Dolar
32.57
Euro
34.92
Altın
2,321.34
ETH/USDT
3,160.00
BTC/USDT
64,335.00
BIST 100
9,722.09

Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge Sosyal Girişimci Finalistlerini Duyurdu

13 Ocak, 2020 07:00 UTC

Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge Sosyal Girişimci Finalistlerini Duyurdu

AMSTERDAM --(BUSINESS WIRE)--  PVH Corp. 'un [NYSE: PVH] sahip olduğu Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge için 2019'un altı finalistini duyurdu. Şimdi ikinci yılındaki küresel program, modada kapsayıcı ve olumlu değişimi teşvik eden çözümler geliştiren girişimci start-up ve scale-up işletmelerini desteklemeyi amaçlamaktadır. Finalistlerin seçimi endüstrinin ilerlemesini destekleyen yenilikçi fırsatları belirleme ve savunmaya yönelik bir sonraki adımdır. 13 Şubat 2020'de altı finalist, Tommy Hilfiger'in Hollanda'nın Amsterdam şehrinde Geleceğin Kampüsü'nü ziyaret ederek, iş konseptlerini küresel bir iç ve dış iş ve sürdürülebilirlik liderlerinin jürisine Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge Final Etkinliği’nde sunacaklardır.

Bu basın bülteni multimedya içermektedir. Sürümün tamamını buradan görebilirsiniz: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge 'nın ikinci edisyonunun daha kapsayıcı ve sürdürülebilir bir moda görüntüsü için çalışan birçok adayı çektiğini görmek ilham verici” diyen Tommy Hilfiger şunları ekledi: “Sektörümüzün bazı büyük zorluklarına parlak, yenilikçi çözümler sunmayı taahhüt ediyoruz ve bu yılki girişimcileri tanımak için jüri üyesi olarak geri dönmeyi dört gözle bekliyorum. Ortak iyimserlikleri ve olumlu bir geleceğe olan bağlılıkları hepimize birlikte yapabileceğimiz etki konusunda ilham vermeli.”

Çok adımlı dört aylık bir süreç boyunca, 420'den fazla başvuru sahibi, Geleceğin Kampüsü'ndeki sosyal girişimci uzmanlardan oluşan özel bir ekibin desteğiyle iş planlarını geliştirmeye ve rafine etmeye davet edilerek altı finaliste indirildi. Finalistler şunları içermektedir:

  • Bangladeş merkezli scale-up şirketi, Apon Wellbeing, fabrikalarda günlük ihtiyaçları gideren uygun fiyatlı mağazalar açar, ürünler dış fiyatlara göre %10 indirimle sunulur ve işçilerin ücretsiz sağlık sigortası ve sağlık hizmetleri için topladıkları bir puan sistemine sahiptir.
  • Amerikan scale-up şirketi, Stony Creek Colors, düşen tütün satışları nedeniyle gelirlerini kaybetme riski olan küçük ve orta boy tütün çiftçilerine doğal çivit otu sürdürülebilir ürünleri sunmaktadır. Stony Creek Colours tarafından sağlanan nakit mahsulü, çiftçilerin geçimlerini sürdürmelerini sağlar.
  • Hollandalı start-up, A Beautiful Mess sürdürülebilir giyim ürünleri oluşturarak mültecilere sosyal ve ekonomik bağımsızlık sağlamalarında yardımcı olmak için yaratıcı bir alan işletiyor.
  • ABD merkezli start-up şirketi Lab 141 3B baskı kullanarak uyacak şekilde hazırlanmış küçük kıyafet yığınları oluşturur. Bu yöntemler sayesinde Lab 141 “boyutsuz” moda kavramını teşvik ediyor ve hayata geçiriyor.
  • Hint scale-up pijama şirketi Sudara seks köleliğinden kaçan veya yüksek risk altında olan kadınlarda profesyonel beceriler ve dikiş becerileri geliştirir.
  • Fransa'dan selamlayan scale-up şirketi Constant & Zoe erkekler, kadınlar ve engelli çocuklar için fonksiyonel ve modaya uygun giysiler yaratır.

Final etkinliğini denetleyen prestijli jüri üyeleri şu kişileri içermektedir:

  • Bay Tommy Hilfiger
  • Ankiti Bose, Kurucu Ortak ve CEO, Zilingo
  • Noor Tagouri, Gazeteci, Aktivist ve Konuşmacı
  • Daniel Grieder, CEO, Tommy Hilfiger Global ve PVH Avrupa
  • Martijn Hagman, CFO, Tommy Hilfiger Global ve COO, Tommy Hilfiger Global ve PVH Avrupa
  • Willemijn Verloop, Kurucu Ortak, Social Impact Venture
  • Steven Serneels, CEO ve Yönetim Kurulu Üyesi, EVPA
  • Katrin Ley, Genel Müdür, Fashion for Good

Jüri, iş tekliflerinin ilerlemesini finanse etmek için iki kazanana 150.000 € ödül verecek. Kazananlar ayrıca Tommy Hilfiger'in ve INSEAD'ın küresel uzmanlarıyla bir yıl sürecek bir mentorluk kazanacak ve INSEAD Social Entrepreneurship Program'nda (ISEP) yer alacaklar. “İzleyici Favori Oyu” nu kazanan finalist takıma 10.000 € daha verilecektir.

Tommy Hilfiger'ın vizyonu zihinleri açan ve döngüleri kapatan bir moda yaratmaktır. Markanın özellikle kapsayıcılık ve döngüsellik alanlarındaki uzun vadeli sürdürülebilirlik çalışmaları hakkında daha fazla bilgi için: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Markanın dostları ve takipçileri, #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible ve @TommyHilfiger kullanarak sohbete katılmaya davet ediliyor.

# # #

Tommy Hilfiger Hakkında

TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS'ı içeren marka portföyüyle Tommy Hilfiger, dünyanın en tanınmış premium tasarımcı yaşam tarzı gruplarından biridir. Odak noktası, yüksek kaliteli kişiye özel erkek giysi ve spor kıyafetleri, bayan koleksiyon giyim ve spor kıyafetleri, çocuk giyim, denim koleksiyonları, iç çamaşırları (elbiseler, pijamalar ve ev giysileri dahil), ayakkabılar ve aksesuarları tasarlayıp pazarlamaktır. Belirli lisanslar aracılığıyla Tommy Hilfiger, gözlük, saat, parfüm, mayo, çorap, küçük deri ürünler, ev eşyaları ve valizler gibi tamamlayıcı yaşam tarzı ürünleri sunmaktadır. TOMMY JEANS ürün grubu erkek ve kadınlar için jeanswear, ayakkabı aksesuarlar ve parfüm'den oluşmaktadır. TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS markaları altındaki ürünler, geniş bir TOMMY HILFIGER ve TOMMY JEANS perakende satış mağazası ağı ile ve önde gelen uzman ve büyük mağazalar ağı ile, çevrimiçi perakendecileri ve tommy.com üzerinden dünya çapındaki tüketicilere sunulmaktadır.

PVH Corp. Hakkında

PVH, stil standardını dünyadaki en beğenilen moda ve yaşam tarzı şirketlerinden biri olarak belirlemektedir. Modayı öne çıkaran markaları güçlendiriyoruz- daha iyiye doğru. İkonik portföyümüz TOMMY HILFIGERCALVIN KLEINVan HeusenIZODARROWSpeedo*, Warner’sOlga ve Geoffrey Beene markaları yanı sıra dijital merkezli True & Co. iç giyim markasını içermektedir. Bu ve diğer ulusal ve uluslararası tanınmış sahibi olunan ve lisanslı markalar altında çeşitli ürünler pazarlıyoruz. PVH'nin 40'tan fazla ülkede faaliyet gösteren 38.000'den fazla iştiraki vardır ve yıllık geliri 9,7 milyar dolardır. Bu PVH'nin Gücüdür.

*  Speedo markası, Speedo International Limited'ten kalıcı olarak Kuzey Amerika ve Karayipler için lisanslıdır.

Businesswire.com'da kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

Tommy Hilfiger İletişim

Baptiste Blanc

Kıdemli Direktör, İletişim ve Medya

E-posta: Baptiste.Blanc@tommy.com 

Tel: +31 62904 2334

 

Kaynak: PVH Corp.

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.