Yeniden Yapılanan Teleplan ve Clover Wireless, Elektronik için Satış Sonrası Yaşam Döngüsü Hizmetlerinin Önde Gelen Sağlayıcısı Reconext Olarak Tekrar Markalaşıyor

 

Eylül 10, 2020 07:00 UTC

 Yeniden Yapılanan Teleplan ve Clover Wireless, Elektronik için Satış Sonrası Yaşam Döngüsü Hizmetlerinin Önde Gelen Sağlayıcısı Reconext Olarak Tekrar Markalaşıyor 

Yeni Marka Kimliği Clover Wireless'ın Teleplan'ı Başarılı Bir Şekilde Edinmesini ve Entegrasyonunu İzliyor  

Reconext Müşterilerimize, Topluluklarımıza ve Çevreye Fayda Sağlayan Öncü Bir Satış Sonrası Hizmetler Şirketidir  

DALLAS --(BUSINESS WIRE)-- Teleplan ve Clover Wireless bugün, elektronik varlıklar için önde gelen kapsamlı bir küresel satış sonrası hizmetler şirketi olarak birleşik kimliklerini yansıtmak amacıyla toplu yeniden markalaşmalarını Reconext olarak duyurdular. Yeni isim Reconext, birleşik şirketin elektronik varlıkları geri kazanarak, yenileyerek ve yeniden düzenleyerek yararlı ömürlerini uzatarak ve bu tür varlıklar için müşterilerine değer katarak daha sürdürülebilir bir dijital ekonomi yaratma taahhüdünü yansıtıyor. Bugünkü duyuru ile bağlantılı olarak Reconext yeni bir web sitesi başlattı: http://www.reconext.com. 

Reconext, tüm malzemelerin %100 yeniden kullanılması amacıyla müşteriler için iade edilen elektronik cihazların değerini optimize ederek müşterilerin hedeflerine ulaşmalarını sağlayan çözümler sunar. Merkezi Dallas'ta bulunan Reconext, dünya çapındaki müşteriler için uygun maliyetli, yenilikçi tedarik zinciri çözümleri sunan Amerika, Asya Pasifik ve Avrupa'daki 18 hizmet merkezi dahil olmak üzere geniş bir küresel ayak izine sahiptir. Şirket, güçlü teknik uzmanlığa, derin mühendislik yeterliliğine ve gelişmiş bileşen ıslahı, cihaz onarımı ve yenilemeye ortak bağlılığa sahip, dünya çapında birkaç bin çalışana sahiptir. 

Reconext CEO'su Dan Perez, "Yeni ismimiz, misyonumuz ve marka kimliğimiz, müşteriler için cihaz değerini en üst düzeye çıkarma, yeniliğe yatırım yapma ve faaliyet gösterdiğimiz çevreyi ve toplulukları koruma konusundaki kararlılığımızın derinleşmesini temsil ediyor" dedi. “Reconext, hizmet verdiğimiz ürünlerin genişliği, yenileme teknolojisindeki yeniliğimiz ve test geliştirme yeteneklerimiz ve süreçlerimizle benzersiz bir şekilde farklılaşmaktadır. Küresel erişimimizle birleştirilen bu özellikler, müşterilerimize ihtiyaç duydukları her yerde ve her zaman endüstri lideri hizmetler sunarak tek noktadan hizmet vermemizi sağlıyor. Müşteri odaklı bir zihniyet ve döngüsel ekonomi felsefesini benimseme taahhüdüne bağlı zengin, 40 yıllık bir geçmişe sahip olan bu durum, evrimimizdeki önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Dünyanın dört bir yanındaki müşterilerimize hizmet etmek için yorulmadan çalışan çalışanlarımıza minnettarım ve önümüzdeki muazzam fırsatlar için heyecan duyuyorum. " 

Reconext Hakkında  

Elektronik için satış sonrası yaşam döngüsü hizmetlerinin lider sağlayıcısı olan Reconext, önde gelen üreticilere, operatörlere, perakendecilere, sigortacılara, veri merkezlerine ve büyük şirketlere hizmet vermektedir. Hizmet verilen pazarlar arasında tüketici elektroniği, müşteri tesis ekipmanları, kurumsal ağ ve veri depolama, IoT, mobil ve satış noktası ekipmanı yer alır. Reconext'in uçtan uca satış sonrası yaşam döngüsü hizmetleri, iade yönetimi ve yerine getirme, test etme ve derecelendirme, onarım ve yenileme, varlık kurtarma ve takas ve geri satın almayı içerir. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin www.reconext.com. 

Businesswire.com'da kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20200910005364/en 

İletişim

Medya:
Monika Collée, Küresel İletişim ve KSS Direktörü
E-posta: monika.collee@teleplan.com  

Kaynak: Reconext