AB Enerji ve İklim Komiseri Canete, "Doğu Akdeniz gazının da Türkiye üzerinden geçmesi ile oyun tamamen değişecek. Türkiye, bu bölgede enerji merkezi oluşturulabilecek çok iyi bir nokta" dedi.