Y-Club, ilk yılında 1 milyar liralık kupon dağıttı
Kuponlar sayesinde en çok tercih edilen yemekler, hamburger, kebap, Türk mutfağı ve pizza oldu
İSTANBUL (AA) - Yemeksepeti'nin sadakat programı Y-Club, kullanıcılarına sunduğu avantajlar ve kazandırdığı 'YemekPuan'larla hızla büyüdü ve ilk yılında 1 milyar liralık indirim sağladı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de hızlı ticaretin öncü markalarından Yemeksepeti'nin yenilikçi sadakat programı Y-Club, bir yıl içinde kullanıcı sayısını dört kat artırarak toplamda 6,5 milyon üyeye ulaştı.
Kullanıcılar, program dahilinde sağlanan kuponlarla yaptıkları sipariş sayısını 2,5 kat artırarak fırsatlardan yararlandı. Bu süre zarfında, toplamda bir milyon kişi, bu kuponlardan faydalandı ve Yemeksepeti'nin sağladığı 1 milyar TL değerindeki indirimden yararlandı.
Açıklamada verilen bilgiye göre, Y-Club, tüm Yemeksepeti kullanıcılarının her yemek, market ve mahalle siparişinde, ödeme tipi fark etmeksizin puan kazanmasına imkan sağlıyor. Bu puanlar, ödül dükkanında farklı ihtiyaçlara göre kupona dönüşebiliyor. Sipariş deneyimini daha avantajlı hale getiren uygulama, kullanıcıların sadakatini ödüllendirmeyi hedefliyor.
- Kullanıcılar ilgiyle karşıladı
Y-Club'ın en aktif kullanıcıları, 100'den fazla kez kupon kullanarak sipariş verdi. En fazla adım tamamlayan kullanıcı ise toplamda 300'den fazla görev adımı tamamladı. En çok YemekPuan kazanan kullanıcı ise toplamda 6 bin 605 TL değerinde YemekPuan biriktirdi.
Kuponlar sayesinde en çok tercih edilen yemekler ise hamburger, kebap, Türk mutfağı ve pizza oldu. İstanbul, Ankara ve İzmir'den sonra ödül kuponlarının en çok kullanıldığı iller arasında Antalya, Bursa ve Muğla yer aldı.
E-ticaret
Hepsiburada İş Ortağım, e-ticaretle büyümek isteyen KOBİ'lerle Ankara'da bir araya gelecek
E-ticaret
Yemeksepeti, "Türkiye'nin Lovemark'ları" araştırmasında ödüle layık görüldü
E-ticaret
Hepsiburada, TEKNOFEST 2024'te yapay zeka ve çevre dostu çözümlerini tanıtıyor