• tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle

Anadolu AjansıAnadolu Ajansı

  • Anadolu Ajansı
  • tüm haberler
  • bilişim
  • enerji
  • finans
  • gayrimenkul
  • gıda
  • otomotiv
  • diğer
    • holding
    • tarım
    • belediye
    • vakıf/dernek
    • eğitim
    • hizmet
    • ulaştırma
    • perakende
    • sağlık
    • turizm
    • ulaşım
    • günün özeti
    • şirketler
    • bize ulaşın
    • sitene ekle
  • Şirketler
  • Giriş

Türkiye'de e-ticaret, 2020'nin ilk yarısında 226 milyar TL'lik hacme ulaştı

Hepsiburada için Deloitte araştırmasına göre, Türkiye'de salgın döneminde tüketicilerin yüzde 84'ünün e-ticareti daha çok tercih ettiği gözlemlenirken, yüzde 45'i e-ticaret üzerinden eskiye kıyasla 1,5 kattan daha fazla alışveriş yapmaya başladı

15.04.2021 Fatma Eda Topcu Istanbul e-ticaret

Türkiye'de e-ticaret, 2020'nin ilk yarısında 226 milyar TL'lik hacme ulaştı

DELOİTTE Haberleri

Deloitte Türkiye'ye 7 yeni ortak
Deloitte Türkiye'ye 7 yeni ortak
Karne heyecanı Hepsiburada ile Kars’ta başladı
Karne heyecanı Hepsiburada ile Kars’ta başladı
Hepsiburada'nın fintech şirketi Hepsi Finansal CEO'su Erkin Aydın oldu
Hepsiburada'nın fintech şirketi Hepsi Finansal CEO'su Erkin Aydın oldu
Hepsiburada yılın ilk 3 ayında satış hacmini yüzde 84 artırdı
Hepsiburada yılın ilk 3 ayında satış hacmini yüzde 84 artırdı
Bergüzar Korel, Hepsiburada'nın anne-çocuk marka yüzü oldu
Bergüzar Korel, Hepsiburada'nın anne-çocuk marka yüzü oldu

İSTANBUL (AA) - Hepsiburada için Deloitte tarafından hazırlanan 'Pandemi Döneminde Türkiye'de E-ticaret Ekosistemi ve Hepsiburada Etki Analizi' başlıklı araştırma sonuçlarına göre, Türkiye'de e-ticaret, salgın döneminde kazandığı hızla 2020'nin ilk 6 ayında bir önceki yıla göre yüzde 66 büyüdü ve 226 milyar TL'lik hacme ulaştı.

Araştırma sonuçları, Hepsiburada Üst Yöneticisi (CEO) Murat Emirdağ ve Deloitte Türkiye Danışmanlık Hizmetleri Lideri Hakan Göl'ün katılımıyla çevrim içi düzenlenen toplantıda açıklandı.

Hepsiburada'nın söz konusu dönemde aldığı aksiyonlar ve hayata geçirdiği hizmetlerin sonuçlarını da ortaya koyan araştırmaya göre, Türkiye'de e-ticaret, salgın döneminde kazandığı hızla 2020'nin ilk 6 ayında bir önceki yıla göre yüzde 66 büyüdü ve 226 milyar TL'lik hacme ulaştı.

Araştırmaya göre, Türkiye'de salgın döneminde tüketicilerin yüzde 84'ünün e-ticareti daha çok tercih ettiği gözlemlenirken, yüzde 45'i e-ticaret üzerinden eskiye kıyasla 1,5 kattan daha fazla alışveriş yapmaya başladı.

İşletmelerin yüzde 82'si için e-ticaret siteleri baskın satış kanalına dönüştü. Hepsiburada üzerinden satış yapan işletmelerin yüzde 64'ü salgın sonrası dönemde de e-ticaretin satışları içindeki payının artacağını öngörüyor.

Geride bırakılan bir yılda platforma dahil her 3 işletmeden birinin e-ticaret ile Hepsiburada sayesinde ilk kez tanıştığı ortaya çıkarken, salgın döneminde işletme sayısının 2'ye katlandığı Hepsiburada platformunda 10 işletmeden 7'sinin satışları yüzde 40 arttı.

Salgın döneminde 30'dan fazla kategoride 50 milyondan fazla ürün seçeneği ile müşterilerine kesintisiz ve güvenli bir şekilde hizmet sağlayan Hepsiburada, ürün çeşitliliği, güvenilirliği, alışveriş deneyimini iyileştiren ve kolaylaştıran yenilikleri ile her 5 müşterisinden 4'ünün en sık tercih ettiği e-ticaret platformu oldu.

- Salgın döneminde Hepsiburada müşterilerinin memnuniyeti yüzde 17 arttı


Lojistik çözümü Hepsijet, salgında müşterilerinin yüzde 94'üne zaman kazandırdı. Hepsiburada müşterilerinin yüzde 87'si HepsiJet ile teslimat yapılmasının alışveriş kararlarını olumlu yönde etkilediğini belirtti.

Salgın döneminde Hepsiburada müşterilerinin memnuniyeti yüzde 17 arttı. İşletmeler için ürünlerinin sipariş edilmesinden müşterilere ulaştırılmasına ve sonrasında kapıdan randevulu iade sistemine kadar çeşitli alanlarda katma değerli çözümler üreten Hepsijet, her 4 işletmeden 3'ünün tercihi oldu.


- Platformdaki işletme sayısı 2 kat arttı

Hepsiburada, Türkiye'nin tüm bölgelerinde 2 kat daha fazla işletme ile hizmet verirken, en fazla büyüme gösteren şehirler Giresun, Samsun, Isparta, Kırklareli ve Çorum oldu.

Hepsiburada ekosistemindeki işletmeler, 1,6 milyonu doğrudan olmak üzere toplam 3,5 milyon kişinin geçimine katkı sağlıyor.

Salgın döneminde her 10 işletmeden 7'si için fiziksel mağaza satışları azalırken, Hepsiburada, platformundaki işletmelere can suyu oldu ve online satışlarını artırmalarına olanak sağladı. Hepsiburada üzerinden satış yapan işletmelerin e-ticaret satışlarındaki artışı ortalama yüzde 40 oldu. Hepsiburada'nın Hepsiglobal hizmeti ile ihracat yapan işletmelerin yüzde 85'i daha önce satış yapmadıkları ülkelere ulaştı.

Hepsiburada, kadın girişimcilere özel oluşturduğu teşvik programı 'Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü' ile kadın girişimcilere, e-ticaret ile iş kurma veya işlerini büyütme fırsatı sunmaya devam ediyor. Salgın döneminde kadın girişimcilere desteğini sürdüren Hepsiburada, bünyesindeki kadın girişimcilerin işlerini 98 kat büyütmelerine destek oldu, kamu ve sektör iş birlikleriyle hayata geçirdiği inisiyatifler ile 19 binden fazla kadın girişimcinin programdan faydalanmasını sağladı. Hepsiburada platformundaki kadın girişimcilerin tüm işletmeler içindeki oranı yüzde 23'e yükseldi.


- 'Hedefimiz, bu topraklardan bir teknoloji gücü ve uluslararası bir başarı hikayesi çıkarmak'


Hepsiburada CEO'su Murat Emirdağ, araştırma sonuçlarının paylaşıldığı toplantıda yaptığı konuşmada, Türkiye'nin Hepsiburadası olarak pandemi döneminde de ekosistemlerindeki tüm paydaşların e-ticaret deneyimini iyileştirmek için çalıştıklarını aktardı.

Emirdağ, devamla şunları kaydetti:

'Bölgenin lider teknoloji platformu olma vizyonuyla ve müşteri deneyimini merkeze alan bir felsefeyle çalışıyoruz. Amacımız, Türkiye'nin tek yerli e-ticaret markası olarak Hindistan'ın batısıyla Almanya'nın doğusu arasında kalan geniş coğrafyanın en büyük teknoloji şirketi olmak. İstanbul'dan 4 saat uçak mesafesinde yer alan 1 milyar müşteriye hitap eden dev bir ekosistem olmak için çalışıyoruz. Hedefimiz, bu topraklardan bir teknoloji gücü ve uluslararası bir başarı hikayesi çıkararak ülkemizi gururlandırmak. Bu araştırma sonuçları bize doğru yolda olduğumuzu gösterirken, daha yüksek hedeflere ulaşmada büyük bir güç ve motivasyon verdi. Hizmet kalitemizi ve sektörü daha da ileriye taşıyacak inovatif ürün, servis ve yatırımlarla müşterilerimiz, platformumuzdaki işletmeler, ülke ekonomimiz ve tüm paydaşlarımız için var gücümüzle değer üretmeye devam edeceğiz.'

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Emirdağ, kargonun müşterilerin hayatına en çok dokunan taraflardan biri olduğunu belirterek, HepsiJet uygulaması ile önemli bir fark yarattıklarını söyledi.

Emirdağ, HepsiJet'in, sadece müşterilerin değil, işletmelerin de tercih ettiği bir çözüm haline geldiğini aktararak, şöyle devam etti:

'HepsiJet şu an yaklaşık 50 ilde yer alıyor. 81 ile ulaşması için çalışma ve yatırımlarımız devam ediyor. Yıl sonuna gelmeden Türkiye'nin her yerinde yüzlerce şube ile olacağımızı tahmin ediyorum. Ürünlerin orijinalliğine ilişkin devletle ve resmi kurumlarla çok yakın çalışıyoruz. Özellikle pazar yeri modelindeki işletmelerin tercihinde, sisteme ve kurallara uyulması konusunda çok net kurallar uyguluyoruz. Kurallara uyulmamasının tespit edilmesi halinde aksiyonlarımızı çok hızlı alıyoruz. O tarz şirketlerin sistemde durmamasına özen gösteriyor ve resmi işlemleri hemen yürütüyoruz. Müşteri beyanı aksiyon almamız için yeterli.'


- 'Birçok dünya devinin olduğu bir pazarda fark yaratıp pazardan daha hızlı büyüyoruz'


Murat Emirdağ, Türkiye'de yıllardan beri birçok yabancı oyuncuyla birlikte çalıştıklarını, rekabetin çok faydalı olduğuna inandıklarını ifade ederek, 'Yabancı oyuncuların burada yer alması, Türkiye'nin ne kadar doğru ve kıymetli bir pazar olduğunun göstergesi ve rekabet ne kadar yüksek olursa tüketicinin deneyimi ve hizmet kalitesi artıyor.' dedi.

Hepsiburada'nın oyunda önemli bir yerde bulunduğunu belirten Emirdağ, Silikon Vadisi ile Kapalıçarşı'nın en iyi taraflarını bir araya getirdiklerini, fark yarattıklarını söyledi.

Kadın girişimcilere verdikleri desteklere değinen Emirdağ, yeterli destek verildiğinde kadın girişimcilerin çok daha başarılı olduğunu gördüklerini, bunun da kendilerine motivasyon sağladığını kaydetti.

Emirdağ, şirketin birleşme ya da satılması gibi bir plan olup olmadığına ilişkin soru üzerine, şunları kaydetti:

'Hepsiburada'nın gündeminde, satılması ya da birleşme gibi bir şey yok. Şu an bizim sorumluluğumuz bize bir motivasyon da getiriyor. Çünkü şu an dünyada az görülen bir başarıya ulaşıyoruz. Birçok dünya devinin olduğu bir pazarda fark yaratıp pazardan daha hızlı büyüyoruz. Bu şekilde devam etmek istiyoruz. Yarattığımız şeyin değerli olduğunun farkındayız. Bunun sadece Türkiye'ye has kalmasını da istemiyoruz. Önce Türkiye'nin Hepsiburada'sı, arkasından bütün bölgenin de Türkiye'nin gurur duyacağı teknoloji platformu olmak istiyoruz. Bu ülkeden böyle bir başarı hikayesi çıkmasının zamanı geldi.'

Deloitte Türkiye Danışmanlık Hizmetleri Lideri Hakan Göl de Türkiye ve bölgesinin lider e-ticaret platformlarından Hepsiburada'nın uygulamalarının birçok firma için yol gösterici olacağına inandığını söyledi.



Facebook Facebook Twitter Google LinkedIn

İlişkili Galeriler

11 : 52
trendyol / e-ticaret 24.06.2022

Trendyol, haziran ayı alışveriş trendlerini açıkladı

18 : 09
şirket haberleri / e-ticaret 20.06.2022

YOLO, şirketlere hizmet veren özel transferlerle büyümeyi sürdürüyor

15 : 19
hepsiburada.com / e-ticaret 16.06.2022

Karne heyecanı Hepsiburada ile Kars’ta başladı

11 : 28
n11.com , packupp / ulaştırma 16.06.2022

Hızlı teslimat teknoloji şirketi Packupp ile n11 arasında iş birliği

14 : 28
enuygun.com / e-ticaret 15.06.2022

2 kişilik seyahat için uçak, 4 kişilik içinse araba daha uygun fiyatlı

14 : 40
şirket haberleri / turizm 14.06.2022

Enuygun.com'dan öğrencilere özel indirim

15 : 40
migros / perakende 13.06.2022

Migros One, "Migros Yemek"le online yemek siparişi sektörüne adım attı

14 : 40
trendyol / e-ticaret 13.06.2022

Trendyol satıcılarına İstanbul Havalimanı hizmetinde yüzde 40 indirim

18 : 10
zingat / e-ticaret 10.06.2022

Patili ev ilanları, hayvan dostu ev arayanlara sesleniyor

11 : 27
sahibinden.com / e-ticaret 10.06.2022

sahibinden.com: Otomobil satışı hız kesmeden devam ediyor

13 : 51
sahibinden.com / e-ticaret 08.06.2022

sahibinden.com Global Wellness Day'e 8. kez sponsor oldu

11 : 08
hepsiburada.com / e-ticaret 08.06.2022

Hepsiburada'nın fintech şirketi Hepsi Finansal CEO'su Erkin Aydın oldu

13 : 41
sahibinden.com / e-ticaret 07.06.2022

sahibinden.com Genel Müdür Yardımcılığı görevine Burcu Batı getirildi

14 : 58
amazon türkiye / e-ticaret 06.06.2022

Amazon Türkiye'den oyunculara özel Gaming Week fırsatları

12 : 18
obilet.com / e-ticaret 06.06.2022

obilet.com'dan "en gözde" bayram tatili destinasyonları

11 : 56
enuygun.com / e-ticaret 06.06.2022

Enuygun.com'dan çocuklarla gidilebilecek uygun fiyatlı tatil rotaları

17 : 22
yemeksepeti / e-ticaret 03.06.2022

Yemeksepeti "3Y konsepti"ne odaklandı

17 : 16
gittigidiyor.com / e-ticaret 03.06.2022

"Keşfedecek Çok Şey Var" podcast serisinin yeni bölümü yayında

11 : 35
trendyol / e-ticaret 03.06.2022

Trendyol'dan sıfır atık kampanyasına destek

14 : 48
hepsiburada.com / e-ticaret 02.06.2022

Hepsiburada yılın ilk 3 ayında satış hacmini yüzde 84 artırdı

11 : 11
hepsiburada.com / e-ticaret 02.06.2022

Bergüzar Korel, Hepsiburada'nın anne-çocuk marka yüzü oldu

12 : 33
gittigidiyor.com / e-ticaret 01.06.2022

GittiGidiyor'da 75 TL’ye varan Worldpuan kazanma şansı

12 : 30
amazon türkiye / e-ticaret 01.06.2022

Amazon Türkiye, Fikri Mülkiyet Hızlandırıcı programını başlattı

15 : 24
gittigidiyor.com / e-ticaret 31.05.2022

GittiGidiyor, GPTW-Diversity özel ödülünü 4. kez kazandı

11 : 55
enuygun.com / e-ticaret 31.05.2022

2022'de en çok kasko yaptırılan araç modelleri belli oldu

17 : 38
n11.com / e-ticaret 30.05.2022

n11'den e-ticaret sektöründe bir yenilik daha

15 : 32
hepsiburada.com / e-ticaret 30.05.2022

Hepsiburada, mayıs ayı tüketici eğilimlerini açıkladı

16 : 00
güvenilir ürün platformu / e-ticaret 27.05.2022

"Dünyada baharat Türk kimliği ile anılsın" çağrısı

15 : 53
amazon türkiye / e-ticaret 27.05.2022

KOBİ ve girişimciler, BiTıklaİhracat programı ile dünyaya açılacak

10 : 07
amazon türkiye / e-ticaret 27.05.2022

E-ihracatın dış ticaretteki payı yüzde 10'a çıkacak

14 : 22
boyner grup / e-ticaret 26.05.2022

Boyner'in "Çılgın Kelebek" kampanyası başladı

15 : 10
trendyol / e-ticaret 23.05.2022

Spor ve outdoor tutkunları aradığı ürünü Trendyol’da buluyor

10 : 54
amazon türkiye / e-ticaret 23.05.2022

Amazon.com.tr’de “Bebek Ürünleri Haftası” başladı

19 : 28
hepsiburada.com / e-ticaret 20.05.2022

Hepsiburada'dan, Hepsipartner İş Ortağım ile satıcıya yeni avantajlar

15 : 37
hepsiburada.com / e-ticaret 19.05.2022

Hepsiburada, Verimlilik ve Teknoloji Fuarı’nda projelerini tanıttı

14 : 04
yemeksepeti / e-ticaret 19.05.2022

Yemeksepeti'nden "atletik" çalışanlarına profesyonel sporcu desteği

15 : 20
hepsiburada.com / e-ticaret 17.05.2022

Hepsiburada'dan Bir Gülüş Yeter projesi

11 : 33
yolcu 360 / e-ticaret 17.05.2022

Yolcu360'ta 3 günü aşan kiralamalarda 100 TL hediye

15 : 04
garanti bbva , gittigidiyor.com / finans 16.05.2022

GittiGidiyor, 75 TL'ye varan bonus kazanma fırsatı sunuyor

10 : 43
trendyol / e-ticaret 11.05.2022

Kazakistanlı Bakan Bagdat Mussin'den Trendyol'a ziyaret

15 : 02
hepsiburada.com / e-ticaret 05.05.2022

Hepsiburada'dan Anneler Günü'ne özel birçok hediye alternatifi

12 : 24
gittigidiyor.com / e-ticaret 05.05.2022

GittiGidiyor iş yerinde toplumsal cinsiyet eşitliğini destekliyor

12 : 16
mediamarkt / e-ticaret 05.05.2022

MediaMarkt'tan "Şimdi al 3 ay sonra öde" hizmeti

09 : 39
amazon türkiye / e-ticaret 05.05.2022

Amazon Türkiye'den Anneler Günü'ne özel hediye rehberi

17 : 31
hepsiburada.com / e-ticaret 02.05.2022

Hepsiburada'dan ramazan ayında en çok kamp sandalyesi sipariş edildi

13 : 20
trendyol / e-ticaret 30.04.2022

Anneler Günü’nün adresi Trendyol

14 : 12
obilet.com / e-ticaret 29.04.2022

Ramazan Bayramı öncesinde online otobüs bileti satışları rekor kırdı

13 : 08
gittigidiyor.com / e-ticaret 29.04.2022

"Keşfedecek Çok Şey Var" podcast serisinin yeni bölümü yayında

10 : 47
gittigidiyor.com / e-ticaret 28.04.2022

GittiGidiyor'da sahurda online alışveriş trafiği 3 kat arttı

18 : 54
trendyol / e-ticaret 27.04.2022

Trendyol, satıcısına Türkiye ve BAE arasında e-ihracat köprüsü kuracak

16 : 40
hepsiburada.com / e-ticaret 22.04.2022

Hepsiburada, "Bir Gülüş Yeter" ile kitap ve oyuncak armağan edecek

16 : 14
hepsiburada.com / e-ticaret 22.04.2022

Hepsiburada Seyahat, kolay uçuşun 1. yılını kutluyor

16 : 12
trendyol / e-ticaret 22.04.2022

Trendyol,"Sepette İyilik 23 Nisan Butiği" çocukların yüzünü güldürecek

12 : 19
şirket haberleri / e-ticaret 19.04.2022

"Türkiye'de hizmetlerimizi geliştirmek için çok fırsat var"

10 : 38
şirket haberleri / e-ticaret 19.04.2022

PwC, Küresel Dijital Satınalma Araştırması’nın sonuçlarını açıkladı

11 : 29
gittigidiyor.com / e-ticaret 16.04.2022

GittiGidiyor'dan 75 TL’ye varan Axess chip-para kampanyası

15 : 55
trendyol / e-ticaret 15.04.2022

Trendyol'dan dünyanın ülkelerine 300 milyon dolar ürün satışı yapıldı

16 : 58
hepsiburada.com / e-ticaret 14.04.2022

Hepsiburada, BM'nin cinsiyet eşitliği panelinde Türkiye'yi temsil etti

12 : 53
şirket haberleri / hizmet 14.04.2022

Getir, ABD ve Avrupa pazarında büyümeye devam edecek

11 : 42
yemeksepeti / e-ticaret 13.04.2022

Yemeksepeti, hızlı ticarette otonom teslimat sürecini başlattı

11 : 37
gittigidiyor.com / e-ticaret 13.04.2022

"Keşfedecek Çok Şey Var" podcast serisi yeni sezonuyla yayında

10 : 42
multinet / e-ticaret 13.04.2022

MultiGift ile ramazan yardımı uygulamalarına dijital alternatif

17 : 13
hepsiburada.com / e-ticaret 12.04.2022

Hepsiburada BM Küresel İlkeler Sözleşmesi'ne imza attı

17 : 07
e çözüm bilgi teknolojileri / finans 12.04.2022

Netahsilat, 2021'de 550 milyon TL tahsilat hacmine ulaştı

15 : 43
hepsiburada.com / e-ticaret 08.04.2022

Hepsiburada'dan "Herkese Bir Bilgisayar" kampanyası

12 : 04
gittigidiyor.com / e-ticaret 08.04.2022

Türkiye Çağdaş Yaşamı Destekleme Vakfı, Bir İyilik Olsun'a katıldı

12 : 01
sahibinden.com / e-ticaret 08.04.2022

sahibinden.com 7. kez Türkiye'nin "En İyi İşverenleri" arasında

18 : 30
istegelsin / e-ticaret 06.04.2022

istegelsin'in yeni CIO'su Özlem Topçakan oldu

12 : 30
deloitte / teknoloji 06.04.2022

Dijital Tüketici Trendleri Araştırması'nın sonuçları açıklandı

18 : 53
amazon türkiye / kültür,sanat 05.04.2022

Ödüllü film ve diziler Amazon Prime'da

15 : 53
hepsiburada.com / e-ticaret 05.04.2022

Hepsiburada ile ramazanda iyilik hareketi başladı

15 : 25
yemeksepeti / e-ticaret 05.04.2022

Yemeksepeti'nden askıda yemek projesi

16 : 27
amazon türkiye / e-ticaret 04.04.2022

Amazon.com.tr’de "Bahar Fırsatları" başladı

14 : 27
hepsiburada.com / e-ticaret 04.04.2022

Hepsiburada Silikon Vadisi, Kapalıçarşı birleşiminden SuperApp yarattı

13 : 54
gittigidiyor.com , türkiye iş bankasi / finans 04.04.2022

GittiGidiyor alışverişlerinde 75 TL’ye varan MaxiPuan kazanma fırsatı

12 : 16
trendyol / e-ticaret 02.04.2022

Trendyol “Ramazanda İyilik Vakti” ile iftar sofralarına ortak oluyor

12 : 28
gittigidiyor.com / e-ticaret 01.04.2022

GittiGidiyor, "Türkiye'nin En İyi İşverenleri Listesi"nde ikinci oldu

12 : 05
yildiz holding / e-ticaret 30.03.2022

Derby, satış ağını Türkiye'nin e-ticaret platformlarına taşıdı

11 : 22
şirket haberleri / e-ticaret 29.03.2022

Şirketler bu yıl ramazan kolisine 100 ile 200 TL arasında bütçe ayırdı

11 : 16
obilet.com / e-ticaret 28.03.2022

Obilet.com baharda gidilebilecek en güzel rotaları derledi

15 : 06
enuygun.com / e-ticaret 25.03.2022

Enygun'dan leyleklerin görülebileceği rotalara ilişkin öneriler

16 : 11
hepsiburada.com / e-ticaret 24.03.2022

Hepsiburada 2021'i yıllık yüzde 54 büyüme ve sipariş rekoruyla kapattı

12 : 55
trendyol / e-ticaret 24.03.2022

Trendyol ve TİDER’den ihtiyaç sahiplerine temel gıda desteği

14 : 36
amazon türkiye / e-ticaret 23.03.2022

Amazon, lojistik üssüyle yılda 1000'den çok kişiye istihdam yaratacak

11 : 52
enuygun.com / turizm 23.03.2022

Avrupalı turistin tercihi şubatta Türkiye oldu

13 : 38
trendyol / e-ticaret 21.03.2022

Trendyol markalı yerli ürünler Asos’ta satışa çıktı

11 : 19
zingat / e-ticaret 21.03.2022

Zingat.com yabancı yatırımcıya İngilizce sitesinden hizmet veriyor

12 : 00
amazon türkiye , ülker / perakende 18.03.2022

Ülker ürünleri, eStar uzmanlığı ve Amazon güvencesiyle BAE'de

11 : 29
garanti bbva , gittigidiyor.com / finans 17.03.2022

GittiGidiyor'dan 75 TL’ye varan Bonus kazanma fırsatı

15 : 00
yolcu 360 / otomotiv 16.03.2022

Yolcu360, kurumsal şirket sayısını 700’ün üzerine çıkardı

13 : 26
gittigidiyor.com / e-ticaret 16.03.2022

GittiGidiyor, 20 yıllık yolculuğunu "Pazar Yeri" filminde anlattı

11 : 23
yeditepe üniversitesi / eğitim 15.03.2022

Türkiye, internette satın almadan önce en çok araştırma yapan 4. ülke

11 : 11
obilet.com / e-ticaret 15.03.2022

Obilet.com'a ikinci kez "en yüksek müşteri memnuniyeti" ödülü

17 : 52
yemeksepeti / hizmet 14.03.2022

Yemeksepeti, karbon ayak izini dengeledi

17 : 41
enuygun.com / e-ticaret 14.03.2022

Enuygun, ruha iyi gelecek seyahat trendlerini açıkladı

10 : 57
trendyol / e-ticaret 14.03.2022

Trendyol'dan e-ticaret ile yurt dışında büyüme hamlesi

12 : 02
mediamarkt / perakende 13.03.2022

MediaMarkt, 4 yılda kadın-erkek çalışan sayısını eşitleyecek

14 : 23
yemeksepeti / e-ticaret 10.03.2022

Yemeksepeti'nden "#bubiihtiyaç" kampanyası

14 : 15
itü eta vakfi- doğa koleji / e-ticaret 10.03.2022

Doğa Koleji'nde anaokulundan doktoraya yeni eğitim ekolü hazırlanıyor

12 : 27
gittigidiyor.com / e-ticaret 10.03.2022

GittiGidiyor ikinci kez A.C.E Awards’ta Diamond Ödül’ün sahibi oldu

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

  • Türkiye'de e-ticaret, 2020'nin ilk yarısında 226 milyar TL'lik hacme ulaştı
1 / 1

Türkiye'de e-ticaret, 2020'nin ilk yarısında 226 milyar TL'lik hacme ulaştı

Anadolu Ajansı

Kurumsal

  • Tarihçe
  • Gizlilik ve çerez
  • Aydınlatma politikası
  • Podcast
  • Dosyalar
  • Habercilik ve KVKK İlkeleri
  • Yayın ilkeleri
  • Künye
  • Sosyal medya
  • Basın odası
  • Kalite yönetim
  • İletişim
  • Gündem
  • Yurt içi bürolar
  • Yasal uyarı
  • Yurt dışı bürolar
  • AA Yayınları
  • Abonelik talepleri
  • Poolphoto
  • Duyuru servisi

  • Şirket haberleri
  • Finans terminali
  • Anadolu images
  • Enerji terminali
  • Haber Akademisi

mobil servisler

  • iPhone uygulaması
  • iPad uygulaması
  • Android uygulaması
  • Windows uygulaması
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için "veri politikamızı" inceleyebilirsiniz.
TAMAM
© Anadolu Ajansı 2022