Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
19.11.2018

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim
Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler