MessageBird, Evde Kalma Sırasında Önde Gelen Çok Kanallı Hizmet Olarak Platform (OPaaS) Artışına Yönelik Küresel Talep Olarak 3 Milyar Dolarlık Değerleme ile 200 Milyon Dolarlık C Serisi Oluşturdu

MessageBird, Evde Kalma Sırasında Önde Gelen Çok Kanallı Hizmet Olarak Platform (OPaaS) Artışına Yönelik Küresel Talep Olarak 3 Milyar Dolarlık Değerleme ile 200 Milyon Dolarlık C Serisi Oluşturdu

  • MessageBird, müşteri iletişim karmaşıklığını dünyanın ilk ve tek Çok Kanallı Hizmet Olarak Platformu (OPaaS) ile çözer; ve Inbox, Omnichannel Chat Widget ve Flow Builder gibi araçlardan oluşur.
  • Yönetim kuruluna katılacak olan Spark Capital Sınırsız Sorumlu Ortağı Will Reed liderliğindeki son yatırım, uzaktan genişletildi ve MessageBird'ü 3 Milyar Dolar değerinde Avrupa'nın en yeni tek boynuzlu atı haline getirdi.
  • Çok kanalllı platform yaklaşımı, dünyanın her yerindeki işletmelerin WhatsApp, SMS, Voice, Messenger, WeChat, Google Business Messaging, Line ve Telegram üzerinden herhangi bir müşteriyle anında iletişim kurmasını ve zengin medyayı paylaşmasını sağlarken, aynı zamanda kanallar arasındaki tüm müşteri etkileşimlerini tek bir iş parçacığı gerçekliği altında toplar.
  • En son para toplama olayı, şirketin tamamen uzaktan 'İstenilen Yerden Çalışma' politikasını başlatmasıyla beraber geliyor.

AMSTERDAM ve SAN FRANCISCO ve SİNGAPUR - (BUSINESS WIRE) - Dünyanın önde gelen çok kanallı bulut iletişim platformu olan MessageBird, bugün Silicon Vadisi'nin Spark Capital'i liderliğindeki yeni bir 200 Milyon $ 'lık C Serisi turunun Bonnier, Glynn Capital, LGT Lightstone, Longbow, Mousse Partners ve New View Capital katılımıyla 3 Milyar $ değerindeki kapanışını duyurdu. Bu son yatırımın bir parçası olarak Spark Capital Sınırsız Sorumlu Ortağı Will Reed, MessageBird'ün yönetim kuruluna katılacaktır. Mevcut yatırımcılar Accel, Atomico ve Y-Combinator bu turda da katılım göstermişlerdir.

Bu basın bülteni multimedya içermektedir. Sürümün tamamını buradan görebilirsiniz: https://www.businesswire.com/news/home/20201008005504/en/ 

Evde Kalma sırasında uzaktan gerçekleştirilen bu en son yatırım, küresel işletmelerin fiziksel dönüm noktasıyla başa çıkmaya çalışırken, çok daha geniş bir kanal yelpazesinde, daha geniş bir mesaj öncelikli müşteri iletişim araçları yelpazesine yönelik küresel talep artışının ardından gelirken mağaza içi ve çağrı merkezi tabanlı müşteri hizmetleri, tamamen uzak bir iş gücüne ve yalnızca çevrimiçi satışlar haline geliyor. Bu, MessageBird'ün tamamen bir Hizmet Olarak İletişim Platformu (CPaaS) şirketinden dünyanın ilk ve tek Çok Kanallı Hizmet Olarak Platform (OPaaS) şirketine dönüşümünü hızlandırdı. Finansman, MessageBird'ün küresel ekibinin büyüklüğünü üç katına çıkarmak ve şirket resmi olarak "İstenilen Yerden Çalışma" politikasının lansmanını yaparken Avrupa, Asya ve Latin Amerika'daki ana pazarlarını daha da genişletmek için kullanılacak.

"Sadece bir işletmeyle mesajlaşabileceğim ve bir daha beklemede kalmak zorunda olmayacağım bir dünyada yaşamak istiyorum. MessageBird, küresel şirketlerin müşterileriyle dünyanın her yerinde ve tercih ettikleri herhangi bir kanalda sıfır sorunlu iletişim kurması gerektiği fikrinden yola çıkarak OPaaS'a (Omnichannel Platform as a Service) öncülük etmiştir." diyen Robert Vis, MessageBird Kurucusu ve CEO'su şöyle devam etmiştir: "Bu en son tur, geleneksel işletmelerin bu cesur yeni mesajlaşma ilk çok kanallı dünyaya taşınmasını isteyen tüm dünyadaki müşterilerden bastırılmış bir talep olduğunu doğruluyor ve bizim de onlara bunu yapmalarına yardımcı olacak piyasada lider konumda olan bir ürünümüz olduğunu söylemek istiyoruz."

"Tüketiciler, işletmelerin kendileriyle tercih ettikleri uygulamalarda konuşmalarını talep ettikçe, işletmeler nihayet geniş ölçekte çok kanallı stratejileri benimsemeye zorlanıyor.," dedi Spark Capital'in Sınırsız Sorumlu Ortağı Will Reed. "Robert ve MessageBird ekibi, bu etkileşimleri geliştiren ve otomatikleştiren bir yazılım ürünleri paketiyle birlikte, küresel olarak herhangi bir kanaldaki herhangi bir müşteriyle etkileşim kurmak için en iyi platformu oluşturarak işletmelerin yeni mesajlaşma öncelikli dünyada öne çıkmasını sağladı."

Gerçek bir çoklu kanal deneyimi, müşteri katılımını verimsiz e-posta ve ses kanallarından daha dinamik mesajlaşma kanallarına kaydırmakla ilgilidir. Bu hem işletmelerin hem de tüketiciler için olan ürünlerin her etkileşim etrafında birleşik bağlama sahip olma çemberini tamamlamasını gerektirir. Bu, MessageBird'ün aşağıdakileri içeren ürün grubu sayesinde artık mümkündür:

  • Inbox - Ücretsiz çok kanallı müşteri desteği ve katılımını sağlayan Inbox, dünyanın her yerindeki işletmelerin WhatsApp, SMS, Ses, Messenger, WeChat, Google Business Messaging, Line ve Telegram üzerinden herhangi bir müşteriyle anında iletişim kurmasına ve zengin medyayı paylaşmasına olanak tanır. Her kanaldan gelen mesajlar, kolay destek iletisi oluşturma ve yanıtlama için tek bir müşteri dizisi halinde gruplandırılır
  • Omnichannel Chat Widget - Statik sayfaları dinamik konuşmalara dönüştürerek müşterilerin ana sayfanızda, uygulamanızda, canlı sohbette veya herhangi bir mesajlaşma hizmetinde (WhatsApp, Messenger, WeChat, SMS ve daha fazlası) ekiplerinizle iletişim kurmasını sağlar 
  • Flow Builder - İş mesajlaşması için bir RPA platformu olan Flow Builder, herhangi bir işletmenin ısmarlama çok kanallı deneyimler oluşturmasına da olanak tanır 
  • Son olarak, MessageBird tüm büyük mesajlaşma platformlarıyla tercih edilen tedarikçi ilişkilerine sahip tek platformdur ve dünyanın herhangi bir yerindeki müşterilerin zengin medyayı paylaşmasına ve herhangi bir işletmeyle anında iletişim kurmasına olanak tanır.

Messagebird'ün küresel müşterilerinin üçte biri artık Flow Builder, Inbox veya Omnichannel Widget ürünleri aracılığıyla çok kanallı bulut iletişimini kullanmaya başladı. MessageBird, Lufthansa Airlines, Heineken, Hugo Boss, Rituals Cosmetics ve SAP gibi köklü markaların yanı sıra Uber, Glovo, HelloFresh ve Deliveroo gibi hızla büyüyen şirketlerden oluşan 15.000'den fazla müşteri tarafından güvenilmektedir.

MESSAGEBIRD HAKKINDA

MessageBird, geliştiricilerin ve kuruluşların müşterilerle gezegenin neredeyse her köşesinde ve herhangi bir kanalda iletişim kurmasını sağlayan çoklu kanal ürünleri ve Bulut İletişim API'lerinden oluşan bir paket sunan dünyanın önde gelen çok kanallı bulut iletişim platformudur.

2011 yılında kurulan şirket, bir Avrupa yazılım şirketi için en büyük Seri A turlarından birini (ABD merkezli Accel Partners ve Birleşik Krallık Atomico'dan $ 60 milyon) gerçekleştirmeden önce altı yıl boyunca çalıştı ve karlıydı.

MessageBird, Lufthansa Airlines, Heineken, Hugo Boss, Rituals Cosmetics ve SAP gibi köklü markaların yanı sıra Uber, Glovo, HelloFresh ve Deliveroo gibi hızla büyüyen şirketlerden oluşan 15.000'den fazla müşteri tarafından güvenilmektedir.

Şirketin Amsterdam, San Francisco, Singapur, Bogota, Londra, Şangay, Dublin, Hamburg ve Sidney'de ofisleri bulunmaktadır.

SPARK CAPITAL HAKKINDA

Biz, Affirm, Carta, Cruise, Discord, Oculus, Plaid, Postmates, Slack, Twitter ve Wayfair dahil olmak üzere hayran olduğumuz içerik oluşturucular tarafından sevdiğimiz ürünlere yatırımcı olan Spark Capital'iz. Başarı için hiçbir oyun kitabı veya formül olmadığını biliyoruz ve kurucuların kendi yollarını kazanmalarına yardımcı olmak için buradayız. Tüm sektörlere ve aşamalara yatırım yapıyoruz ve San Francisco, Boston ve New York City 'den çalışıyoruz.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Businesswire.com'da kaynak sürümünü görüntüleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20201008005504/en/ 

İletişim

Kerry Walker
Walker Communications
kerry@walkercomms.com
 617-201-7494

Kaynak: MessageBird