Dolar
32.41
Euro
35.08
Altın
2,233.04
ETH/USDT
3,577.80
BTC/USDT
71,005.00
BIST 100
9,079.97

P&G, 2018 CSR Raporunda Temiz Su, Cinsiyet Eşitliği ve Plastik Atıklar Konularını Ele Alıyor

13 Kasım 2018 14:05 UTC

P&G, 2018 CSR Raporunda Temiz Su, Cinsiyet Eşitliği ve Plastik AtıklarKonularını Ele Alıyor

P&G Yeni 2018 Vatandaşlık Raporunda Topluma, Topluluğa ve Çevreye Katkılarını Özetliyor

CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble Company (NYSE:PG), felaketlerden etkilenenlere ev konforunu getirerek, reklamlarıyla çeşitlilik, katılım ve cinsiyet eşitliği hakkında sohbetlere yol açarak ve çevreye anlamlı bir etki yaratarak Şirket'in ambalajlarının hiçbirinin dünya okyanuslarında sonlanmamasını sağlamaya yönelik bir vizyon da dahil olmak üzere yeni 2030 hedefleri ile dünyadaki uzun iyilik yapma tarihini daha da uzatıyor.

Bugün yayımlanan 2018 Vatandaşlık Raporu ‘nda P&G, şirketi iyilik için bir güç ve büyüme için bir güç olarak tanımlayan son faaliyetleri vurgulamaktadır.

“İsteğimiz açık. İyilik için bir güç ve büyüme için bir güç olmak istiyoruz. Biliyoruz ki Vatandaşlığı iş yapma biçimimize ne kadar çok entegre eder ve kazandırırsak hizmet ettiğimiz insanlara, yaşadığımız ve çalıştığımız topluluklara ve bizi çevreleyen daha geniş dünyaya yapabileceğimiz etki daha da büyür. Buna karşılık, bu durum bizim işimizi büyütmemize ve inşa etmemize yardımcı oluyor ” diyor P&G Yönetim Kurulu Başkanı, Başkan ve İcra Kurulu Başkanı David Taylor.

Şirket tüm Vatandaşlık öncelik alanlarında gelişim göstermiştir ve raporun öne çıkan konuları şunları içerir:

  • Topluluk Etkisi:  Bu yıl, Çocuklar İçin Güvenli İçme Suyu Programı ile 14 milyar litre temiz içme suyunu en çok ihtiyaç duyanlara dağıtarak bir dönüm noktasını kutlamıştır. P&G’nin markaları, Harvey, Irma, Maria ve Florence kasırgaları gibi doğal afetlerden etkilenen kişilere yardımcı olmak için önemli bir rol oynamıştır. Tide Loads of Hope programımız, doğal afetlerden etkilenen kurbanlara normallik kazandırmak için 3.800 'ten fazla çamaşır yıkamıştır.
  • Farklılık ve Katılım:  P&G, iki ödül kazanan filmle eşitlik konusunda önemli tartışmalar uyandırdı: “The Talk”, Irkçı Önyargı hakkında ve “The Words Matter” LGBT+ katılımı hakkında. Markaları, çeşitlilik sahibi ailelerin ve bireylerin olumlu portrelerini içeren çoklu reklam kampanyaları başlatmıştır. Şirket dahili olarak, çalışan ebeveyn izni politikalarını Flex@Work programının bir parçası halinde modernize etmek için ek faydalar getirmiştir.
  • Cinsiyet Eşitliği:  Cinsiyet eşitliğine dikkat çekmek için sesini kullanan bir lider olan P&G, işyerinde kadınlarla ilgili modası geçmiş düşüncelere meydan okuyan, “Women at Work: Myth vs. Reality” adlı yeni bir sergi açtı. Aynı zamanda Sesame Workshop ve Muppets ile dünyanın dört bir yanındaki erkek ve kız çocukları için toplumsal cinsiyet konusunda yeni beklentiler belirlemek için ortaklık kurdu ve tüm bireyler için eşit ses ve eşit temsilciliği teşvik eden bir dizi yeni marka reklam kampanyaları başlattı.
  • Çevresel Sürdürülebilirlik:  Nisan ayında, Şirket 2030 için iddialı sürdürülebilirlik hedefleri açıkladı. İklim, su ve atık için 2020 hedeflerinin bir çoğuna zaten ulaşmış olan P&G's Ambition 2030 çerçevesi, Şirket'in markaları, tedarik zinciri, toplumu ve çalışanları ile en büyük pozitif farkı yaratabileceği noktaya odaklanıyor. Şirket, plastik atıklar konusundaki odağını yenilemiştir ve markalarının çoğu, ambalajın geri dönüştürülebilirliğini arttırmak ve daha fazla geri dönüştürülmüş malzeme kullanmak için harekete geçmiştir.

“Şirket 180 yılı aşkın süredir hayatlara dokunuyor ve geliştiriyor. Bu biziz. Yaptığımız şey bu. Ve bu bizi daha fazla uğraşmaya motive ederek dünyada iyilik için bir güç ve büyüme için bir güç olmaya itiyor” diyor Taylor.

Yönetici Özeti, ilerleme ve konuların 24 sayfalık bir özeti online olarak ve raporun detaylı versiyonu halinde de bulunmaktadır. Vatandaşlık konusundaki ilerlemeyi tartışan David Taylor'ın videosu çevrimiçi olarak buradan bulunabilir. P&G, 1999'dan beri her yıl bir Sürdürülebilirlik Raporu yayınlamış, ancak 2016 yılında şirket raporu, Vatandaşlık öncelikleriyle ilgili daha kapsamlı bir gözden geçirmeyi kapsayacak şekilde genişletmiştir.

Procter & Gamble Hakkında

P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers® Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® dahil güvenilen, kaliteli, lider markalara, güçlü portföylerinden birine sahip olup dünyadaki tüketicilere hizmet vermektedir. P&G topluluğu dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir. P&G ve markalarıyla ilgili en son haberler ve bilgiler için lütfen http://www.pg.com adresini ziyaret edin.

 

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51898582&lang=en

 

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

 

İletişim

Procter & Gamble
Damon Jones, 513-983-0190
Jones.dd@pg.com
veya
Julie deSylva, 513-780-0006
Desylva.j@pg.com

Kaynak: Procter & Gamble
http://www.businesswire.com/news/home/20181113005694/en

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.