Mary Kay, Purpose Power Index™’te En İyi Markalar Arasında Gösterildi

14 Eylül 2020 13:00 UTC

Mary Kay, Purpose Power Index™’te En İyi Markalar Arasında Gösterildi

Reputation Institute ve StrawberryFrog tarafından yapılan araştırma, tüketicilerin marka amacı hakkında gerçekten ne düşündüğünü ve hissettiğini ölçtü

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Reputation Institute ve StrawberryFrog tarafından yapılan ve tüketicilerin marka amacı hakkında gerçekten ne düşündüğünü ve hissettiğini ölçen bir araştırma olan Purpose Power Index™, Mary Kay’i ülkede en güçlü şekilde amaca odaklanan markalar arasında gösterdi. 5.700’u aşkın özgün katılımcıdan 17.500’den çok derecelendirme toplayan araştırma, ABD’li tüketicilerin gözünde hangi şirketlerin kendi misyonunu en yakın şekilde yaşama geçirdiğini göstermeyi amaçlıyordu.

Mary Kay Inc. Baş Hukuk Görevlisi ve Baş Çeşitlilik Görevlisi Julia Simon, “Daha başlangıçtan, Mary Kay amaç temelinde kurulmuştur”, dedi ve şunları ekledi: “Kadınların güçlendirilmesi ve kanser araştırmalarının sürdürülebilirliği konularından kadınlara ve kızlara karşı cinsiyete dayalı şiddete son verilmesi alanına kadar çabalarımızda asla bir duraksama göstermemiş olmamızın nedeni budur. Araştırmalar göstermektedir ki günümüzün tüketicileri yalnızca kâra odaklanan şirketlere ilgi göstermemektedir—amaçlı olmak önemlidir.”

Şirketlerin Purpose Power Index™’de olumlu puanlar almasında, yalnızca para kazanmaktan daha yüksek bir amaca sahip olmak, insanların ve onların topluluklarının yaşamlarını iyileştirmek, dünyayı daha iyiye doğru değiştirmeye bağlı olmak ve bir bütün olarak toplum için doğru olanı yapmak dahil olmak üzere bazı unsurlar pay sahibi oldu.

StrawberryFrog CEO’su Scott Goodson, “En güçlü amaç markaları, amaçları hakkında konuşmakla kalmayıp onların yönünde hareket edenler olarak görülmektedir – çalışanlarına nasıl ücret ödediklerinden toplumda nasıl hareket ettiklerine kadar her şey vasıtası ile”, dedi. “Bu markalar aynı zamanda parlaklığa sahiptir ve toplumsal hareketlere katılmaktadır.”

Mary Kay ile birlikte listenin en üstündekiler şunlardır: The North Face, Kellogg Company, Unilever, UPS, Etsy, Disney, Microsoft, IBM, Netflix, Canon, Chick-fil-A, Amazon ve Tesla.

RepTrak Company CEO’su Kylie Wright-Ford’a göre, “Yaptıkları ve söyledikleri her şeyde amacı gerçekten harekete geçiren şirketler daha güçlü bir itibarın faydalarını kazanmaktadır. İnanılır şekilde amaçlı olmanın faydası, paydaşlar arasında satın alma niyeti, orada çalışma isteği ve oraya yatırım yapma potansiyeli dahil olmak üzere daha fazla bir davranış desteğine dönüşmektedir.”

Purpose Power Index™’ye dahil edilmek Mary Kay Inc.’nin kurumsal sorumluluğa bağlılığı bakımından en yeni onur kaynağı olmuştur. Kısa süre önce, Mary Kay’in CEO’su David Holl, RepTrak® – Reputation Institute tarafından “Dünyadaki En İtibarlı 10 CEO’dan” birisi olarak takdir edilmiş ve Mary Kay, Reputation Institute tarafından 2019 Global İş Yeri 100 Araştırmasında 42’nci sırada gösterilmiştir.

Mary Kay Hakkında

Erkeklerin hakim olduğu alanlardan birinde engelleri aşan Mary Kay Ash, güzellik şirketini 56 yılı aşkın bir süre önce üç hedef koyarak kurdu: kadınlar için ödüllendirici fırsatlar geliştirmek, dayanılmaz ürünler sunmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek. Bu hayal, neredeyse 40 ülkede milyonlarca bağımsız satış personeli üyesiyle birlikte milyarlarca dolarlık bir şirket haline dönüştü. Mary Kay, güzelliğin ardındaki bilime yatırım yapmaya ve en yeni cilt bakım, renk kozmetikleri ve besin takviyeleri ve parfümler üretmeye adanmıştır. Mary Kay, dünya genelindeki kuruluşlar ile iş birliği yaparak, kanser araştırmalarını desteklemeye, aile içi şiddet mağdurlarını korumaya, topluluklarımızı güzelleştirmeye ve çocukları hayallerinin peşinden koşmaları için teşvik etmeye odaklanarak, kadınları ve ailelerini güçlendirmeye adanmıştır. Mary Kay Ash’in orijinal vizyonu ışık saçmaya devam ediyor–her seferinde bir ruj ile. MaryKay.com adresinden daha fazla bilgi alın.

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

Kaynak sürümünü businesswire.com sitesinde inceleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/

İletişim Bilgileri

Mary Kay Inc. Kurumsal İletişim
marykay.com/newsroom
972.687.5332 veya media@mkcorp.com

Kaynak: Mary Kay