Pazarlama Bilimi Akademisi Mary Kay Doktora Tezi Ödülleri 2021 Yıllık Konferansında Açıklandı

Pazarlama Bilimi Akademisi Mary Kay Doktora Tezi Ödülleri 2021 Yıllık Konferansında Açıklandı

Mary Kay Sponsorluğundaki Doktora Tezi Ödülleri, meslek ve öğrenim ile tutkularını pazarlama alanlarında geliştiren doktora öğrencilerine hibeler veriyor

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Kadınların girişimciliğinin ve güçlendirilmesinin önde gelen kurumsal savunucularından birisi olan Mary Kay Inc., geçen ay sanal şekilde yapılan Pazarlama Bilimi Akademisi (AMS) Yıllık Konferansında Mary Kay Doktora Tezi ve Doktora Tezi Teklifi Ödüllerini 2021 yılında kazananların açıklanması ile onlarca yıllık eğitim ve araştırma desteğini sürdürdü. Küresel güzellik şirketi, pazarlama alanındaki doktora adaylarına başarılı şekilde savunulan tezlerini akranlarının önünde sergileme fırsatı sağlamak için 25 yıldan uzun bir süredir bu yıllık hibeleri vermektedir. Finalistler AMS Yıllık Konferansında son sunumları temelinde seçildi.

Sunumlar, dünyanın çeşitli yerlerindeki kabul görmüş herhangi bir üniversite, yüksek öğrenim kurumu, iş idaresi okulu veya yönetici okulu programlarının doktora öğrencilerine açıktır. 2021 Mary Kay Doktora Tezi ve Doktora Tezi Önerisi Ödüllerinin finalistleri şunlardır:

2021 Mary Kay Doktora Tezi Önerisi Ödülü Finalistleri

  • Kazanan – Luo Bowen, Doktora Adayı, Rochester Üniversitesi, Birleşik Devletler
  • İkinci – Aleksandrina Atanasova, Doktora Adayı, Londra Royal Holloway Üniversitesi, Birleşik Krallık
  • Üçüncü – Riley Krotz, Doktora Adayı, Tennessee Üniversitesi, Birleşik Devletler

2021 Mary Kay Doktora Tezi Ödülü Finalistleri

  • Kazanan – Irene Nahm, Doktor, Minnesota Üniversitesi, Birleşik Devletler
  • İkinci – Constant Pieters, Doktor, Tilburg Üniversitesi, Hollanda
  • Üçüncü – Victor Lima, Doktor, York Üniversitesi, Kanada

Mary Kay Inc. Baş Pazarlama Görevlisi Sheryl Adkins-Green, “Mary Kay, güçlendirme, kariyer geliştirme ve öğrenim için küresel şekilde fırsatlar sağlamaya bağlıdır” diye görüşlerini belirtti ve şöyle devam etti, “Pazarlama Bilimi Akademisi Tez ve Tez Önerisi Ödülleri sayesinde pazarlama mesleği sahiplerinin desteklenmesi dikkate değer bireylerin parlamasını ve kariyerlerini geliştirmesini sağlamaktadır. Onlar pazarlama alanına muazzam katkılarda bulunmaktadır ve yolculuklarında onları destekleyebilmekten gurur duyuyoruz.”

Pazarlama Bilimi Akademisi Başkanı Julie Moulard, “Mary Kay Tez Ödülleri için, kariyerlerini geliştirmek ve tezlerini güçlendirmeye yardımcı olması için akranlarından eleştirel geri bildirim almak isteyen pazarlama mesleği sahiplerinden her yıl onlarca sunum alıyoruz”, dedi. “Yirmi yıldan uzun süredir Mary Kay’in Tez Ödülleri onların araştırma çalışmalarının yapılandırılması ve ince ayar yapılması, endüstri liderleri ile ağ kurulması ve akademisyen arkadaşları arasında görünürlüğün arttırılması için fırsatlar sağlamıştır ve bunların hepsi çalışmalarının daha daha iyi desteklenmesi ve bulgularının itibarlı pazarlama dergilerinde yayınlanması için çok önemlidir.”

Pazarlama Bilimi Akademisi Mary Kay Tez Ödülleri hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

Mary Kay Hakkında Erkeklerin hakim olduğu alanlardan birisinde engelleri aşan Mary Kay Ash, kendi güzellik şirketini 60 yılı aşkın bir süre önce üç hedef koyarak kurdu: kadınlar için ödüllendirici fırsatlar geliştirmek, dayanılmaz ürünler sunmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek. Bu hayal, neredeyse 40 ülkede milyonlarca bağımsız satış personeli üyesiyle birlikte milyarlarca dolarlık bir şirket haline dönüştü. Mary Kay, güzelliğin ardındaki bilime yatırım yapmaya ve en yeni cilt bakım, renk kozmetikleri ve parfümleri üretmeye ve olumlu bir sosyal etki yaratmak için dünyanın çeşitli yerlerinden kuruluşlar ile işbirliği yapmaya adanmıştır. Mary Kay Global Design Studio, ürün ve ambalaj tasarımını ve müşteriye dönük dijital yenilikçiliği dönüştürme amacı ile Mary Kay’in moda, tasarımcı ve etki sahibi kişi işbirlikleri ve markalama kampanyaları için kreatif kuluçka makinesi olarak çalışan şirket içi kreatif ajanstır.

Pazarlama Bilimi Akademisi (Academy of Marketing Science) Hakkında Pazarlama Bilimi Akademisi kar amacı gütmeyen, uluslararası, bilimsel, mesleki bir kuruluştur. Tüm dünyada pazarlama bilimi dahilinde bir liderlik rolü vasıtası ile pazarlama bilgisi oluşturulması ve yayılması ve pazarlama uygulamalarının geliştirilmesi bakımından yüksek standartlar ve mükemmellik geliştirmek için çalışmaktadır. Akademi bu misyonun peşinden giderken yüksek etik standartlara ve meslektaş dayanışmasına bağlılık gösterir.

İletişim Bilgileri

Mary Kay Inc. Kurumsal İletişim Marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 veya media@mkcorp.com

 

Kaynak: Mary Kay Inc.

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.