Euro
10.11
Dolar
8.30
BIST 100
1,452.28
Altın
1,834.91

Milliken & Company Üçüncü Yıllık Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporunu Yayınlıyor

Logo

Milliken & Company Üçüncü Yıllık Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporunu Yayınlıyor

 

SPARTANBURG, S.C.--(BUSINESS WIRE)-- Global üretici Milliken & Company bugün Together for Tomorrow [Birlikte Yarınlara Doğru] başlıklı üçüncü yıllık kurumsal sürdürülebilirlik raporunu yayınladı. Milliken’in performansını bütünsel sürdürülebilirlik girişimleri bakış açısı yoluyla analiz eden rapor, şirketin 2018 yılında koyduğu 2025 sürdürülebilirlik hedeflerine doğru ilerlemesini vurgular. Çalışanları, ürünü ve gezegeni kapsayan bu rapor, şirket dünyada nesiller boyu sürecek olumlu bir etkiyi yaratmak için çalışırken, yeni diyalogları ve iş birliklerini davet ediyor ve artan hesap verebilirlik yaratıyor.

“Birlikte, 2020’de kritik anlarla karşılaştık” diyerek düşüncelerini paylaşıyor, Milliken başkanı ve CEO’su Halsey Cook ve ekliyor. “Üretim hatlarımızı destekledik, yeni inovasyonların lansmanını yaptık ve ekibimize 12 stratejik kategorinin 10’unda sürdürülebilirlik ölçütlerimizi iyileştirme çağrısı yaptık. Sürdürülebilirlik girişimlerimiz ivmeyi yakaladı ve temel olarak işimizi değiştiriyor.”

Kimyasal, zemin döşeme, tekstil ve sağlık bakım sektörlerine hizmet eden bir malzeme bilimi uzmanı olarak, Milliken çalışanları yıllık bazda şirketin ilerlemesini inceler ve raporlar ve onların bulguları, bu rapora şekil verir. Global Raporlama Girişimi çerçevesiyle uyumlu olarak tamamlanan Together for Tomorrow raporu, indirilebilir içerikle bir dijital deneyim olarak kamuoyuna sunulmaktadır.

2020’de, Milliken gezegen, ürün ve çalışan hedefleri bakımından önemli bir ilerleme kaydetti, öne çıkanlar:

  • Sosyal huzursuzluk karşısında devam eden bir çeşitliliği, eşitliği ve kapsayıcılığı ilerletme taahhüdünü kararlılıkla sürdürme;
  • Geliştirme ve üretim sürecini, sosyal mesafe girişimlerine yardımcı olan tıbbi dereceli kumaş tulumlar, yüz koruyucuları ve zemin döşemeleri üreterek, COVID-19 ile mücadeleye yardım konusuna odaklama;
  • Pandemi sırasında özellikle temel işçiler olmak üzere şirketin önce güvenlik kültürünü geliştirerek çalışan güvenliğini önceliklendirme;
  • National Geographic Creative Works tarafından ağırlanan çalışılabilir ekosistem çözümlerine ışık tutma hedefiyle fikir liderlerini bir araya getirerek plastik döngüsellik tartışmasını destekleme;
  • Birincil yakıt kaynağı olarak kömürü ortadan kaldırmak için sermaye yatırımını sürdürme, bu sayede GHG emisyonlarını ve atığı azaltma;
  • Şirketin kaplama katkı malzemeleri platformunu solventleri ve çevre etkisini azaltan bir şekilde ölçeklendirecek—Milliken’in bugüne kadarki en büyük satın alımı olan—Borchers’i satın alma ve
  • Çalışanları amaca odaklı büyüme liderliği konusunda eğitecek Milliken Liderlik Modelinin lansmanını yapma.

Etkileşimli merkezi ziyaret etmek ve tüm raporu görüntülemek için buraya tıklayın.

Milliken Hakkında

Malzeme bilimi uzmanı Milliken & Company tek bir molekülün dünyayı değiştirebilecek bir potansiyele sahip olduğunu bilir. Tekstil, zemin kaplama, özel nitelikli kimyasallar ve sağlık sektöründeki yenilikçi çözümleriyle, Milliken dünyanın karşı karşıya olduğu en büyük zorlukların bazılarına yanıt verir. Art arda 15 yıl Ethisphere Institute tarafından Dünyanın En Etik Şirketleri listesinde gösterilen şirket, müşterilerine ve topluluklara sürdürülebilir çözümler sunarak sarsılmaz bir sorumlulukla zamanın gerekliliklerini karşılar. Küresel olarak 46 konumda sekiz bin çalışan ortak bir amacın ardında birleşir: kuşaklar boyu dünyayı olumlu bir şekilde etkilemek. Milliken'in meraklı zihinleri ve esin kaynağı çözümleri hakkında daha fazlasını milliken.com adresinden ve FacebookInstagram, LinkedIn ve Twitter üzerinden keşfedin.

İletişim Bilgileri

Betsy Sikma betsy.sikma@milliken.com 864.909.7908

Liz Morris liz@edit-grp.com 864.918.5196

 

Kaynak: Milliken & Company

Multimedya

 Fotoğraf

Together for Tomorrow [Birlikte Yarınlara Doğru]: Milliken'in Üçüncü Yıllık Sürdürülebilirlik Raporu (Fotoğraf: Business Wire)