Dolar
8.64
Euro
10.14
Altın
1,754.00
ETH/USDT
3,383.90
BTC/USDT
47,173.00
BIST 100
1,419.43
Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
03.08.2021

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

Beyrut Limanı bir yıl önceki patlamadan sonra uluslararası firmaların odağı haline gelse de hala imardan uzak
Fotoğraf: Hussam Shbaro

Doğu Akdeniz'in geçmişten bugüne önemli role sahip Beyrut Limanı, geçen yıl 2 bin 750 ton amonyum nitratın infilak etmesi sonucu maruz kaldığı yıkımdan sonra hala yeniden imar için atılacak adımları bekliyor. Siyasi istikrarsızlık ve biriken kamu borcu nedeniyle 17 Ekim 2019'da derin bir ekonomik krizin baş gösterdiği Lübnan, Akdeniz'in en işlek limanları arasında yer alan ve ekonomisinin can damarı sayılan Beyrut Limanı'nda 4 Ağustos 2020'de meydana gelen büyük patlamayla sarsıldı. Üzerinden bir yıl geçmesine rağmen patlamayla ilgili yürütülen soruşturmada somut ilerleme sağlanamazken, Beyrut Limanı da uluslararası firmaların ilgisine rağmen hala maruz kaldığı yıkımın izlerini taşıyor. ( Hussam Shbaro - Anadolu Ajansı )

instagram_banner

Türkiye’den, dünyadan, havadan, karadan, hayatın tam merkezinden en güçlü kareler Instagram hesabımızda. Takip edin.

En Yeniler