Euro
9.79
Dolar
8.13
BIST 100
1,367.68
Altın
1,765.27

Global Youth Problem-Solvers, Mary Kay Inc.'in Sponsorluğunu Yaptığı NFTE Dünya İnovasyon Yarışması Serisi'nin Kazananı Seçildi

31 Mart 2021 13:00 UTC

Global Youth Problem-Solvers, Mary Kay Inc.'in Sponsorluğunu Yaptığı NFTE Dünya İnovasyon Yarışması Serisi'nin Kazananı Seçildi

Küresel bir eğitim ve girişimcilik deneyimi olan NFTE'nin Dünya İnovasyon Yarışması Serisi gençleri dünyayı tehdit eden en büyük sorunları çözmeye ve BM Sürdürülebilir Gelişim Hedeflerini ilerletmeye davet ediyor.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Kadınların güçlendirilmesi ve girişimciliğinin önde gelen kurumsal savunucularından biri olan Mary Kay Inc., Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) ile iş birliği halinde Dünya İnovasyon Serisi'nin (WSI) ilk üç kazananını duyurdu. Mary Kay, NFTE ile iş birliği yaptığı ilk yılda, 13-24 yaş arasındaki gençleri dünyanın karşı karşıya olduğu en büyük sorunlara çözümler bulmak amacıyla eleştirel düşünceyi ve sorun çözme becerilerini kullanmaya ve girişimcilik ruhunu teşvik ederek BM Sürdürülebilir Gelişim Hedeflerini ilerletmeye yardımcı olmaya davet eden bir küresel eğitim deneyimi olan, NFTE Dünya İnovasyon Serisi'nin sponsorluğunu yaptı.

Bu basın açıklaması multimedya özelliğe sahiptir. Açıklamanın tamamını burada görebilirsiniz: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

Mary Kay'in Dünya İnovasyon Yarışması Serisi dünya çevresinden gençleri Sürdürülebilir Gelişme Hedefi 12: Sorumlu Tüketim ve Üretim konusunu ele alan yenilikçi çözümler sunmak için teşvik etti. Küresel olarak atık tekstil ürünlerinin %80'inin atık sahalarında son bulduğu tahmin ediliyor. Bu istatistik giyim ve tekstil sektörünü en kötü kirlilik yaratan sektörler arasında petrokimya endüstrisinden sonra ikinci sıraya koyuyor. Bu yarışma için, öğrencilerden, atık sahalarında son bulan atığı azaltmak ve çürüyen tekstil ürünlerinin oluşturduğu sera gazı emisyonlarını düşürmek için üniformaların ve/veya diğer kullanılmış giysilerin yeniden kullanımını veya başka bir amaçla değerlendirilmesini teşvik eden bir “döngüsel ekonomi” yaratacak bir ürün, hizmet veya girişim tasarlamaları istendi.

Mary Kay Yarışması'nın üç kazananı:

  • Birinci: Loop Tee Loop
    • Loop Tee Loop, Metro Manila, Filipinler'deki liyosel tekstil atölyelerini tek tip geri dönüşüm toplama hizmetleri ile birleştiren sürdürülebilir bir giysi döngüsüdür.
  • İkinci: SwagSwap
    • SwagSwap ergen yaştakiler arasında giysi değişimine olanak sağlayan ABD merkezli bir tutumluluk sosyal ağıdır.
  • Üçüncü: Project DBrand
    • Project DBrand, ABD'de kullanılmış üniformaları ileri dönüşüm için markasızlaştıran benzersiz bir hizmettir.

Mary Kay Inc. Baş Operasyon Direktörü Deborah Gibbins, “Öğrenciler sürdürülebilirliğin gündelik küresel tartışmaların bir parçası olduğu bir dünyada büyüyor ve değişimin aktif katılımcıları durumundalar. Mary Kay, yalnızca gençlerde girişimcilik ruhunu canlandırmakla kalmayıp, zorlu küresel sorunları ele almak için eleştirel düşünmelerini de teşvik eden, NFTE ile iş birliği yapmaktan gurur duyuyor. Mary Kay gibi küresel şirketler dünyayı daha iyi bir hale getirmeye yardımcı olan girişimci inovasyonu geliştirme sorumluluğuna sahip” diyor.

NFTE düşük gelirli topluluklardaki gençleri girişimciliğin gücü ile tanıştırmaya odaklanmış olan küresel bir kar amacı gütmeyen eğitim kuruluşudur. Dünya İnovasyon Serisi (WSI) Yarışması BM Sürdürülebilir Gelişme Hedefleri'ni ele almak için kurumsal sponsorlu yarışmaları teşvik etmektedir. Dünya genelinde 100.000 öğrenciye ulaşabilen NFTE, 2020'de WSI Yarışmalarına fikirlerini sunan farklı geçmişlere sahip yaklaşık 4.000 öğrencinin katılımını sağladı ve Mary Kay'in sponsorluğunu yaptığı yarışmaya yaklaşık 350 öğrenci katıldı.

NFTE Başkanı ve İcra Kurulu Başkanı J.D. LaRock “Dünya İnovasyon Serisi gençleri küresel zorlukları ele almak amacıyla girişimci ruhlarını harekete geçirmeleri için teşvik ediyor. Her yıl, yeni nesil girişimcilerin zihinlerinde canlandırdıkları yenilikçi fikirlerden ilham almaya devam ediyoruz. Mary Kay Inc.'e öğrencileri döngüsel giyim ve tekstil ekonomisi hakkında tümüyle farklı bir şekilde düşünmeye teşvik eden, bu düşünmeye zorlayan yarışmayı düzenlediği için teşekkür ediyoruz.” diyor.

Mary Kay, Dünya İnovasyon Serisi'ne ek olarak, gençleri, sektörü, kar amacı gütmeyen kuruluşları ve yardım kuruluşlarını sosyal girişimcilik çözümleri etrafında bir diyalog geliştirmeye yöneltmeyi amaçlayan, bir yıllık düşünce önderliği etkinliği olan NFTE'nin 2020 Birleşmiş Milletler Küresel Hedefler Tartışması'nın önde gelen sponsorlarından biriydi. Küresel Girişimcilik Haftası sırasında düzenlenen panelin başlığı “Sosyal fayda için teknolojiyi kullanarak girişimcileri yenilik yapmaya ve harekete geçirmek” şeklindeydi. Panelistler küresel salgın sırasında artan işsizlik, ekonomik durgunluk ve yükselen sosyal çalkantılar gibi zorlukları aşmak ve COVID sonrası dünyada daha eşitlikçi ve kapsayıcı bir toplum oluşturmak için teknolojinin yenilikçi kullanım yollarını tartıştılar. 2020 Küresel Hedefler Tartışması Citi Foundation, Ernst & Young LLP (EY) ve Mary Kay Inc. tarafından Bank of the West BNP Paribas'ın ek desteği ile sunuldu.

Dünya İnovasyon Serisi ve zorluklar hakkında daha fazla bilgi için, https://innovation.nfte.com adresini ziyaret edin.

Mary Kay Hakkında Erkeklerin hakim olduğu alanlardan birinde engelleri aşan Mary Kay Ash, güzellik şirketini 60 yılı aşkın bir süre önce üç hedef koyarak kurdu: kadınlar için ödüllendirici fırsatlar geliştirmek, dayanılmaz ürünler sunmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek. Bu hayal, neredeyse 40 ülkede milyonlarca bağımsız satış personeli üyesiyle birlikte milyarlarca dolarlık bir şirket haline dönüştü. Mary Kay, güzelliğin ardındaki bilime yatırım yapmaya ve en yeni cilt bakım, renk kozmetikleri ve besin takviyeleri ve parfümler üretmeye adanmıştır. Mary Kay, dünya genelindeki kuruluşlar ile iş birliği yaparak, kanser araştırmalarını desteklemeye, aile içi şiddet mağdurlarını korumaya, topluluklarımızı güzelleştirmeye ve çocukları hayallerinin peşinden koşmaları için teşvik etmeye odaklanarak, kadınları ve ailelerini güçlendirmeye adanmıştır. Mary Kay Ash’in orijinal vizyonu ışık saçmaya devam ediyor–her seferinde bir ruj ile.

NFTE Hakkında Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) üniversite öğrencileri ve yetişkinler yanında, sınırlı kaynaklı topluluklardaki ortaokul ve lise öğrencilerine yüksek kaliteli girişimcilik eğitimi sunan küresel bir kar amacı gütmeyen kuruluştur. NFTE her yıl ABD genelinde 25 eyallette 70.000'in üzerinde öğrenciye ulaşmakta ve ek olarak 12 başka ülkede programlar sunmaktadır. Yüz yüze veya çevrimiçi olarak sunulan okulda, okul dışında, kolejde ve yaz kampı programlarında bir milyonunun üzerinde öğrenciye eğitim verdik. Kapsayıcı kapitalizmi nasıl desteklediğimiz ve çeşitlilik arzeden girişimcileri nasıl oluşturduğumuz hakkında daha fazla bilgi almak için, www.nfte.com adresini ziyaret edin.

Kaynak sürümünü businesswire.com sitesinde inceleyin: https://www.businesswire.com/news/home/20210331005187/en/

İletişim Bilgileri

Mary Kay Inc. Kurumsal İletişim marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 veya media@mkcorp.com

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52404393/en


Kaynak: Mary Kay Inc.