Dolar
13.54
Euro
15.30
Altın
1,841.01
ETH/USDT
2,394.90
BTC/USDT
36,208.00
BIST 100
1,894.24

Wella Company Büyüme Hedeflerini Aşarak, Çığır Açan İnovasyonları Tanıtarak ve Liderlik Yeteneklerini Artırarak Bağımsız Bir Şirket Olarak İlk Yılını Kutluyor

Logo

1 Aralık 2021 11:00 UTC

Wella Company Büyüme Hedeflerini Aşarak, Çığır Açan İnovasyonları Tanıtarak ve Liderlik Yeteneklerini Artırarak Bağımsız Bir Şirket Olarak İlk Yılını Kutluyor

NEW YORK ve CENEVRE--(BUSINESS WIRE)-- 100 milyar dolarlık güzellik sektöründe dünya lideri olan Wella Company, bugün bağımsız bir şirket olarak birinci yıl dönümünü kutluyor. Wella Company, Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin, Sebastian Professional ve ghd dahil olmak üzere ikonik markaların üst kalite bir profesyonel ve perakende saç, güzellik teknolojisi ve tırnak portföyüne sahip. 1880 yılında Almanya'da kurulan Şirket, küresel yatırım şirketi Kohlberg Kravis ve Roberts'ın (“KKR”) liderliğinde geçen yıl içinde çoğunluk hisselerine iki katına çıkacak şekilde yatırım yapmasıyla 1 Aralık 2020'de bağımsız faaliyet statüsüne geri döndü.

Wella Company, neredeyse tüm profesyonel salon sektörünün, yani şirketin temel müşteri tabanının karantinada olduğu küresel COVID-19 salgınının tam ortasında ortaya çıktı. Bu zorlu küresel ortama rağmen, şirket büyüme stratejisini belirledi, kimseye bağımlı olmayan bir başarı için işletim temelini oluşturmaya odaklandı ve yüksek kalite güzellik, perakende ve Ambalajlı Tüketici Ürünleri liderlerini içeren bir liste de dahil olmak üzere dünya çapında yaklaşık 1.100 kişiyi üst düzey yönetici kadrosuna aldı.

“Şirketimizin ilk yılında ekibimizin gurur duyacağı çok şey var. Güzellik sektörü için zor bir zamanda bağımsızlık statüsüne ulaştık ve hem 2020 hem de 2019'a kıyasla güçlü bir gelir artışı kaydettik. 1 Temmuz'da başlayan mali yılımız yıla güçlü başladı. Wella Company CEO'su Annie Young-Scrivner, “Genel işletmemiz çok sağlıklı ve finansal performansımız her işletmede ve her coğrafyada yıllık hedeflerimizi fazlasıyla karşılıyor. Dünya çapında büyümeye hazırız. Farklılaştırılmış ürün inovasyonlarıyla müşterileri ve tüketicileri memnun etmeye odaklanmaya devam edeceğiz ve markalarımızın potansiyelini ortaya çıkardıkça kanallar ve coğrafyalar arasında genişlemeye devam edeceğiz,” dedi.

Ürün Performansı ve İnovasyon

Wella Company, bu ilk yılında hâlihazırda sonuçlar üreten sağlam bir ürün inovasyon hattına sahip.

Wella Professionals ana şemsiye markamızın öne çıkan özellikleri şu şekildedir:

  1. True Gray, griyi seven tüketiciler için EMEA bölgesinde ilk iki ayda her saat başı 10 salona dahil oldu.
  2. Dünyanın en çok satan kalıcı profesyonel saç rengi olan Koleston Perfect, yeni bir boyuta ulaştı - dünya çapında her saniye bir tüp satılıyor.
  3. Wella Professional Hair Care serisi satışları, dünya çapında güçlü bir şekilde çift haneli rakamlarla büyüme sağlamaya devam ediyor.

Şirketin perakende saç portföyündeki en büyük iki marka olan Clairol ve Wella, yeniden yatırım ve marka revizyonu fayda sağladı. Clairol, art arda yedi ay boyunca güçlü bir pay elde ediyor. Wella Retail cephesinde, marka Meksika'da yüzde 24'lük rekor bir pazar payı elde etti ve şu anda Orta Doğu'da pazarda 1 Numaralı konumunu elinde tutuyor ve aynı zamanda Brezilya'da 1 numaralı premium marka.

Unutulmaz renk isimleriyle tanınan Los Angeles merkezli lider oje markası OPI, bu yaz 20'den fazla pazarda ilk doğal vegan tırnak cilası olan Nature Strong'u piyasaya sürdü. Nature Strong, beklenenden daha iyi performans göstererek portföyün çift haneli rakamlarla büyümesine yardımcı oldu.

Pandemi sırasında daha fazla tüketici evde kendi kendine bakımın yanı sıra saç bakımı ve saç dökülmesinin önlenmesi de dahil olmak üzere farklı uygulamalara odaklandığı için 2021 boyunca Nioxin net gelirini 2020'ye göre çift haneli rakamlara çıkardı.

Londra merkezli ghd (good hair day) güzellik teknolojisini yeniden tanımlıyor. ghd, dünya çapında gıpta edilen bir kablosuz şekillendirici olan Unplugged'ı piyasaya sürmek için tescilli saç teknolojisinden faydalandı. Tutarlı çift haneli rakamlarla büyüme hızı, Çin pazarına girdiğinde daha da arttı ve marka her beş dakikada 2.500 şekillendirici sattı.

Sektör Taahhüdü

Salon sektörü sanatçılarını trendlerin bir adım önünde olmaları ve zanaatlarını ve becerilerini geliştirmeleri için desteklemek Wella Company'nin DNA'sının bir parçasıdır. Geçen yıl boyunca Wella Company, stilistlere ilham olmak ve onları eğitmek için yüzlerce çevrimiçi eğitim sundu. Nisan ayında, dünyanın çoğu hala karantinadayken, Şirket karantina sonrasında salonlarını başarılı bir şekilde yeniden açmalarını sağlamak için sektör lideri stilistleri ve eğitimcileri yeni becerilere sahip olmaları ve zanaat tutkularını yeniden keşfetmeleri için bir araya getiren ilk küresel sanal etkinliği olan "WeCreate"i gerçekleştirdi. WeCreate, 100 ülkede 100 binden fazla güzellik uzmanına ulaştı ve şirket, kurs ücretini yaklaşık 30 milyon dolarlık bir yatırım yaparak sektöre geri bağışladı.

Young-Scrivner, “Salon sektörünü destekleme ayrıcalığına sahibiz ve onu benzersiz kılan stilistleri ve teknisyenleri daha da geliştirmenin gücüne inanıyoruz. Bu küçük işletme sahipleri, topluluklarının belkemiğidir. Sektör başarılı olduğunda bizim de başarılı olacağımıza inanıyoruz. Dünyanın dört bir yanındaki güzellik salonu sahiplerine sağladığımız destek, amaca yönelik bir iş kurmamızın yollarından sadece biri,” dedi.

Liderlik

Wella Company'nin liderlik ekibi Avrupa, Asya, Brezilya ve ABD'den gelen yöneticilerden oluşuyor ve neredeyse yarısı kadın. Şirket, üst düzey yeteneklere yatırım yapmaya devam ediyor. Kasım ayında yapılan en son atamalar, yönetim ekibinin küresel güzellik sektörü kapasitesini genişletiyor:

Amerika Başkanı olarak atanan Yannis Rodocanachi. Hem birinci sınıf tüketici ürünleri şirketleriyle hem de yüksek hızda büyüme gösteren özel sermaye destekli saç ve güzellik girişimlerinde çalışmış olan Yannis şirkete kapsamlı bir küresel güzellik deneyimi kazandırıyor. Kendisi L'Oréal'de yaklaşık 20 yıl geçirdi, saç ve güzellik portföylerini küresel olarak genişletti ve Avrupa, Asya ve ABD'de satış, pazarlama ve genel yönetim alanlarında çalıştı. Son iki yıldır LA merkezli BH Cosmetics'in CEO'su, burada doğrudan tüketiciye yönelik sektörde büyümeye odaklanarak Z kuşağını hedef alan şirketin çeşitli, adil ve sürdürülebilir bir işletmeye dönüşmesine öncülük etti.

Emmanuel Miran şirketin dijital ve teknoloji hedeflerini tek bir organizasyon altında birleştiren ve hızlandıran bir hareket olan yeni oluşturulan Baş Küresel Teknoloji Sorumlusu rolünü üstlendi. Miran, şirkete kapsamlı güzellik, CPG, medya ve sağlık hizmeti deneyimi kazandırıyor ve CIO, CTO ve CDO dahil olmak üzere birçok liderlik rolünde hizmet vererek büyümeyi desteklemek için veri ve teknolojiden yararlanıyor ve bunları paraya dönüştürüyor. L'Oréal'de dijital ve teknoloji liderliği görevlerinde 16 yıldan fazla zaman geçirdi. Öncesinde Mondelez International, News Corp. ve en son International SOS için Teknoloji ve Dijital Sorumlusu olarak görev yaptı.

Şirketin yönetim ekibi ayrıca tümü Ağustos ayında şirketimize katılan Global Finans Direktörü Virginie Costa, Global Personel Direktörü Gretchen Koback Pursel ve Global Markalar Başkanı ve Global Pazarlama Direktörü Hugh Dineen'i içeriyor. Costa, en iyi 25 güzellik şirketi arasında sadece yedi kadın global CFO'dan biri.

Wella Company'nin şu anda 100'den fazla ülkede 6.000'den fazla çalışanı bulunmaktadır. Şu anda, Wella'nın dünya genelindeki çalışanlarının yüzde 57'si kadındır ve Wella'daki kadınların yüzde 45'i Yönetici ve üzeri düzeylerde görev yapmaktadır. 1 Aralık 2020'den bu yana, yeni işe alınanların yaklaşık yüzde 70'i kadındı ve şirketteki toplam terfilerin yaklaşık yüzde 60'ı kadınlar tarafından kazanıldı.

Young-Scrivner, “Biz salon saç rengi uzmanları, stilistler, tırnak teknisyenleri dahil olmak üzere kadınların omurgası üzerine kurulmuş bir sektörüz. Gerçekten de, ABD ve İngiltere'deki profesyonel salon sektörünün yaklaşık yüzde 90'ı kadınlardan oluşuyor - ancak işletme sahiplerinin sayısı ihmal edilebilir düzeyde. Sektörün genel başarısını desteklemek istiyoruz ve bunun, bu sektördeki kadınları desteklemek için üzerimize düşeni yapmak anlamına geldiğine inanıyoruz", dedi.

Wella Company Hakkında

Wella Company, Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin, Sebastian Professional ve ghd gibi ikonik markalardan oluşan bir aileyi kapsayan dünyanın önde gelen güzellik şirketlerinden biridir. Wella Company'de, markalarımız aracılığıyla tüketicilere ve güzellik uzmanlarına kendileri gibi görünmeleri, hissetmeleri ve olmaları için ilham vermeye çalışan yenilikçileriz. Bu sektörde 100'den fazla ülkede 6.000'den fazla çalışanımızın kendilerini tam olarak işe verebilecekleri en iyi güzellik şirketini inşa etmeye kararlıyız. Şirket değerlerimizin rehberliğinde ve ürünlerimiz aracılığıyla insanlar, gezegenimiz ve toplum üzerinde olumlu etki yaratma amacı öncülüğünde, tüm paydaşlarımıza sürdürülebilir bir büyüme sağlıyoruz. Wella Company hakkında daha fazla bilgi için www.wellacompany.com adresini ziyaret edin ve bizi LinkedIn, Instagram ve Facebook'ta takip edin.

Kaynak sürümünü businesswire.com sitesinde inceleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20211201005310/en/

İletişim Bilgileri

Hilary Crnkovich +1 646 217 1700 Hilary.crnkovich@wella.com

 

Kaynak: Wella Company

Powered by Business Wire

 

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.