Dolar
32.33
Euro
34.87
Altın
2,213.78
ETH/USDT
3,581.00
BTC/USDT
70,564.00
BIST 100
9,052.23
Yaşam

Vatandaş ALO 181'den memnun

Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181'i arayan vatandaşların yüzde 89'unun verilen hizmetlerden memnun kaldığı bildirildi.

22.05.2015 - Güncelleme : 22.05.2015
Vatandaş ALO 181'den memnun

ANKARA 

Çevre ve Şehircilik Bakanlığından yapılan açıklamada, kuruluşunun 3. yılına giren Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181'i, vatandaşların günün her saatinde arayabildiği anımsatıldı.

ALO 181 sayesinde bir telefonla vatandaşın sorunlarının çözülebildiği bildirilen açıklamada, şunları kaydedildi:

"ALO 181 çağrı merkezini arayan vatandaşların yüzde 89'u verilen hizmetlerde memnun. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, bu hattı hizmete alarak Türkiye ve dünyada bir ilki gerçekleştirdi. ALO 181 sayesinde vatandaşlar, bulundukları yerde il veya ilçe merkezlerine gitmeden de Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin tüm konularda bilgi alabiliyor, çevre konularında şikayet ve ihbarlarda bulunabiliyor. Bakanlığın yetkili birimleri de ilgili şikayetleri titizlikle inceleyerek sonucunu çağrı merkezi kanalıyla vatandaşa bildiriyor."

Kentsel dönüşüm konularında güncel gelişmeler ve süreç hakkında yapılması gerekenlerin operatörlerin pozitif yaklaşımlarıyla vatandaşa aktarıldığı ifade edilen açıklamada, çağrı merkezinin tapu kadastro konularında da online randevu, bilgi, ihbar şeklinde vatandaşların hizmetinde olduğu belirtildi.

Muhabir: İlkay Güder

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın