 'Hem Arçelik özelinde hem de beyaz eşya ve küçük ev aletleri sektöründe showroomlarda küçülmeye gidilecek mi?' sorusuna şöyle cevap verdi:

'Pandemi sürecinde yaptığımız seçimlerimiz ve tecrübelerimiz, önümüzdeki yıllardaki yaşantımızı ve alışkanlıklarımızı etkileyecek. Yaşayacağımız bu değişimlerin etkisini
hayatımızın birçok alanında göreceğiz. Salgın döneminde hem zorunlu olarak hem de kişisel tercihlerle edinilen; internet üzerinden alışverişe olan ilginin bir kısmı kalıcı olacak ve internet satışlarının artışı hızlanacak.

Biz şirket olarak pandemi öncesinde ve sırasında kendi geleneksel bayi kanalımızla dijital satış
kanallarımızın birlikte işleyeceği bir iş modeli geliştirdik ve bu iş modeli ile çalışıyoruz.

Kendi internet sitelerimizden yapmış olduğumuz satışlarda ürünü alan tüketiciye yakın
lokasyonlarda bulunan bayilerimizde ürünün stoku var ise satışı bayilerimiz üzerinden gerçekleştiriyoruz. Bu iş modeli sayesinde internet satışlarımızın büyük çoğunluğu bayilerimiz tarafından gerçekleştirilmiş oluyor. Bununla birlikte müşterilerimize çok kısa sürede teslimat yapma imkanı elde etmiş oluyoruz. Bu sebeplerle kendi bayi teşkilatımızda bir küçülme öngörmüyoruz.'


- Değişim ve gelişime açık olmalıyız'


Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, koronavirüs pandemisinin zorlu günlerinde Arçelik olarak, solunum cihazı üretimi ile, Türkiye başta olmak üzere pek çok ülkede hastanelere ürün bağışları ile tüm dünyada sağlık alanında desteklerde bulunduklarını söyledi.

Böyle güzel bir şirketin parçası olmaktan dolayı da ayrıca mutlu ve gururlu olduğunu belirten Dinçer, sözlerini şu değerlendirmeyle tamamladı:

'Kovid-19 salgını ile pek çok yeni ve zorlu süreci hep birlikte deneyimliyoruz. Önce sağlığımızı koruyarak her alanda değişimlere ve dönüşümlere tanıklık ediyoruz. Belki de daha uzun sürede hayata geçecek teknolojilere hemen adapte olup bizler de çalışma alanlarımıza göre bir parçası olduk.

Hangi yaşta ve sektörde olursak olalım hem kendimiz hem de dünya için her zaman değişim ve gelişime açık olmalıyız. Bu zorlu dönemde kazandığımız yeni bilgi ve tecrübeler hepimize çeviklik kazandıracak ve gelecekte karşılaşacağımız bazı sorunları daha kolay çözmemize olanak sağlayacaktır.

Bu zorlu süreçte, en başta sağlık çalışanları olmak üzere insan hayatının sorunsuz ve kesintisiz devamı için fedakarca çalışan herkese teşekkür ederim.'


Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

15 : 12
güzel enerji akaryakit aş , yemeksepeti / enerji 16.05.2022

Güzel Enerji ve Yemeksepeti Nar platformu iş birliği hayata geçti

10 : 58
istegelsin / hizmet 16.05.2022

Melis Özbek, istegelsin’in C Level yönetim kadrosuna katıldı

11 : 56
şirket haberleri / hizmet 13.05.2022

Vialand Tema Park 30 bin öğrenciyi sınırsız eğlence ile buluşturacak

11 : 55
enuygun.com / hizmet 13.05.2022

Enygun'dan 19 Mayıs tatili için rota önerileri

11 : 25
şirket haberleri / hizmet 13.05.2022

Sun Tekstil'in hisseleri için talep toplama işlemleri devam ediyor

10 : 39
quick sigorta / hizmet 13.05.2022

Quick Sigorta 5 yaşında

10 : 10
trouw nutrition / hizmet 13.05.2022

Trouw Nutrition Türkiye'den çiftliklere kesintisiz destek

14 : 35
avis-budget / hizmet 11.05.2022

Avis ve Budget, "Güvenli Sürüş" projesini hizmete sundu

11 : 03
edenred / hizmet 09.05.2022

Edenred Türkiye, hibrit çalışmayı kalıcı hale getirdi

10 : 51
gittigidiyor.com / hizmet 03.05.2022

GittiGidiyor'da giyilebilir teknoloji ürünlerin satışı yüzde 27 arttı

17 : 33
şirket haberleri / hizmet 02.05.2022

Vialand Tema Park'ta bayram etkinlikleri

20 : 24
amazon türkiye / hizmet 29.04.2022

Prime Gaming’in mayıs ayı ücretsiz oyunları açıklandı

16 : 39
tspb / finans 29.04.2022

Üniversitelilere yönelik fon yarışmasına başvuru 7 Mayıs'a uzatıldı

15 : 57
edenred / hizmet 29.04.2022

Ticket Restaurant Edenredlilere Teknosa'da Preo ürünlerinde indirim

11 : 05
sodexo / hizmet 27.04.2022

Çalışanlara bayram hediyesi FlexoGift’te

18 : 00
şirket haberleri , ziraat bankasi / hizmet 26.04.2022

Aile ve çocuk eğlence merkezi Max Level kapılarını ziyaretçiye açtı

10 : 10
tohum holding / hizmet 25.04.2022

23 Nisan'da ekilen çiçekler Vitago Kids ile açacak

17 : 26
şirket haberleri / hizmet 23.04.2022

Hintli Sadhguru İstanbul’da

20 : 15
bsh / hizmet 22.04.2022

Sürdürülebilirlik stratejisiyle değer katan BSH, Dünya Gününü kutluyor

16 : 38
şirket haberleri / hizmet 22.04.2022

Sağlıklı Adımlar Mutfak Atölyesi kapılarını çocuklarla birlikte açtı

16 : 30
daikin , leaseplan / hizmet 22.04.2022

LeasePlan Türkiye ile Daikin Türkiye sıfır emisyonda iş birliği yaptı

12 : 49
deloitte / hizmet 20.04.2022

Strateji yöneticileri "amaç"ın peşinde

16 : 01
istanbul akvaryum / hizmet 19.04.2022

İstanbul Akvaryum'dan 23 Nisan kampanyası

12 : 32
allianz sigorta / hizmet 19.04.2022

Allianz’dan kaskoda her bütçeye uygun 4 farklı paket

10 : 28
edenred / hizmet 19.04.2022

Ticket Compliments ile geleneksel bayram hediyeleri dijital sunuluyor

14 : 05
tskb / hizmet 18.04.2022

Verimlilik hem üretene hem gezegene kazandırıyor

12 : 53
şirket haberleri / hizmet 14.04.2022

Getir, ABD ve Avrupa pazarında büyümeye devam edecek

17 : 42
şirket haberleri / hizmet 13.04.2022

Yapı Merkezi, Tanzanya'daki projenin 3. fazına başladı

16 : 04
damat tween / hizmet 13.04.2022

Damat Tween'den metaversede ilk sezon koleksiyonu eğitimi

12 : 27
yurtiçi kargo / hizmet 13.04.2022

Yurtiçi Kargo, Fast Trade ile KOBİ'lere avantajlar sağlıyor

13 : 13
oyak yatirim / hizmet 12.04.2022

OYAK Yatırım'dan yatırımcılara Pratik Hesap uygulaması

12 : 13
şirket haberleri / hizmet 12.04.2022

Plastik atıklar çocuklar için oyun parkına dönüştürülüyor

12 : 08
deloitte / hizmet 12.04.2022

Dünya meditasyon uygulamalarına yarım milyar dolar harcayacak

10 : 55
beymen / hizmet 12.04.2022

Beymen'in yeni amiral mağazası Beymen Galataport açıldı

18 : 14
kardemir çelik / hizmet 07.04.2022

KARDEMİR'iden ihtiyaç sahibi ailelere 1650 koli ramazan kumanyası

16 : 11
setcard / hizmet 07.04.2022

OECD ülkeleri salgında yerel kalkınmayı yemek kartları ile destekledi

16 : 33
kardemir çelik / hizmet 06.04.2022

KARDEMİR'e alınacak 170 işçi kurayla belirlendi

12 : 47
allianz sigorta / hizmet 06.04.2022

Allianz Türkiye'ye "Yılın En İyi İşvereni" ödülü

13 : 29
trouw nutrition / hizmet 05.04.2022

Trouw Nutrition Türkiye, "Maxcare Güvenli Çiftlik Programı"nı tanıttı

17 : 35
arçelik / hizmet 04.04.2022

Arçelik'te Özkan Çimen Genel Müdür Yardımcılığı görevine başladı

16 : 40
securitas / hizmet 04.04.2022

Securitas Vakfı 5. yılını kutluyor

14 : 24
güvenilir ürün platformu / hizmet 04.04.2022

Arıcılardan ekolojinin önemli parçası olan arılar için yardım çağrısı

14 : 07
venezia mega outlet / hizmet 04.04.2022

AVM'lerden ilk çeyrekte salgını atlatma sinyali

10 : 56
hdi sigorta / hizmet 03.04.2022

HDI Sigorta'dan Hasar Eğitim Laboratuvarı

16 : 44
coca cola / hizmet 01.04.2022

Kız Kardeşim Projesi'nde hedef 700 bin kadına ulaşmak

17 : 31
multinet / hizmet 31.03.2022

Multinet Up, finansal hizmetler sektörünün en mutlu iş yeri seçildi

12 : 15
bambi yatak / hizmet 31.03.2022

Bambi Yatak, 600. mağazasını MODOKO’da açtı

17 : 54
amazon türkiye / hizmet 30.03.2022

Amazon Prime Video Türkiye’nin Nisan 2022 takvimi açıklandı

10 : 53
turkcell / bilişim 30.03.2022

Turkcell’den Ukrayna’ya insani yardım

14 : 14
opet / enerji 29.03.2022

Opet'in desteklediği "İşimiz Temiz Projesi" Türkiye'ye yayılıyor

14 : 06
petrol ofisi / hizmet 29.03.2022

Petrol Ofisi, Texaco markalı madeni yağ ürünlerinin satışına başladı

12 : 10
sodexo / hizmet 29.03.2022

Sodexo, Stevie Ödülleri’nde 4 farklı kategoride altın ödül aldı

13 : 59
multinet / hizmet 28.03.2022

Multinet Up'ta genel müdür değişikliği

11 : 43
şirket haberleri / finans 28.03.2022

Ziraat Katılım, Orman Haftasında tüm çalışanları adına fidan bağışladı

18 : 58
şirket haberleri / hizmet 24.03.2022

Bosch Termoteknoloji, çocuklara tasarruf bilinci aşılıyor

18 : 48
ptt / hizmet 24.03.2022

PTT "Sakin Şehirler-3" posta pullarıyla ilk gün zarfını tedavüle sundu

12 : 57
koç holding / holding 24.03.2022

Koç Holding "Office Free" uzaktan çalışmaya yeni bir boyut kazandırdı

18 : 38
ptt / hizmet 23.03.2022

"PTT Akıllı Esnaf" ile avantajlı pos hizmeti

14 : 23
kale grubu / hizmet 23.03.2022

Kaleseramik,sektörün küresel buluşması "Coverings 2022"ye hazırlanıyor

11 : 48
modalife / hizmet 23.03.2022

Modalife, yatak konforunu koltuklara taşıyor

18 : 42
kale grubu / hizmet 22.03.2022

Kale Banyo'dan "Yaşam için su, dünya için iyilik" hareketi

11 : 51
banvit / hizmet 22.03.2022

Banvit BRF, arıttığı suyun ortalama yüzde 43'ünü yeniden kazanıyor

11 : 45
trouw nutrition / hizmet 21.03.2022

Trouw Nutrition, çiftlik hayvanı verimliliğinde suya dikkati çekiyor

11 : 23
sodexo / hizmet 21.03.2022

FlexoGift'ten ramazan ayına özel yardım ve hediye paketleri

12 : 01
teknopark istanbul / hizmet 20.03.2022

Girişimcilerle down sendromlu gençler, Teknopark İstanbul'da buluştu

11 : 56
türk telekom / bilişim 20.03.2022

Türk Telekom, 1915 Çanakkale Köprüsü'nü akıllı sistemlerle donattı

13 : 00
coca cola / hizmet 18.03.2022

Kız Kardeşim Projesi Birleşmiş Milletler'de anlatıldı

12 : 54
güvenilir ürün platformu / sağlık 18.03.2022

Fatihli anneler sağlıklı beslenen çocuklar için bir araya geldi

12 : 09
suryapi / hizmet 18.03.2022

Sur Yapı Marka AVM'de, "Çanakkale Zaferi Bağımsızlık Objeleri" sergisi

18 : 34
boyner grup / perakende 17.03.2022

20 kadın girişimci "İyi İşler"den mezun oldu

18 : 16
güvenilir ürün platformu / hizmet 17.03.2022

Güvenilir Ürün Platformu, arı ürününü dünya markası yapmayı hedefliyor

13 : 11
polisan holding / holding 17.03.2022

Polisan Kansai Boya, ürününü Paintistanbul & Turkcoat Fuarında tanıttı

12 : 12
trouw nutrition / hizmet 16.03.2022

"Buzağı yemleri enerji ve protein bakımından zengin olmalı" uyarısı

12 : 09
edenred / hizmet 16.03.2022

Edenred Üye İlişkileri ve Ödeme Sistemleri Direktörü Görkem Oran oldu

11 : 33
modalife / hizmet 16.03.2022

Modalife'ta erken rezervasyon ve bahar fırsatı

17 : 51
aselsan / hizmet 15.03.2022

ASELSAN, iş sağlığı ve güvenliğinde uluslararası ödüle layık görüldü

12 : 23
yünsa / perakende 15.03.2022

Yünsa, yeni koleksiyonlarını Texhibition'da tanıtacak

11 : 18
sodexo / hizmet 15.03.2022

Kağıtsız, evraksız tek tıkla Sodexo'lu olma imkanı

17 : 55
allianz sigorta / hizmet 14.03.2022

Allianz Türkiye, EDGE Move Sertifikası'nı alan ilk şirket oldu

17 : 52
yemeksepeti / hizmet 14.03.2022

Yemeksepeti, karbon ayak izini dengeledi

12 : 33
ereğli demir ve çelik fabrikalari taş / hizmet 10.03.2022

Erdemir, Elpek bezi eğitimini tamamlayan kadınlara sertifika dağıttı

15 : 28
yeditepe üniversitesi / eğitim 09.03.2022

Yeditepe Üniversitesi'nden Dünya Kadınlar Günü'nde ödül töreni

14 : 39
avrasya tüneli / hizmet 09.03.2022

Avrasya Tüneli yenilenebilir enerjiyi destekliyor

15 : 05
dardanel / hizmet 08.03.2022

Dardanel, kadın gücünü sahaya taşıyor

13 : 42
trouw nutrition / hizmet 08.03.2022

Trouw Nutrition, Türk hayvancılık sektörüne yüksek katma değer sunuyor

16 : 38
mediamarkt / hizmet 07.03.2022

MediaMarkt'tan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel kampanya

16 : 29
opet / hizmet 07.03.2022

Opet, Kadın Gücü Projesi kapsamında 30 bin fidan dikecek

16 : 15
ülker / hizmet 07.03.2022

Ülker Ece'den, "isme özel" çikolata kutusu

13 : 14
trendyol / hizmet 07.03.2022

Trendyol ve KAGİDER'in "Gelecek Kadınların"ı yılda bin kadına ulaştı

12 : 18
sodexo / hizmet 06.03.2022

Sodexo kadın çalışan oranını yüzde 53'e yükseltti

16 : 20
migros / perakende 04.03.2022

Migros'ta farklı kademelerde 20 bin kadın görev yapıyor

18 : 57
amazon türkiye / hizmet 02.03.2022

Amazon Gaming Week, 8 Mart'a kadar sürecek

18 : 20
kale kim / finans 02.03.2022

Kalekim'den 2021'de 213,2 milyon lira net kar

18 : 12
yildiz holding / hizmet 02.03.2022

Gözde Girişim altında yeni bir teknoloji yatırım şirketi kuruldu

19 : 28
logo yazilim / hizmet 01.03.2022

Logo'dan öğrencilere yaz stajı fırsatı

14 : 54
kale grubu / hizmet 01.03.2022

Kale Banyo’dan "suya iyi bakan" kampanya

18 : 06
multinet / hizmet 28.02.2022

MultiNet'liler, Yolcu360'tan yüzde 50 indirimle araç kiralıyor

14 : 49
enuygun.com / hizmet 28.02.2022

Enuygun Sigorta ilk şubesini İstanbul’da açtı

13 : 39
deloitte / hizmet 28.02.2022

Dijital bankalar sektörde yatırım ve rekabeti artıracak

19 : 16
opet / enerji 25.02.2022

Opet'ten Muğla orman yangınlarında zarar gören mahallelere proje

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Çamaşır kurutma makinesi satışlarında pandemi etkisi
1 / 1

Çamaşır kurutma makinesi satışlarında pandemi etkisi

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Covid-19 Tablo
  • Covid-19 Aşı
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2022