Euro
6.33
Dolar
5.72
BIST 100
103,024.10
Altın
1,502.90

Xandr Monetize Tanıtılıyor

Logo

Xandr Monetize Tanıtılıyor

Xandr'ın Premium TV ve Dijital Medya Şirketleri için Yeni Stratejik Satış Platformu

İçerik SahiplerininXandr'ın Düzenlenmiş Premium Reklam Pazarı OlanCommunityYoluyla İçerik SatabilmesiniSağlıyor

NEW YORK --(BUSINESS WIRE)-- AT&T'nin gelişmiş reklamcılık ve analiz şirketi Xandr bugün, AppNexus teknolojisinin güçlü temelini temel alan yeniden yapılandırılmış bir stratejik satış platformu olan Xandr Monetize'ın lansmanını yaptı. Xandr Monetize, medya şirketlerinin premium içeriklerinin tam değerini ortaya çıkarmalarını ve tüketiciler için reklamcılık deneyimini geliştirmelerini sağlayacak.

İçerik tüketimi ve izleyicinin ilgisinin giderek daha fazla parçalanmaya devam etmesi nedeniyle, Xandr Monetize, yayıncılara ve medya sahiplerine tüketici yolculuğunda ve müşteri ilişkilerinde gezinmek için tam kontrol sağlar. Platform, içerik sahiplerine daha iyi içerik yönetimi özellikleri, veri odaklı verim optimizasyonu ve farklılaştırılmış alıcı talebi sayesinde daha iyi para kazanma olanağı sunar. Bu güçlü araçlarla, Xandr Monetize, yayıncıların içeriklerinin performansını tüm ekranlarda ve cihazlarda paketlemesini, satmasını ve ölçmesini sağlar.

“Xandr medya şirketlerinin güvenilir bir ortağıdır, onların zorluklarına dikkat etmekte ve büyümelerini desteklemek için inovasyon yapmaktadır. Şimdi, boyut, ölçek ve AT&T kaynaklarıyla, birbirinden ölçekli, özelleştirilmiş satış platformuyla endüstriye ihtiyaçlarını sunmak için özel olarak konumlandırılmış durumdayız,” diyen Ryan Christensen, Ürün SVP, Xandr şöyle devam etmiştir: Xandr Monetize’ın lansmanıyla geleceğimiz, medya şirketlerinin reklamverenlerine ve tüketicilerine neler sunduğunu genişleten ve zenginleştiren işbirliği için hazırlanmıştır.”

Birlikte Para Kazanmak

Xandr Monetize, bir reklam sunucusu, arz tarafı platformu (SSP) ve verim analitiği dahil olmak üzere eski AppNexus satıcı ürünlerinin tüm özelliklerini kapsar ve şimdi güçlü TV yetenekleri için altyapıyı kurmaktadır. Platform, tüm içerik ve işlem türleri ile talep kanalları arasındaki işlemleri birleştirir ve basitleştirir. Bu, yayıncıların ve medya sahiplerine daha fazla içerik oluşturmalarına, reklam biçimleriyle inovasyon yapmalarına ve ilgilenen tüketicileri çekmeye odaklanmalarına izin verir.

“Bugünün pazarında birinci sınıf yayıncıların gerçeği, büyük platformların kendileri ile ilgilenmesidir, ancak Xandr’ın hedefleri sürekli olarak açık internet üzerindeki yayıncılar ile aynı doğrultuda olmuştur. Xandr, işimizi farklılaştırmak için bizimle yakın işbirliği yaparak ve reklamverenlerin istediği şekilde satın alma teklifinde bulunmak için yenilikler yaparak, kapalı ekosistemlerin dışına çıkmamızı sağlamıştır. Premium fırsatlar ve bütünsel talep kanalı yönetimi sayesinde, Xandr Monetize küresel geliri stratejik olarak optimize etmemizi sağlıyor, ” Carsten Schwecke, Yönetim Kurulu Başkanı, Media Impact, Axel Springer ve Funke Mediengruppe ortak reklamcılık organizasyonu

Xandr Monetize, Xandr'ın stratejik alım-satım çözümleri sunan platformunu oluşturuyor. Stratejik satın alma platformu Xandr Invest ile Xandr Monetize arasındaki doğrudan yol, AT&T'den ölçeklendirilmiş satın alma ve benzersiz talebi kolaylaştırarak, alıcılar ve doğrudan satıcılar için çalışma medyası dolarlarını en üst düzeye çıkarır. Xandr Monetize ayrıca medya şirketlerinin, Xandr’ın düzenlediği premium reklam pazarı olan Community aracılığıyla içeriğini satarak, premium çoklu platform içeriklerinde daha iyi verim elde etmelerini sağlar. Community' ye erişim satın alımı yalnızca Xandr Invest aracılığıyla mümkündür.

Gelecek İçin Para Kazanmak

Para kazanma geleceği için inşa ederken, Xandr halihazırda dijital video alıcılarının ve satıcıların bugün karşı karşıya olduğu zorluklarla mücadele ediyor. Prebid’e sahip Programmatic OTT'nin tanıtılması, Connected TV cihazlarında ve diğer dijital TV içeriklerinde birden fazla SSP'de rekabet ayrımı sağlayarak programatik talebi TV'ye getiriyor. Xandr'ın Prebid içeren Programatik OTT'si , tüm programatik taleplere göre içerik için eşzamanlı rekabeti desteklerken, marka güvenliği ve frekans sınırı dahil olmak üzere TV normları ile daha fazla kontrol sağlar. Gerçek zamanlı teklifler ve anlaşmalar aracılığıyla kullanılabilir.

“Satış ihtiyaçlarımız göz önünde bulundurularak geliştirilen, Prebid içeren Programmatic OTT, müşteri kampanyalarındaki içeriği daha iyi yönetmek ve premium içeriğimiz için daha yüksek verim elde etmek için çok önemli olacak. Bunu zaten test ettik ve bu özelliği WarnerMedia dijital portföyüne yayacağımızdan dolayı çok heyecanlıyız ” Amit Chaturvedi, WarnerMedia Reklam Satışları Gelir Operasyonları ve Reklam Ürünleri Müdürü, EVP

Xandr Monetize'ın piyasaya sürülmesi, hem SSP hem de reklam sunucusu müşterileri için Xandr'ın basitleştirilmiş sunucu tarafı başlık teklifi çözümü olan Prebid Server Premium'u da tanıtıyor. Sunucu tarafı başlık teklifi, yeni başlık teklifi talebi kanallarını açıp site performansını artırdığından, Prebid Server Premium , kurulumları basitleştirir ve formatlar hakkında öngörüleri ve SSP'lerde tek bir açıklık kaynağını rapor ederek operasyonel verimliliği artırır.

Xandr Monetize, bütünsel içerik ve talep kanalı yönetimi sunar, böylece medya şirketleri doğrudan satılan ve programlı kampanyaların yakınsamasından yararlanabilir ve içeriklerin değerini en üst seviyeye çıkarabilir. Sağlam anlaşma olanaklarına ek olarak, Xandr şimdi, yayıncıların, içeriklerinin nasıl para kazanıldığına ilişkin kontrolden ödün vermeden programatik alıcılarla ayrılmış teslimat taahhütlerini önceden kabul etmelerine ve yürütmelerine olanak tanıyan Programmatic Guaranteed'i sunmaktadır.

Xandr Monetize’ın temeli sektör lideri tahmin analitiği ve veri odaklı verim optimizasyonudur. Eskiden Yieldex olan verim analitiği, benzersiz bir doğrulukla öngörü geliştirme gelişiminin uzun bir geçmişini getiriyor. Bu, mevcut ve gelecekteki TV çözümleri ve reklam sunucusu da dahil olmak üzere, Xandr Monetize ürün paketinde doğrudan ve programlı satış için planlama, ilerleme ve karar vermeyi sağlar.

“Microsoft , geniş global ölçekte MSN, Outlook, Xbox ve Windows Uygulama Geliştiricilerimizin gerektirdiği şekilde çalışabilecek programatik bir reklam ortağı olarak Xandr'e güveniyor. Birlikte çalışmanın son on yılında Xandr, Microsoft'un hızla değişen pazarımızda ve benzersiz platform ihtiyaçlarımızda başarılı olmasına yardımcı olan düşünceli ve esnek bir ortak olmuştur. Xandr Monetize'de gördüğümüz yenilik, reklam yığınımızı basitleştirirken programa dair gelirimizi de artırdı. Stratejik işbirliğimizi sürdürmeyi ve reklamın geleceği ile içinde bulunduğumuz durumu zorlamayı dört gözle bekliyoruz,” Microsoft Küresel Ortak Hizmetleri GM Kya Sainsbury-Carter.

Xandr Hakkında

Xandr, AT&T'nin reklam şirketidir ve adreslenebilir TV'de lider olmakla beraber reklamverenler ve medya şirketleri için daha iyi bir çözüm sunar. Xandr Invest ve Xandr Monetize, on yıldan fazla bir süredir AppNexus'un inovasyonuna dayanan stratejik platformlarımızdır, hem alıcılar hem de satıcılar için ekranlar boyunca medya harcamalarını optimize etmektedir. Xandr destekli Community, marka güvenliğine sahip bir ortamda benzersiz tüketici içgörülerine erişim sağlayan birinci sınıf yayıncıların pazar yeridir. 143 yıldan uzun bir süredir AT&T, tüketici deneyimini bilgilendirmek ve geliştirmek için veri ve teknolojiyi kullanmıştır.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim

Xandr Basın İletişim
Caroline Smith
914.446.3006
caroline.smith@xandr.com

 

Kaynak: Xandr

Powered by Business Wire