Cimri ile 170 binden fazla kullanıcı indirim "yakaladı"
İSTANBUL (AA) - Cimri, yılın ilk çeyreğinde 170 binden fazla kişinin 'fiyat alarmı' özelliğiyle aradığı ürünlerdeki indirimlerden haberdar olduğunu açıkladı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Cimri'nin kullanıcıların indirim ve kampanyalardan en hızlı şekilde haberdar olabilmesi için hayata geçirdiği 'fiyat alarmı' özelliğini 2024'ün ilk üç ayında 170 binden fazla tüketici kullandı.
Cimri'nin mobil uygulaması üzerinden sunduğu özellik sayesinde kullanıcılar, bilgi almak istedikleri ürünlerle ilgili indirim ve kampanya fırsatlarından anında haberdar olabiliyor.
Fiyat alarmından gelen bildirimler sayesinde kullanıcılar, hem istedikleri ürünlere uygun fiyatla ulaşabiliyor hem de kampanyaları ve indirimleri kaçırmıyor.
Ayrıca Cimri, hazırladığı e-bültenlerle de kullanıcıları indirimli ve yeni ürünlerle ilgili düzenli olarak bilgilendiriyor.
E-ticaret
Hepsiburada, 11 Şubat Bilimde Kadın ve Kız Çocukları Günü'nü Şanlıurfa'da kutladı
E-ticaret
Amazon Türkiye ve Hayalime Ortak Ol Topluluğu, faaliyetleriyle deprem bölgesinde 4 bin kişiye ulaştı
E-ticaret
Hepsiburada deprem bölgesindeki 10 binden fazla işletmeyi ekonomiye kazandırdı