Euro
6.23
Dolar
5.46
BIST 100
103,432.00
Altın
1,315.45
Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

Orta Asya'dan Anadolu'ya "taşınan" kilim Fotoğraf: Abdullah Coşkun

Oğuzlar'ın Bayat Boyu'ndan günümüze kadar uzanan Bayat Kilimleri Afyonkarahisar’ın Bayat İlçesi’deki halı tezgahlarında, ilk günkü motif örnekleri dokunmaya devam ediliyor. Dağlardan toplanan pinar, palamut ve mazı bitkisi gölgede kurutuluyor. Daha sonra kazanlara iple beraber konulup kaynatılıyor. 24 saat kazanda bekleyen ipler, askıya asılarak kurumaya bırakılıyor. Kurutulan ipler tezgahlarda hünerli ellerde dokunarak yün kilim haline getiriliyor. ( Abdullah Coşkun - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler