Hilton Worldwide, ANA ile “Türünün İlk Örneği” Uluslararası İş Ortaklığının Açılışını Yapıyor

Hilton Worldwide, ANA ile “Türünün İlk Örneği” Uluslararası İş Ortaklığının Açılışını Yapıyor
Karlı seyahat deneyimleri sunmak için Hilton konukseverliğinin ANA bekleme salonlarına ve uçuş hizmetlerine kadar uzandığı çığır açan işbirliği
TOKYO & MCLEAN, Va.--(BUSINESS WIRE)-- Hilton Worldwide (NYSE:HLT) bugün, en modern havayolu bekleme salonlarını ve uçuş hizmetlerini sunmak üzere Japonya'nın en büyük havayolu olan ANA ile, dünyanın dört bir yanındaki seyahat ve ağırlama sektörlerinde çıtayı yükseltecek küresel bir iş ortaklığı yaptığını duyurdu. Bu ittifakın ilk aşaması 1 Haziran ve 31 Ağustos 2015 tarihleri arasında yürürlükte olacaktır ve hem Japonya hem de uluslararası seyahatçiler için, ANA Haneda veya Narita lounges üzerinden yaptıkları bir sonraki seyahatlerinde ya da Tokyo'dan Honolulu'ya bir uçuş düzenlediklerinde ünlü Hilton konukseverliğini “Daha Fazla Yaşamaları” için tasarlanmıştır.
2017'ye kadar sürecek olan Hawaii odaklı Hilton X ANA “Daha Fazlasını Yaşa” iş ortaklığı, otel ve havacılık sektörlerinde en tanınmış iki marka arasındaki üç aşamalı işbirliğinin başlangıcıdır. Hawaii, Japonya için en popüler tatil yerlerinden biri olduğu için programın başlatılacağı ilk durak olarak seçilmiştir ve kampanya dönemi, yazın en revaçtaki seyahat dönemi içindedir.
“Kendimiz de sık seyahat eden kişiler olarak, kıtalararası uçuşların ve bir bağlantı uçuşu için aktarmaları beklemenin ne kadar yorucu olabileceğini biliyoruz. Hilton, seyahatçi havaalanına adımını attığı andan tekrar eve ulaştığı ana kadar seyahatin karlı ve keyifli olması gerektiğine inanmaktadır. Buna bekleme salonu, uçuş hizmetleri ve otel deneyimleri dahildir.” demiştir Asya Pasifik Pacific, Hilton Worldwide pazarlama başkan yardımcısı. “Hilton ve ANA arasındaki iş ortaklığı, yolunuzun her adımında, karada ve havada, Hilton ve ANA konukseverliğinin dokunuşlarıyla seyahatçiler için gelişmiş deneyimler sunmaktadır.”
“Hawaii, Japon seyahatçiler için favori bir yerdir ve müşterilerimiz uçuş öncesinde bile dinlenme seyahatlerini her zaman dört gözle beklerler. Geçen Aralık ayında, Honolulu güzergahlarımızdaki hizmet sunumlarımızı daha iyi hale getirdik ve bu yılın Temmuz ayında Narita ve Honolulu arasına başka bir uçuş ekleyeceğiz. Hilton ile yaptığımız iş ortaklığı, müşterilerimizin daha fazla heyecan duymasını sağlıyor ve umuyoruz ki iş ortaklığımız, müşterilerimiz bir Hawaii uçuşu için bizimle tekrar rezervasyon yapıncaya kadar sürecek bir etki bırakır.” demiştir ANA, CS ve Ürün Hizmetleri Üst Düzey Başkan Yardımcısı Toshitaka Watanabe.
Seyahatçiler “Daha Fazlasını Yaşayabilir” ve şunları içeren seyahat deneyimleri sabırsızlıkla bekleyebilirler:
- Bekleme Salonu Deneyimi:
- Seyahatçilerin seyahatleri, havaalanında check-in yapmayı takiben Japonya'daki Haneda veya Narita havaalanının ANA bekleme salonlarına girdikleri anda başlar.
- Konuklar, bekleme salonunda Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort şefleri tarafından özel olarak hazırlanmış ve Hawaii'nin otantik tatlarını sunan menü ikramlarıyla hoşnut edilir.
- Konuklar, rahatlarken ve bu fevkalade yiyecek sunumlarının keyfini çıkarırken, bekleme salonlarındaki televizyonlardan gösterilecek Hawaii ile ilgili bir videoyu izleyerek sonraki tatilleri için ilham alabilirler.
- Uçuş Deneyimi:
- Tokyo ve Honolulu arasındaki tüm uçuşlarda hem ekonomi hem de business sınıflarındaki seyahatçiler, Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort şefleri tarafından özel olarak hazırlanan, Hawaii'den esinlenilmiş menüleri sabırsızlıkla bekleyebilirler.
- Yolcular arkalarına yaslanıp rahatlayarak 30 dakikalık Hawaii videosunun keyfini çıkarabilirler.
- Konuklar, bu ortaklık için özel olarak hazırlanmış olan ve Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort'un tanıtımının yanı sıra gezilecek yerler ve yiyecekler konusunda öneriler sunan mini bir kitapçığın kopyasını da alabilirler.
Hilton X ANA küresel iş ortaklığı markaları, Hilton’un 95 yıllık konukseverlik deneyimini ve Japonya'nın en büyük taşımacılık şirketi olarak ANA’nın gücünü bir araya getiren yenilikçi bir başlangıca damgasını vurmaktadır.
Hilton Worldwide hakkında daha fazla bilgi için lütfen şu sayfayı ziyaret edin: news.hiltonworldwide.com. ANA hakkında daha fazla bilgi şu siteden bulunabilir: www.ana.co.jp.
Hilton HHonors ve ANA Üç Kat Mil Promosyonu
Hilton ve ANA, anlaşmayı daha da hoşlaştırmakta ve bu yaz Hawaii'ye yapılan seyahatleri daha keyifli ve karlı hale getirmektedir! Hilton Worldwide portföyü dahilinde dünyanın dört bir yanından katılan otellerin herhangi birinde kaldığınızda 1 Mayıs ile 31 Ağustos 2015 tarihleri arasında, Hilton HHonors ile iki kat fazla ANA Mileage Club mili kazanın ve Japonya veya Hawaii seyahatlerinde üç kat fazla milin keyfini çıkarın. Şartlar ve koşullar geçerlidir.
Daha fazla bilgiyii burada bulabilirsiniz.
Hilton Worldwide Hakkında
Hilton Worldwide (NYSE: HLT); pansiyon sektöründen tutun lüks ve her şey dahil otellere ve resortlara, uzun süre konaklanan suitlere ve hizmet odaklı otellere kadar uzanan önde gelen bir ağırlama şirketidir. Hilton Worldwide, 95 yıldır kendini mükemmel konuk deneyimi sunma geleneğini sürdürmeye adamıştır. Şirketin dünya standartlarındaki on iki küresel marka portföyü, 94 ülkede ve bölgede 720.000'den fazla odasıyla 4.350 yönetilen, bayilik verilmiş, sahipli ve kiralık otelleri ve devremülk varlıklarını içerir, bunlar arasında Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio (Bir Hilton Koleksiyonu), DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton ve Hilton Grand Vacations bulunur. Bu şirket, ödüllü bir müşteri sadakat programı olan Hilton HHonors®'ı da yönetir. Daha fazla bilgi için news.hiltonworldwide.com sitesini ziyaret edin ve Hilton Worldwide'a facebook.com/hiltonworldwide, twitter.com/hiltonworldwide, youtube.com/hiltonworldwide, flickr.com/hiltonworldwide ve linkedin.com/company/hilton-worldwide sitelerinden bağlanın.
Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort Hakkında
Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort, Waikiki’nin en geniş plajı üzerinde mükemmel resort tesisleri ve klasik konaklama sunan Waikiki’nin tek gerçek resortudur. Bu resort 90'dan fazla mağaza ve hizmet, 20 restoran, bekleme salonu ve bar sunar ve her Cuma gecesi, Hawaii kültürünün ve eğlencesinin kutlandığı, havai fişek gösterisiyle biten bir sahne ortaya koyar. www.hiltonhawaiianvillage.com
ANA Hakkında
Tüm Nippon Havayolları (ANA), gelir (2013) açısından dünyadaki 13. en büyük havaalanı olup, gelir ve yolcu sayısı açısından Japonya'nın en büyük havaalanıdır. 1952'de kurulan ANA, yaklaşık 240 hava aracı filosuyla bugün 72 uluslararası ve 113 yerel güzergaha uçmaktadır. ANA Group'un 33.000 çalışanı vardır. 2013'te, 46 milyon yolcu taşımış ve 1,6 trilyon Japon Yeni gelir elde etmiştir. ANA, 1999'dan beri Star Alliance üyesidir ve trans-Pasifik ve Asya güzergahlarında United Airlines ile ve Japon-Avrupa güzergahlarında Lufthansa, Swiss International Airlines ve Austrian Airlines ile bağlı ortaklıkları vardır. Onun Sık Uçanlar Programı olan ANA Mileage Club'ın 26 milyondan fazla üyesi vardır. ANA, Air Transport World dergisi tarafından 2013'ün Havaalanı olarak seçilmiş ve 2015'te üç yıl art arda dünyanın önde gelen Havayolu ve Havaalanı inceleme sitesi SKYTRAX tarafından beş yıldızla ödüllendirilmiştir. ANA, Boeing 787 Dreamliner'ın ilk müşterisi ve en büyük operatörüdür.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150508005329/en/
İletişim
Audrey Wong
Hilton Worldwide – Asya Pasifik
+65 6833 9763
audrey.wong@hilton.com
veya
ANA Kurumsal İletişimler
+81 3 6735 1111
Kaynak: Hilton Worldwide
Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.